Sodap - 220 mas v motore. V podstate to skoki vysvetlil. Cestou z motora na kolesa sa koniky postupne stracaju. Preto sa daju dokupit napr. performance kladky, lahsia dvojhmota atd atd . Tym sa eliminuje startovy vykon. Vsetko, co je mimo motora a "toci" sa spolu snim, mu vykon ubera. Od vodnej pumpy cez servo, prevodovku, kardan, diferak...a to co sa dostane na kolesa je ten vykon, o ktorom sa tu bavime. Tento stratovy vykon je iny od auta k autu. Vsetko zalezi od kondicie.
Skoki : byva viac u awd a fwd. U e46 je to cca 15% pre manual a 20-25% pre automat (automat ma vacsi koli hydromenicu ) .
Nedavno som pozeral na graf audiny, ktoru robili v profituningu. Bolo tam 270 korigovany /246 motor na motore a z toho 89stratovy vykon takze realnych 159 na kolesach - uvadzam ako priklad. Takze niesu kone ako kone. Automobilky meraju vykon motora ked je vonku z auta. Preto mame v papieroch take pekne cisla.
Tu je graf :
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 7561_n.jpg
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh