... všetko o BMW ...
michaltt napísal:
Ak by to aj niekto znizil, teba je do toho nic. Je fajn dat vediet svoj nazor, ze sa ti to nepaci a pod. ale opakovat to vkuse dookola...
A tomu autu by to aj tak neuskodilo. Ak to nebude mat na denne vozenie a na okruh tak nevidim problem tam supnut nejake kultove BBS a kratsie pruziny.
Napr.:
http://vimeo.com/54973932
Fuxxo napísal:a nemyslim si ze 635 je az taka rarita ze by to trebalo vylucne restaurovat do povodneho stavu.. ked si otvorim americke weby, tak takych je celkom dost
pozor je rozdiel 635CSi ktory pouziva motor M30B35 a M635CSi, ktory pouziva S38B36 :)Panak666 napísal:Fuxxo wanted ti to celkom slusne vysvetlil , je tam aj podstatny cenovz rozdiel.
Treba si uvedomit ze auto ako martinove zacina v cca 20tis euro a pokial ho chce-co podla mna aj chce na veteranske cedule , tak akakolvek zmena ci stance alebo iny odklon od pure oroginal je iba milovy krok nazad. To auto moze za 5rokov znasobit cenu aj o polovicu smerom hore a po veteranskej atestacii mozno aj skor, alebo viac...
Nechcem zabrdat do plazicov na fore, rad sa pozrem na pekne auto aj foto sam som chcel znizovat auta a jazdil som 46tku, ale treba si uvedomit ze toto je uz ina liga ako e46,39,90...
revenge napísal:Preboha M635i si v ziadnom pripade nezasluži nič ine ako originál.To auto ma ovela vyššiu hodnotu tak ako vyslo z fabriky,chlapci pri takomto aute sa nehrá na nálepky najlacnejsie podvozky cinske gumy a podobne p.covinky toto je M635Csi a to je legenda,ale myslím že Martin to velmi dobre vie takže je to tu zbytočné aj písat....
WooDoo napísal:aj v skorých e34 M5 boli s38b36 motory. Podobný motor ako m30b35 avšak iná hlava.
