... všetko o BMW ...
Branis napísal:A snímač voľnobežných otáčok máš dobrý ? cvakáti keď pohneš tým tiahlom na klapku ?
BouBou napísal:tie systemy su tam vsetky odvyroby na to aby boli zapojene a setko ma fakcat a to ze mas dotrtkane daco neni riesenie proste odpojit,,,,,,,,spinac klapky pri Motronic 1.3 spina bud volnobe alebo 60percent plynu a viac= plne zatazeniem,,,,,,pri volnobehu a teda spinaci volnobehu zponutom, motor znizuje predstih a jemne obohacuje zmes, lambda cyklus 3 sekundy to znamena ze koriguje zmes kazdu 1,5 sekudny ,,,,jemny plyn teda neni zopnute nic, ,motor riadi zmes 30 krat za sekundu pridava predstih riadi sa vahou vzduchu kvoli spotrebe,,,,,60 percent a viac, plna zataz , motor ignoruje vahu lambdu aj ine veci, a vstrekuje palivo a dava predstih podla datoveho pola naprogramovaneho cipom, a ten je dany zatazenim otackami a teplotou motora,,,,,nejebem tu blbosti z internetu ale vlastne studium z mnoho a mnoho literatury a v praxi sa mi to vzdy potvrdilo, doma mam 318i turbo , ktore chodi s jemnym plynom za 7 litrov na sto,,,vydrzi neskutocne plnky.. a dokaze krasne stihat s palivom na 1,8 baru a to znamena 350koní, a blablalala,,,, proste fyzika je fyzika tu neoklames staci vedet co a ako pracuje