Ahojte!
Takže dnes som sa rozhodol aj ja pridať sem svoj dávny splnený sen – BMW 323i E46 sedan. Preto dnes, lebo sú to presne 2 mesiace, čo som ho kúpil od jedného, myslím si veľmi seriózneho chalana zo SNV, ktorý auto doviezol z Nemecka v septembri 2009.
No a ako som sa k svojej 323-jke dostal? Zhruba pred rokom som končil vysokú školu, mal som to šťastie, že od júla 2009 pracujem, no a už ma nebavilo cestovanie SAD, ŽSR, MHD, ktorého som si ako študent užil dosť. Tak som začal hľadať najprv nejakú záplatu. Po niekoľkonásobnom sklamaní z abnormálnych cien praobyčajných Felicií, Fabií vzhľadom na ich otrasný stav som si povedal a dosť! Vymrznem ešte jednu zimu a na jar kúpim bez kompromisov to, čo sa mi páčilo už od strednej školy – E46 sedan. Idea bola najprv nejaký diesel, potom zase 318i, no ale nakoniec som si tu na fóre dal poradiť – keď BMW, tak benzínový šesťvalec. A tak som samozrejme každý deň sledoval inzerciu, až tam na mňa akoby čakala pár mesiacov tá 323-jka. Modlil som sa, aby mi ju nikto nevyfúkol. Až prišiel deň, kedy som financií mal už dostatok a šlo sa na vec – dohodli sme obhliadku v SNV v nedeľu – 21.marca 2010, bol som ju pozrieť so švagrom. Keďže obhliadka dopadla na výbornú - boli sme milo prekvapení stavom, 23.marca 2010 (utorok) bol ten deň D.
Doteraz sme sa už pomaly oťukali, myslím, že som utrafil schopný kus - u mňa je s voľbou maximálna spokojnosť, som rád, že som zvolil práve benzínový šesťvalec. Kultivovaný chod a zamatový záťah nemajú chybu. Motor je silný, jazdím s rešpektom – ináč mám 25 rokov, je to nielen moje prvé BMW, ale moje prvé auto vôbec. Ale s rozumom sa to dá v pohode udržať na uzde – pár krát jemne šmyklo zadok a človek hneď vie, odkiaľ pokiaľ.