Ani neviem ako som sa dostal k mojmu prvemu bmw alebo ako sa dostalo ku mne.
Je to sedan e90, 320i N46b20b dovezene z Rakuska ako 3 rocne, 4 roky iny majitel a potom som ho kupil ja, bol to zaciatok 2013.
Vstupnu servisnu prehliadku som neabsolvoval, lebo som veril predchadzajucemu majitelovi a servisnej historii auta, ktorej zodpovedal aj stav....

1.navsteva servisu - po odbehnuti okolo 10000km, dal som celkovo pozriet a menili sa sviecky, olej, filtre, prevadz. kvapaliny podolievali, diagnostika.

2.navsteva servisu - po dalsich 14000km som dal pozriet podvozok, menit olej, filter.
Menil som brzdove platnicky vzadu (zacinali piskat zadne brzdy)
Medzi tym sa mi 2x podarilo jemne "narovnat" ALU R18,

takze nove pneumatiky k tomu (povodne asi 1rocne "dosluhovali")

3.navsteva servisu - po dalsich 15000km zrazu odisiel Valvetronic mot., co diagnostikovali a opravili az v servise kde auto odtiahli, lebo kolisali otacky, obmedzilo motor...
menili aj na predne tlmice, dorazy tlmicov a prachovky, capy+tycky riadenia vpredu, ramena vzadu, stabil. tycky zadne a nastavovali geometriu. Menil sa aj olej a filtre.

4.navsteva servisu - po dalsich 5000km, spociatku viac dymylo a potom nabehla mala zlta kontrolka diag. motora a auto zacalo ist nepravidelne, v servise diagnostika a nasledovala vymena cievky, neodpalovalo 3.valec.

5.navsteva servisu - po prejdeni 2000km zacalo nieco hucat, zevraj zadne 255 gumy, nakoniec to bolo lozisko kolesa, ktore akurat vymenil vo Zvolene Jozef H pri zimnom stadione, ktoremu za pomoc dakujem a tiez chalanom zo zilinskeho servisu nedaleko MD Bavarie.
Teraz ma skutocnych 230000km a pri jazde konecne ticho a sum vetra.
http://www.bmwklub.sk/gallery/search.php?search_id=egosearch