... všetko o BMW ...
Panak666 napísal:tak vidim ze nieco ostalo, nieco zmizlo a vratilo sa po case...jj je to ona. za mna je to jedna z mala neburanych M3 co ostali na cestach. to ze vyletela dakde na kamene a ma chybicky laku je nic. je to myslim auto v kondici ma super kompresie a slusny setup
4x stoptechy 355/32 st40
ten US vyfuk v kooperacii s turnerom
recaro poleposition
eventuri sanie
kw v3
csl kola
apexy ma pripravene
dostal kopec vitaminu €
skoda ze som vtedy mal este love v e24 ked bola na predaj, bol to lepsi kauf ako moja cierna
eddone napísal:pleties tu hrusky z jablkami. raz ze na ring je dobre len csl, potom nove auta.Pistacik11 čiže aj všetky novodobé oturbene autá sú polotovary, lebo nemajú využitý potenciál? Napr. taká m340i/M3 je tiež polotovar pokiaľ nemá aspoň 500/600k. Dobre tomu chápem?
Cayman jazdné vlastnosti to ma slabé v porovnaní s čím? S novodobými autami? Nedotačivosť vyrieši lepšia pneu a keď nie, tak aspoň vieš, čo bude nasledovať - pretačivosť.
Kupovať auto ako investíciu je hlúposť, pokiaľ to nezamkneš na dobu neurčitú. Ale s jednou vecou súhlasím autá majú jazdiť. Možno by nebolo na škodu pripomenúť si dobrú stránku M3jky.
pistacik11 napísal:Hehe toto počúvam vždy keď auto zoberiem na slalom, alebo niekde von. Že keby som mal ja také auto, tak by bolo v garáži, úplná séria…
Kurnik lenže to auto mám ja. Ja si ho chcem trochu užiť. Tak to auto tomu prispôsobím. Ak použiješ kvalitne diely, tak ani nepôjde dole na cene oproti sérii.
Eddone tie autá stále dokážu zajazdiť konkurencieschopné časy, stačí pár menších úprav na podvozku, brzdách, váhe.
Môj pohľad je, že je škoda mať m3 a nevytiahnuť z nej ten potenciál, ktorý sa v nej skrýva.
Je to potom úplne iný zážitok sa stym voziť. Zrazu už to nieje také nedotáčavé a s troskou nadsázky ťažkopádne auto.
Ináč panák k tým pneu a časom musím dodať, že zlepšené časy na cup2 o tie 3-4sekundy sú aj napriek tomu, že oproti uhp pneu ich mám na zadnej náprave o 2cm užšie (225-45r17 - cup2 vs 245 -40r17 S1evo2). Predok ostal rovnaký (225-45r17).
cayman napísal:E46 M3 je urcite polotovar (akoze snad kazde BMW M). Dobre auto na vikendove vylety, ale jazdne vlastnosti to ma slabe. Brzdi slabo, je to nedotacave a makke. Nutne potrebuje komplet podvozok, brzdy, lahke disky+square setup+geo atd. Ked sa do toho ale dost nasype, tak jazdi fakt dobre a sice nema velky vykon, dokaze potrapit ovela silnejsie a modernejsie auta. Nema zmysel podla mna to auto nechavat v serii a starat sa o to ako o "investicne auto", lebo investicne su len tie kusy, ktore maju pekny spec - dobra farba, dobry interier, manual a hlavne nizky najazd. Auta, co maju 150-200tkm sice tiez nieco naberu na cene za roky, ale na servise smelo pozeru vsetko tento zisk. Staci sa dostat do stavu, ze treba spravit GO motora (co je tu bezna vec) a 10k€+ vyleti hore kominom. Tie auta treba jazdit a uzivat si ich
K pneu - Cup2 su velmi fajn, ale aj beznejsie PS4S ti posluzia velmi dobre, ak travi auto viac casu na okreske. Semislicky su sice fajn, ale ak robis aj vylety, tak pozor na to, ze casto maju bocnice strasne tvrde a su tazke - nic moc, ak chces aj komfort. Mal som semislicky na vikendovom aute na vylety a uz by som ich tam nedal. Presiel som na bezne PS4 a to auto extremne zmaklo a pritom malo dost gripu za sucha aj za mokra.
eddone napísal:Nechápeš tomu dobre. Kone niesu všetko, a preto hej m340i/m2,3,4 sú polotovar. Lebo stále je to ladené auto na komfort. Respektíve nie je prioritne ladené ani na komfort, ani na okruh, ale je to veľmi dobre fungujúci kompromis. Ale stále bude zaostávať aj v jednej aj v druhej disciplíne. Lebo sa to ináč nedá.Pistacik11 čiže aj všetky novodobé oturbene autá sú polotovary, lebo nemajú využitý potenciál? Napr. taká m340i/M3 je tiež polotovar pokiaľ nemá aspoň 500/600k. Dobre tomu chápem?
Cayman jazdné vlastnosti to ma slabé v porovnaní s čím? S novodobými autami? Nedotačivosť vyrieši lepšia pneu a keď nie, tak aspoň vieš, čo bude nasledovať - pretačivosť.
Kupovať auto ako investíciu je hlúposť, pokiaľ to nezamkneš na dobu neurčitú. Ale s jednou vecou súhlasím autá majú jazdiť. Možno by nebolo na škodu pripomenúť si dobrú stránku M3jky.
Panak666 napísal:polotovar neni napr gt3/4rs :)
eddone napísal:Cayman jazdné vlastnosti to ma slabé v porovnaní s čím? S novodobými autami? Nedotačivosť vyrieši lepšia pneu a keď nie, tak aspoň vieš, čo bude nasledovať - pretačivosť.
cayman napísal:Aj s novodobými autami, ale aj celkovo ako auto. Nie je to bohuzial nicim extra vynimocne. Ma to super motor, ale chybaju tomu veci, ktore som uz pisal. A pneu nevyriesia nic. Ak das lepsie pneu na predok aj zadok, posunies hranice gripu, ale stale to bude nedotacave.
Dobre auta, ktore netreba dorabat su presne napr. Porsche GT3/4, +RS, ale aj beznejsie modely, potom napr. Toyoty - GT86, GR86, Yaris GR a pod. A MR pri Porsche fakt nie je potrebny, to uz je skor pre ludi, ktori naozaj tlacia desatinky na NB, alebo si to kupia, lebo je to to najviac, co je dostupne - aj ked to ani nevyuziju.
Panak - ten square je super. Ad1 vyriesis nedotacavost, ale aj ad2 presne - mozes menit pneu podla potreby. Tie disky co mas su vyborne, keby si nasiel este 2ks 10J na predok tak top.