Sobota, 18. Augusta 2012, 10:29
Takže moje poznatky z montovania shortshiftu... takže kedže mám 328i som zistil že shift zo Z2.8-3.0 nie je nič pre mňa lebo shift, ktorý tam povodne bol vyzeral, že je z BMW e36 M3.0 a tak boli tie shifty az velmi podobne ( co sa skratenia týka) a preto som musel siahnuť po Z3M shifteri. Shift zo Z1.9 by mi spravil uplny autobus z auta. motnovali sme shifty do 318,320,323 a 328 hromadne... a do 318,320,323 ide aj Z1.9 a rozdiel je citelný , Z2.8-3.0 uz s toho spravý bestiu a je to k..a krátke. No v 328 je aj najagresivnesí shift z3m taký vlažný... proste je to uplne iná prevodovka... a tie drahy su oproti tomu co maju chalani vo svojich 323 zo Z2.8 shifterom neporovnatelne. Co sa týka ohýbania shiftu... je to mýtus.. vobec to nie je potrebné... prihinat do predu ci do zadu... skor sme postrehly ze origo shift je vyosený aj do strany a teda ak tam date rovný shift tak paka je je asi 1-2 cm dalej od sofera v neutrale .. blizsie k spolujazdcovi... Menil som clip, gumu, kulisu, shift a som rád lebo ako je z obrázku vidieť guma 17 rokov nevydrží a nie je večná.
obrázok 1 - porovnanie e36 328 - Z2.8 - Z3M - poradie z hora dole :)
Obrázok 2 - guma na šalát
-
Prílohy
-

-
