Utorok, 15. Marca 2011, 08:37
Zadne tlmiče som si z počiatku myslel že su plynokapalne lebo boli zaistene a myslel som že po odisteni vystrelia ale nestalo sa tak takže su iba kvapalne ... čo sa jedna hrdze.. neviem... natrelo som ich vazelinou takže po zime použijem odhrdzovač a a hrdza sama zlezie... (dúfam) ...
čo sa týka nastanenia zniženia .... nebol to žiadny problem .... proste som len strelil že od spodu stočim o 6,5cm ... a bolo ...ale 6,5 sa mi zdalo málo tak som to stiahol na 5,5 ... a to je už vela... už je koleso schovane pod blatnikom... takže ked pojdem prezuvať letňásky tak to teoreticky asi budem museť naspak stočiť na 6,5 ak nie až na 7cm ...ale ako nič ťažke s tym nastavovanim....proste si to dopredu nastaviš na nejaku uroveň , obuješ koleso, položiš auto na zem a ako to klesne uvidiš sam... odmeraš napr šublerov kolko je blatnik od kolesa a podla toho o kolko chceš isť nižšie otolko potočiš....
Zadok ... no ten som vytiahol úplne ... čiže zadok mam zniženy o 4.5cm.... vraj.... lenže špecialista čo mal auto predomnou tam mal nejake ,,superšpecial tlmiče a pružiny´´ s ktorými bol zadok už vtedy dole...( potrebolval by som na porovnanie vydieť origo zadok ako je vysoko) tak som ho dal ešte asi o 1,5cm dole.... čiže na maximum zniženia 45mm... ved sa uvidi ked sa ubuju letne....
a s tou geometriou.... ako som už hovoril ja s nou problem nemam... terz na jar na nu behnem ked pojde auto na letne a ked nastavim výšku a potom zas na zimu ked poje na zimne... šak ta geometria až tolko nestoji (18-25€)
BMW E39 528i M packet
EX BMW E46 330Ad Touring M packet
EX AUDI Q7 3,0TDI S line
EX BMW E36 320i Coupé M packet
EX Rover 75 1,8B
EX Seat IBIZA 1,4B