ahojte, tak chcem vám predstaviť po dlhšej dobe mojho miláčika, je to staršia dáma ale mám ju rád, hoc jej zveladovanie a dávanie do stavu cukríkového ma stálo už dosť peňazí, času a úsilia... nedám ju za nič, pretože ako vždy poviem, poriadne autá už vyrobené boli, dovolím si povedať že model E39 ešte partí medzi ne.
momentálne niekolko fotiek a stručný popis
auto mám už druhý rok, odkrútených má poctivých 290tis km, no poslednú dobu ma nahnevala vírivá klapka v saní, ktorá mi toho pobila až až, tak som navrážal kopec penazí do opravy ktorú som spojil už s velkým servisom, výmenou všetkých náplní, filtrov, hadice na intercooler som dal silikonové, turbo šlo nové Garrett GT2556V na ktorom som dal ešte zvačšiť vstup a lopatku, separátor oleja ala E60 ktorého vývod už nieje ústený pred turbom ale mimo motora, zrovnaná vyčistená hlava, skontrolované a pretesnené vstreky, žhaviče... no proste všetko čo sa dalo, takto som sa tešil k krásnej jazdy, zmeny vo výkone, krásnemu zdravučkému zvuku motora niekolko dní, ked mi dokopca zavrelo termostat, vybehla teplota no a odvtedy v nom niečo klepká... vrch som otvoril či náhodou nezmäkol niektorý hydroštel, alebo čo... ale vrch je ok... tak som to zložil a chodil tak ešte takmer dva mesiace... jemný klepkot, po zohriatí trošku viac hlučnejší...
no a čakal som na nejaký druhý motor, už som nemal chuť vrážať do toho peniaze... známy doniesol na diely rozbitú E39 z rakúska so 170tis km, tak motor som kúpil od neho holý, s tým že všetky moje nové veci plus vičko, sanie, turbo, čerpadlo atd poprekladám z mojho... v týchto dnoch ich mám obe vedla seba na dielni u kamaráta, cez víkend sa motor zakladá dnu...
samozrejme termostat už nový, plus prerábam ešte chladenie z visco spojky na elektrické.
vo výbave mám podvozok S227A (-3cm cca) + vzadu Nivo, príjemne tvrdý v kombinácii s 18", tie mám Dunlop SP Sport Maxx 235 predok 265 zadok, čierny strop, Navi 16:9, športové vyhrievané elektrické kožené sedačky s pamäťou, Isofix, zatmavovacie spätné vyhrievané zrkadlá v elektrike, vak na lyže, dažďový senzor, svetelný senzor, predné zadné parkovacie senzory, čierny strop, tempomat, telefon, nezávislé kúrenie, dvojzónová klimatizácia atd atd.
medzi moje doplnky patrí faceliftový M volant, ŽLTÉ (francúzske) dialkové žiarovky, automatické odkódované denné svietenie (t.j. cez den ako denné svietenie svietia dialkové svetlá na 50% vtedy nesvietia budíky ani zadné svetlá, akonáhle sa zotmie alebo vôjde auto do tunela automaticky sa zapínajú xenony a opačne) plus americká verzia svietenia smeroviek tuším na 20%, DVB-T tuner, USB, AUX, cúvacia kamera, zosilovač + subík, zabudovaný menič elektriky 12V/230 500-1000W, fólie, 18" kola (origo 5ks 16" styling 48)
do budúcna mám v pláne M nárazníky, nerezový výfuk od truba až po koniec, tam nejaký športový koncák nech ten 6 valec počuť

a úprava výkonu cez soft k tomu turbu nech to ide ako má
