... všetko o BMW ...
Fuxxo napísal:kedze som socka, tak na 6valec nevydalo. tak isto kedze som socka, tak nevydalo na pirelli na 650ku.. ale aspon som si na to sam zarobil, a to je troska iny pocit :-)
Fuxxo napísal:Som rád že si to pochopil :) Ale neviem prečo používaš dvojaký meter na mňa s niekym iným. Akože beriem že je plno výborných jazdcov ktorým sa ja na okruhu rovnať nemôžem. Na druhej strane aj keď sa považujem iba za amatéra, dovolím si tvrdiť že už som nejaké tie auta odjazdil, čo to už viem a myslím že nie som zďaleka najhorší, ale to som odbočil. Ale nerozumiem tomu že aký je rozdiel v duševnom potešení za volantom 1000k GTR keď si tam sadne akože profesionál a ja. Myslím že žiadny. Jemu to auto bude lepšie zrýchľovať? Brzdiť? Zatačat? Myslím že nie.. Akože môže zajazdiť sním neviem aký lepší čas ale to absolútne nevyjadruje vôbec nič ohľadom toho čo ten šofér prežíval v tom aute. To je veľmi subjektívna vec, a dokonca ten oveľa pomalší amatér môže mat stoho oveľa lepší pocit funfactoru ako už skúsený pilot. A ten človek čo má alebo jazdi 1000k GTR tak tiež stým musel nejako začať a dopracovať sa tam. Keby som moj život jazdil len na 100k autách (lebo na 200k by som sa bál že nemám skúsenosti ako ich majitelia) tak by som sa nikdy nikam neposunul a nevedel by som dnes jazdiť ako viem. O tom je život. Tým sa dostávam k tomu že ja by som nechcel 600k M4 preto aby som bol ešte rýchlejší oproti sérii na okruhu (aj keď isto by som boldobre pohoda, stretol som takeho cloveka zhodou nahod v piatok, vo vrabloch, ktory tiez povedal ze M3/M4 su strasne popici auta a ze vedia z nich spravit este vacsiu zverinu, ze spravi mi z toho ine auto (ktore som mu ale povedal ze ja by som urcite nepotreboval), ale od takeho cloveka to berem, lebo jazdi na 1100 konovom GTR ktore ma 1000kg.
a mal tam aj jednu E91 335i s 900konmi napriklad
a rozrobeny N54 blok, ktory bude namontovany do jeho teraz 330d E91, aj s manualom, takze to berem no.. od TAKEHO cloveka, ktory sadne za volant, a vie co a jak..
a ja som si nekupil sportove kupe, ale GTcko na dlhe cesty, a kedze som socka, tak na 6valec nevydalo. tak isto kedze som socka, tak nevydalo na pirelli na 650ku.. ale aspon som si na to sam zarobil, a to je troska iny pocit :-)
//MPower napísal:tak ked nevidis rozdiel, tak sa nemusime dalej bavit.Ale nerozumiem tomu že aký je rozdiel v duševnom potešení za volantom 1000k GTR keď si tam sadne akože profesionál a ja. Myslím že žiadny.
blesk napísal:nechaj tak, mpower vie lepsie, on dava drifty pri 200+ s prstom v nose na F01Nechcem do toho viac prilievat co mate chalani rozdebatovane. Len pekne o tom hovoril Christian Menzel (Auto Motor a Sport). Porovnaval M4 a Alfu Giuliu QV na okruhu (36. diel) Giulia zajazdila na NS vyrazne lepsi cas ako M4 avsak to ako opisoval ako funguje (zle) riadenie elektroniky zadneho difu a pribrzdovanie zadnych kolies aby to auto bolo co najrychlejsie, tak do nejakej miery plati pre vsetky elektronicky riadene diferaky. Viac koni a viac krutaku sposobuje ze tato nerovnomernost prave toho difu je este vyraznejsia. Dlho to drzi a ked sa to utrhne tak to treba drzat v smyku, lebo sa to ma tendenciu znovu chytat a potom kopnut (tak su tie diferaky proste nastavovane) comu "dopomahaju" este dnes cim dalej lepsie a sirsie zadne gumy. No a ked je tych koni vela, tak je ta praca s tym autom vacsia drina a mensia zabava. Hlavne na vode alebo ked sa ti menia povrchy. V rychlostiach do 100km/hod sa to zda este zabavne, lebo to vies s vypnutou stabilizaciou utrhnut uz silou myslienky a ked sa to nebojis podrzat tak sa to nekusne (nie jak u E46 M3 kde sa autu este vacsinou pomaha najprv jemnym svihom (rychlo dovnutra a hned plyn a kontra). Je to proste taka vyssia divci s tymi turbami no. Tym je to stale pre mna vyzva ale viac koni tomu autu podla mna skor ublizi ako pomoze. Minimalne pre rychle balansovanie na hrane v rychlych tiahlych oblukoch kde su cisla na tachometri aj nad 160km/hod, kedy aj najmensia chyba moze skoncit velkym pruserom. Tam prave potrebujes aby to auto bolo plynule, konzistentne a tak trochu jemne, nie ako drevorubac s motorovou pilou. Jedine ze mas jazdu bokom zmaknutu natolko ze nemas problem ani ked sa ti to utrhne (nechcene) v rychlosti nad 160. Ja preto aj ked som bol ten jediny krat pol den v rsmci racing Wheels na SK ringu a zajazdil som len nieco nad 2:38 s plnym vedomym vsak ze v miestach ako je druha prava kde som s MRS zazil hnedko v 175km/hod pri pretacavom smyku (sutal som ho len ontuitivne spravnou reakciou nie ze som to mal v tej rychlosti nacvicene), som sa v M-ku tejto rychlosti vedome nepriblizoval a siel radsej s bezpecnou rezervou a pokusal to v pomalsich castiach trate. (mal som vtedy na aute odjazdene cca 3500km, takze dnes by ten cas uz bol asi lepsi aj pri dodrzani dostatocnej bezpecnostnej rezervy). Ja si pave na M3 uzivam jeho delikatnost, tuhost a presnost prave tym balansovanim na hrane a peknym prenosom hmotnosti dobre vyvazeneho auta. To je podla mna hlavna prednost M3. Zbesilost, brutalitu by som prenechal inym autam (upravena Toyota Supra, ci auta ako Dodge Challenger Helcat...)
speedfred napísal:To je síce pravda, ale to vôbec nerozhodne o mojom a Fuxxovom odlišnom názore kde on tvrdí že pokial niesom špecialista tak si nedokážem užiť výkon 600ktak treba zorganizovať nejaký meet na okruhu a uvidime kto na tom ako je.