... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

obchodna sekcia
 
speedfred
Autor témy
Príspevky: 1982
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: F22 M235i

Pondelok, 31. Júla 2017, 20:35

no tak tam prídem s tou mojou haraburdou nech mi tam "swapne" iný motor. Nech to má konečne "porádne grády"
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Príspevky: 12065
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: X3MC / E38 / E70
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: F22 M235i

Pondelok, 31. Júla 2017, 21:35

na tvoj motor by urcite mal nejake paky :-D ale naco, nevymyslaj :-P zaruka, atd..
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

F97 X3M Competition LCi 2023 375kW
E38 735i 1999 175kW
E70 X5 30d 2010 173kW
ex: G20 M340i 2020 275kW
ex: E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 110kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
fritolko
Príspevky: 1327
Registrovaný: 7.10.2012
Auto: X3 E83
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Dolný Kubín

Re: F22 M235i

Utorok, 1. Augusta 2017, 07:00

Fuxxo napísal:
kedze som socka, tak na 6valec nevydalo. tak isto kedze som socka, tak nevydalo na pirelli na 650ku.. ale aspon som si na to sam zarobil, a to je troska iny pocit :-)

Obrázok
 
speedfred
Autor témy
Príspevky: 1982
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: F22 M235i

Utorok, 1. Augusta 2017, 07:07

Fuxx : jasné len ftipkujem,ale JB4 ho asi neminie ani v záruke.
Mám už pomaly 40tis km tak zabehnutý je dosť.
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: F22 M235i

Utorok, 1. Augusta 2017, 22:05

Fuxxo napísal:
dobre pohoda, stretol som takeho cloveka zhodou nahod v piatok, vo vrabloch, ktory tiez povedal ze M3/M4 su strasne popici auta a ze vedia z nich spravit este vacsiu zverinu, ze spravi mi z toho ine auto (ktore som mu ale povedal ze ja by som urcite nepotreboval :-D ), ale od takeho cloveka to berem, lebo jazdi na 1100 konovom GTR ktore ma 1000kg. :-D a mal tam aj jednu E91 335i s 900konmi napriklad :-D a rozrobeny N54 blok, ktory bude namontovany do jeho teraz 330d E91, aj s manualom, takze to berem no.. od TAKEHO cloveka, ktory sadne za volant, a vie co a jak..
a ja som si nekupil sportove kupe, ale GTcko na dlhe cesty, a kedze som socka, tak na 6valec nevydalo. tak isto kedze som socka, tak nevydalo na pirelli na 650ku.. ale aspon som si na to sam zarobil, a to je troska iny pocit :-)
Som rád že si to pochopil :) Ale neviem prečo používaš dvojaký meter na mňa s niekym iným. Akože beriem že je plno výborných jazdcov ktorým sa ja na okruhu rovnať nemôžem. Na druhej strane aj keď sa považujem iba za amatéra, dovolím si tvrdiť že už som nejaké tie auta odjazdil, čo to už viem a myslím že nie som zďaleka najhorší, ale to som odbočil. Ale nerozumiem tomu že aký je rozdiel v duševnom potešení za volantom 1000k GTR keď si tam sadne akože profesionál a ja. Myslím že žiadny. Jemu to auto bude lepšie zrýchľovať? Brzdiť? Zatačat? Myslím že nie.. Akože môže zajazdiť sním neviem aký lepší čas ale to absolútne nevyjadruje vôbec nič ohľadom toho čo ten šofér prežíval v tom aute. To je veľmi subjektívna vec, a dokonca ten oveľa pomalší amatér môže mat stoho oveľa lepší pocit funfactoru ako už skúsený pilot. A ten človek čo má alebo jazdi 1000k GTR tak tiež stým musel nejako začať a dopracovať sa tam. Keby som moj život jazdil len na 100k autách (lebo na 200k by som sa bál že nemám skúsenosti ako ich majitelia) tak by som sa nikdy nikam neposunul a nevedel by som dnes jazdiť ako viem. O tom je život. Tým sa dostávam k tomu že ja by som nechcel 600k M4 preto aby som bol ešte rýchlejší oproti sérii na okruhu (aj keď isto by som bol :D ) keď nedokážem na 100% využiť ani úplne základnú M4 na okruhu, ale preto lebo mi to auto dáva väčší funfactor bez ohľadu na nejaký čas alebo rýchlosť.
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Príspevky: 12065
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: X3MC / E38 / E70
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: F22 M235i

Utorok, 1. Augusta 2017, 22:18

//MPower napísal:
Ale nerozumiem tomu že aký je rozdiel v duševnom potešení za volantom 1000k GTR keď si tam sadne akože profesionál a ja. Myslím že žiadny.
tak ked nevidis rozdiel, tak sa nemusime dalej bavit. :-D moja pointa je prave tam.
ale ked si take kupis a porobis, tak pohoda no, sak je to tvoja volba. len ked nedokazes vyuzit potencial M4 ani na 50%, co asi nedokazes, tak ten funfactor sa ako zmeni? ze bude viac kopat prevodovka? ze bude viac strielat do vyfuku? ze ta viac zatlaci do sedacky na rovinke? ci? lebo on hovoril prave o tych schopnostiach, lebo vacsinou mu ide o rychlost a byt rychlejsi, kedze je jazdec. a jeho nazor respektujem, lebo viem co jazdi, jazdil, postavil, atd. keby mi tomas erdely povedal ze chce este 100 koni na vrch v GTS lebo mu to nestaci, tak berem, jasna vec. ale tebe, co jazdis dopice na dizlovej sedme a na velkom suv? a vytunenej 335i, ktora bola len liznuta, po tom co som videl ze sa s tym motorom da robit a na najrychlejsej 535d na svete? :-D o com sa bavime vlastne?? keby som to auto nemal odskusane, tak ti mozno uverim. keby si hovoril o 435i/440i, tak ti tiez uverim, lebo tam to chyba tiez. ale o competition packu by som sa to ja osobne neodvazil tvrdit, a neviem kto normalny by sa odvazil.
kup si M4CP, a po pol roku ked ju budes mat odjazdenu, a budes rozpravat taketo reci, tak mozno to budem respektovat ten nazor :-D ale zatial si testovaci jazdec, ktory najskor nema ani sajnu.
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

F97 X3M Competition LCi 2023 375kW
E38 735i 1999 175kW
E70 X5 30d 2010 173kW
ex: G20 M340i 2020 275kW
ex: E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 110kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: F22 M235i

Utorok, 1. Augusta 2017, 22:43

Ok asi sa úplne nezhodneme ale pohoda :) Áno jazdím na dieselovej 7me ale to stym nemá nič spoločne podľa mna čo denne užívam.. Jazdím aj na autách ktoré nie sú moje napr a tá 335 čo som mal by vyškolila minimálne polku klubu :) Pre tvoju predstavu bola cca rovnako rýchla ako M4 s manualom. To že N54 je výborný motor na tuning viem už nejaký ten rok. Preto by som nechcel 435i/440i ale M4 kde je zaklad motora podobný N54 práve a tým pádom veľké možnosti tuningu (aj keď to je už otázka finančnej stránky si myslím a ochoty investície) inak by som asi išiel do lacnejšej 435i a čo by som ušetril by bolo napr na tuning. A myslím si že M4 dokážem využiť určite na viac ako len 50%. Ale keď náhodou budem niekedy tu M4 mat tak potom môžme popísať o tom ako jej pridám aspoň 100k lebo mi "nestačí" tých sériových 435 :) Lepšie povedané 535k ma vnej viacej potešia :)
 
blesk
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: F22 M235i

Streda, 2. Augusta 2017, 00:17

Nechcem do toho viac prilievat co mate chalani rozdebatovane. Len pekne o tom hovoril Christian Menzel (Auto Motor a Sport). Porovnaval M4 a Alfu Giuliu QV na okruhu (36. diel) Giulia zajazdila na NS vyrazne lepsi cas ako M4 avsak to ako opisoval ako funguje (zle) riadenie elektroniky zadneho difu a pribrzdovanie zadnych kolies aby to auto bolo co najrychlejsie, tak do nejakej miery plati pre vsetky elektronicky riadene diferaky. Viac koni a viac krutaku sposobuje ze tato nerovnomernost prave toho difu je este vyraznejsia. Dlho to drzi a ked sa to utrhne tak to treba drzat v smyku, lebo sa to ma tendenciu znovu chytat a potom kopnut (tak su tie diferaky proste nastavovane) comu "dopomahaju" este dnes cim dalej lepsie a sirsie zadne gumy. No a ked je tych koni vela, tak je ta praca s tym autom vacsia drina a mensia zabava. Hlavne na vode alebo ked sa ti menia povrchy. V rychlostiach do 100km/hod sa to zda este zabavne, lebo to vies s vypnutou stabilizaciou utrhnut uz silou myslienky a ked sa to nebojis podrzat tak sa to nekusne (nie jak u E46 M3 kde sa autu este vacsinou pomaha najprv jemnym svihom (rychlo dovnutra a hned plyn a kontra). Je to proste taka vyssia divci s tymi turbami no. Tym je to stale pre mna vyzva ale viac koni tomu autu podla mna skor ublizi ako pomoze. Minimalne pre rychle balansovanie na hrane v rychlych tiahlych oblukoch kde su cisla na tachometri aj nad 160km/hod, kedy aj najmensia chyba moze skoncit velkym pruserom. Tam prave potrebujes aby to auto bolo plynule, konzistentne a tak trochu jemne, nie ako drevorubac s motorovou pilou. Jedine ze mas jazdu bokom zmaknutu natolko ze nemas problem ani ked sa ti to utrhne (nechcene) v rychlosti nad 160. Ja preto aj ked som bol ten jediny krat pol den v rsmci racing Wheels na SK ringu a zajazdil som len nieco nad 2:38 s plnym vedomym vsak ze v miestach ako je druha prava kde som s MRS zazil hnedko v 175km/hod pri pretacavom smyku (sutal som ho len ontuitivne spravnou reakciou nie ze som to mal v tej rychlosti nacvicene), som sa v M-ku tejto rychlosti vedome nepriblizoval a siel radsej s bezpecnou rezervou a pokusal to v pomalsich castiach trate. (mal som vtedy na aute odjazdene cca 3500km, takze dnes by ten cas uz bol asi lepsi aj pri dodrzani dostatocnej bezpecnostnej rezervy). Ja si pave na M3 uzivam jeho delikatnost, tuhost a presnost prave tym balansovanim na hrane a peknym prenosom hmotnosti dobre vyvazeneho auta. To je podla mna hlavna prednost M3. Zbesilost, brutalitu by som prenechal inym autam (upravena Toyota Supra, ci auta ako Dodge Challenger Helcat...)
 
speedfred
Autor témy
Príspevky: 1982
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: F22 M235i

Streda, 2. Augusta 2017, 07:31

to vieš,jeden rád to druhý ono.
máme celkom štastie na dobu,že je tu veľký výber motorizácií/áut a snáď si vyberie každý - chceš 800PS máš ich , stačí ti 200 necha sa páči , chceš jazdiť úsporne aj to sa dá.
chceš byť precízny a rýchly na okruhu tak aj pre teba niečo máme.
PS : špéra do 235i asi nie je ešte elektronicky ovládaná? Je to také surové železo samozrejme za spolupráce s ESP ?
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Príspevky: 12065
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: X3MC / E38 / E70
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: F22 M235i

Streda, 2. Augusta 2017, 08:55

blesk napísal:
Nechcem do toho viac prilievat co mate chalani rozdebatovane. Len pekne o tom hovoril Christian Menzel (Auto Motor a Sport). Porovnaval M4 a Alfu Giuliu QV na okruhu (36. diel) Giulia zajazdila na NS vyrazne lepsi cas ako M4 avsak to ako opisoval ako funguje (zle) riadenie elektroniky zadneho difu a pribrzdovanie zadnych kolies aby to auto bolo co najrychlejsie, tak do nejakej miery plati pre vsetky elektronicky riadene diferaky. Viac koni a viac krutaku sposobuje ze tato nerovnomernost prave toho difu je este vyraznejsia. Dlho to drzi a ked sa to utrhne tak to treba drzat v smyku, lebo sa to ma tendenciu znovu chytat a potom kopnut (tak su tie diferaky proste nastavovane) comu "dopomahaju" este dnes cim dalej lepsie a sirsie zadne gumy. No a ked je tych koni vela, tak je ta praca s tym autom vacsia drina a mensia zabava. Hlavne na vode alebo ked sa ti menia povrchy. V rychlostiach do 100km/hod sa to zda este zabavne, lebo to vies s vypnutou stabilizaciou utrhnut uz silou myslienky a ked sa to nebojis podrzat tak sa to nekusne (nie jak u E46 M3 kde sa autu este vacsinou pomaha najprv jemnym svihom (rychlo dovnutra a hned plyn a kontra). Je to proste taka vyssia divci s tymi turbami no. Tym je to stale pre mna vyzva ale viac koni tomu autu podla mna skor ublizi ako pomoze. Minimalne pre rychle balansovanie na hrane v rychlych tiahlych oblukoch kde su cisla na tachometri aj nad 160km/hod, kedy aj najmensia chyba moze skoncit velkym pruserom. Tam prave potrebujes aby to auto bolo plynule, konzistentne a tak trochu jemne, nie ako drevorubac s motorovou pilou. Jedine ze mas jazdu bokom zmaknutu natolko ze nemas problem ani ked sa ti to utrhne (nechcene) v rychlosti nad 160. Ja preto aj ked som bol ten jediny krat pol den v rsmci racing Wheels na SK ringu a zajazdil som len nieco nad 2:38 s plnym vedomym vsak ze v miestach ako je druha prava kde som s MRS zazil hnedko v 175km/hod pri pretacavom smyku (sutal som ho len ontuitivne spravnou reakciou nie ze som to mal v tej rychlosti nacvicene), som sa v M-ku tejto rychlosti vedome nepriblizoval a siel radsej s bezpecnou rezervou a pokusal to v pomalsich castiach trate. (mal som vtedy na aute odjazdene cca 3500km, takze dnes by ten cas uz bol asi lepsi aj pri dodrzani dostatocnej bezpecnostnej rezervy). Ja si pave na M3 uzivam jeho delikatnost, tuhost a presnost prave tym balansovanim na hrane a peknym prenosom hmotnosti dobre vyvazeneho auta. To je podla mna hlavna prednost M3. Zbesilost, brutalitu by som prenechal inym autam (upravena Toyota Supra, ci auta ako Dodge Challenger Helcat...)
nechaj tak, mpower vie lepsie, on dava drifty pri 200+ s prstom v nose na F01 :D
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

F97 X3M Competition LCi 2023 375kW
E38 735i 1999 175kW
E70 X5 30d 2010 173kW
ex: G20 M340i 2020 275kW
ex: E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 110kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: F22 M235i

Streda, 2. Augusta 2017, 12:56

Gratulujem Fuxxo že si musel počkať na Bleska aby tu napísal za teba niečo čo má hlavu aj pätu keď že ty podľa mna ani nevieš čo tu píšeš.. :D
PS: a neviem či si jasnovidec ale prečo opakovane súdiš moje jazdecké schopnosti keď si ma vživote jazdiť nevidel.. Možno jazdím úplne napiču ale tvrd to prosím až to aj uvidíš a budeš to môcť na základe niečoho tvrdiť, vlastne tak ako všetko ostatne.. :) Ale neberiem ti tvoj názor, ani nežiadam tvoj rešpekt ako píšeš, ani on nestojím. Je mi to tak nejak jedno. :) Ale dik za názor :thumbup:
Naposledy upravil/-a //MPower v Streda, 2. Augusta 2017, 13:47, upravené celkom 1 krát.
 
speedfred
Autor témy
Príspevky: 1982
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: F22 M235i

Streda, 2. Augusta 2017, 13:09

tak treba zorganizovať nejaký meet na okruhu a uvidime kto na tom ako je.
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: F22 M235i

Streda, 2. Augusta 2017, 13:31

Blesk, určite na tom niečo je a máš pravdu. To sa nedá poprieť. Na druhej strane tuningom môžeš stoho auta získať niečo s oboch svetov aj precíznosť aj surovosť, je to o preferencii. Ten výkon si dávkuješ aj tak sám tak nejaký kompromis sa tam bude možno dať nájsť.. Ono sa vždy dá čo zlepšovať. Jasne čím viac tlačiš na pílu a čím výkonnejšie auto je tým sa viac "narobiš" to je odmena potom za ten čas. Úprimne ale aj tak by som tu M4 viac využíval viac na verejných cestách ako na okruhu. Proste nie je možné aby som tam mohol chodiť každý voľný čas čo mám.. A na cestách ani zďaleka nemôžem jazdiť ako na okruhu (aj keď mám svoje ktoré sú dobre a často prázdne) Preto tu surovosť ocením trochu viacej v mojom prípade... Nejde o iba o výslednú rýchlosť.. Ja to auto beriem skorej ako zábavu ako okruhových špeciál. Dúfam že chápeš ako to myslím.
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: F22 M235i

Streda, 2. Augusta 2017, 13:35

speedfred napísal:
tak treba zorganizovať nejaký meet na okruhu a uvidime kto na tom ako je.
To je síce pravda, ale to vôbec nerozhodne o mojom a Fuxxovom odlišnom názore kde on tvrdí že pokial niesom špecialista tak si nedokážem užiť výkon 600k :D
 
Užívateľov profilový obrázok
Pilifo
Príspevky: 1006
Registrovaný: 19.8.2013
Auto: BMW E61 530d
Kraj: Zahraničie

Re: F22 M235i

Streda, 2. Augusta 2017, 13:38

Tzv. Meet & Greet & Fight circuit challenge :lol:

Obrázok

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Peto24 a 28 neregistrovaných