... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk
 
blesk
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: F22 M235i

Streda, 26. Júla 2017, 00:16

Akym sposobom vyuzijes tych 550k?
skor spalis pneumatiky, alebo budes rychlejsi na svetlach, alebo budes rychlejsi na okruhu...? Moj nazor je ten ze nikto z nas tu nedokaze dosiahnut ani na 90% potencialu M3/M4. M3/M4 na ten vykon ma povedzme este podvozok, brzdy uz by potrebovali posilit ale v M235i uz to nepobere ani podvozok ani brzdy a skor ako vykon tomu chyba samosvor. Delikatne a lahko ovladatelne tie auta s turbom nie su uz v serii a aj dobri piloti sa v M3/M4 vedia spotit uz v seriovom stave. V M235i s 500hp by som sa uz potit ani nechcel, muselo by sa toho upravit hodne viac a zacat podvozkom a stabilizatormi...
Ale ano gumy to spali rychlejsie a sprint a odkrvenie bude impozantnejsie
Samozrejme chapem a akceotujem snahy tuningovych firiem aj nadsencov aj majitelov aut co upravy aut a zvysovanie vykonu beru ako sucast svojej identity. Presiel som si tym u niekolkych aut a stale si to za istych okolnosti viem predstavit. JB4 a jeho moznosti poznam a su pekne, ale...
 
speedfred
Autor témy
Príspevky: 1982
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: F22 M235i

Streda, 26. Júla 2017, 06:54

MPower : vďaka za popis

ja nechcem nejak brutálne tuniť to auto,mám ho stále na denné jazdenie ale iba zistujem možnosti. JB4 sa mi páči v tom ,že to iba vyhodíš a máš znova akoby sériové auto a nie sú v ňom žiadne zásahy.
nad špérou stále uvažujem,len boli / sú iné priority po finančnej stránke tak toto sa odkladá na neurčito.
máš pravdu s tým jazdením,najprv sa treba naučiť využiť súčastný potencial auta ,to som zistil po pár kolách na okruhu aký som čaj šípkový....
nad nejakými 500 poníkmi ani neuvažujem.
 
Užívateľov profilový obrázok
M3driver
Príspevky: 2117
Registrovaný: 7.8.2006
Kraj: Bratislavský

Re: F22 M235i

Streda, 26. Júla 2017, 08:24

blesk - neda se nesuhlasit =D>
do M3 som vrtal nejake 2 roky a neustale sa dalo nieco zlepsovat/upravovat. casy sa skracovali (okruh), pocit z jazdy sa zlepsoval a radost nekonecna... to vsetko bez zasahu do motora. ked som pozical auto chalanovi co to mal v rukach "trochu" viac zajzadil cas o sekundu lepsi ako ja, takze stale som sa mal kde zlepsovat... samozrejme atmosfera je uplne inde co sa tyka nahanania vykonu na motore, ale daleko viacej veci sa da predtym zlepsovat/upravovat pre vylepsenie jazdnych vlastnosti reps. pre lepsi pocit z jazdy
8)
M3 -> Ducati
 
speedfred
Autor témy
Príspevky: 1982
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: F22 M235i

Streda, 26. Júla 2017, 08:39

v nedeľu sú voľné jazdy na SK ringu,nejde niekto z Vás?
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: F22 M235i

Streda, 26. Júla 2017, 12:22

Ja som písal že v M4 by som chcel 550k (ak by som ju mal) nie že ked speedfred da JB4 bude mat v 235i 550k :) S 235i ked da len JB4 nedostane ani 400k..
A načo by mi bolo 550k v M4? No to je jednuduché = na radosť s jazdy po každom stlačení plynu! To sa možeš rovno opýtat na čo je LaFerrari 963k. Aby som to upresnil na pravú mieru. Ja niesom typ človeka ktorý dostane orgazmus ak zajazdím o 1s lepší čas na okruhu.. Nejaké čísla ma vážne nevzrušujú. Aj ked sa snažím neustále zlepšovat, získavat nové skúsenosti a hladať limity (najmä svoje), lebo ako si blesk poznamenal a stým musím súhlasit vela s nás sa nedokáže priblížit ani k 90% potenciálu seriovej M3/M4. Toto ale vie iba skúsený šofér lebo dalších 90% ludí si to neprizná alebo ani o tom vlastne sami nevedia :D Len že mne ide o adrealín a ten požitok s každej jazdy predovšetkým nie o čas. A ako vieme seriová M3/M4 bez CP je po zvukovej stranke dost slaba a výkon davkuje tak nejak civilne. Ked ju upravíš na 550-600k tak ty vlastne neupravíš len vykon ty upravíš komplet pocit s jazdy. A o to mi ide. Ten motor na závodných mapach bude zrazu ovela agresívnejšie reagovať, bude viac trhať, bude nervoznejší, zrazu začneš počut ako sanie v motorovom priestore sposobuje vír, zátah do sedačky bude ovela impozantnejší a pod sedačkou cítiš ako ti striela výfuk ktorý zrazu vydáva oproti serii nenormálny orchester na celú ulicu a pastvu pre uši. Toto všetko sa prenáša do sedadla vodiča a pre mna je to zrazu úplne vymenené auto, úplne iná jazda, zážitok a pocit ktorý sa da zažit len v superšporte proste niečo čo v seriovej M3/M4 vživote neprežiješ.. Toto je u mna definícia športového auta ktoré po pracovnom týždni vytiahnem. Proste vňem, sluch, pocit nenahradia pre mna žiadne čísla.

PS : blesk, stebou by som si inak niekedy velmi rád zajazdil na ringu, bola by mi česť.
Naposledy upravil/-a //MPower v Streda, 26. Júla 2017, 12:42, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: F22 M235i

Streda, 26. Júla 2017, 12:34

fritolko napísal:
Takže JB4 je vlastne troška sofistikovanejší Powerbox ? :D

No aj tak sa to dá nazvať, aj ked powerbox je opropti JB4 velmi slabý odvar :D JB4 je vo všetkom prepracovanejšia, má ovela viac vstupných informácii a tým je aj ovela presnejšia. S 335i N54 teda E90/E92 držali dokonca svetový rekord ale už neviem či na 1/4 mile alebo výkonom motora...
 
speedfred
Autor témy
Príspevky: 1982
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: F22 M235i

Streda, 26. Júla 2017, 21:22

JB4 dokáže aj nejakú telemetriu,či meranie časov na kolo a pod.?
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Príspevky: 12064
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: X3MC / E38 / E70
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: F22 M235i

Štvrtok, 27. Júla 2017, 10:25

//MPower napísal:
Ten motor na závodných mapach bude zrazu ovela agresívnejšie reagovať, bude viac trhať, bude nervoznejší, zrazu začneš počut ako sanie v motorovom priestore sposobuje vír, zátah do sedačky bude ovela impozantnejší a pod sedačkou cítiš ako ti striela výfuk ktorý zrazu vydáva oproti serii nenormálny orchester na celú ulicu a pastvu pre uši. Toto všetko sa prenáša do sedadla vodiča a pre mna je to zrazu úplne vymenené auto, úplne iná jazda, zážitok a pocit ktorý sa da zažit len v superšporte proste niečo čo v seriovej M3/M4 vživote neprežiješ.. Toto je u mna definícia športového auta ktoré po pracovnom týždni vytiahnem. Proste vňem, sluch, pocit nenahradia pre mna žiadne čísla.
toto vsetko ti da 450k competition pack. nechapem naco by ti tam bolo 550-600 koni, uz pri 450 ma problem to auto s trakciou ked je ine ako idealne pocasie..
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

F97 X3M Competition LCi 2023 375kW
E38 735i 1999 175kW
E70 X5 30d 2010 173kW
ex: G20 M340i 2020 275kW
ex: E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 110kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
speedfred
Autor témy
Príspevky: 1982
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: F22 M235i

Štvrtok, 27. Júla 2017, 14:34

ale tak zase kto by 500PS + nechcel,využívať ich nie povinné od toho je predsa plynový pedál a u BMW aj s celkom dlhou dráhou.
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: F22 M235i

Štvrtok, 27. Júla 2017, 17:19

Fuxxo napísal:
toto vsetko ti da 450k competition pack. nechapem naco by ti tam bolo 550-600 koni, uz pri 450 ma problem to auto s trakciou ked je ine ako idealne pocasie..

No to asi velmi tažko mi da competition to iste ako 600k M4 ktorá pluje plamene, ktorá má tak 2x hlasnejší rev a ktorá odkrvuje v sedačke a dávkuje svoj výkon totalne iným sposobom :) .. Každý máme asi iné potreby alebo iný faktor výnimočného zážitku za volantom. Mal som 335i seriovu (ktorá už v serii nejde zle) a po úpravách na 430k to bolo 100 a 1!!! Totalne iné auto, a to mi Jozef S. (predchadzajuci majitel) vravel že škoda že som sa vnej neviezol ked tam mal RB turba a 560k tuším, že to bolo iné peklo :D A 550-600k nemá M4 pri dobrých pneu a rozmeroch problém prenášat na cestu. Su aj výkonejšie zadokolky.

speedfred napísal:
JB4 dokáže aj nejakú telemetriu,či meranie časov na kolo a pod.?
Minimalne by mala zvládať meranie 0-100 , na 1000m atd.. Ja som JB4 nemal tak len čo si matne pamätám s študavania for ešte s času 335i :) Ako že ja ti to jednoznačne odporúčam hlavne v kombinácii s výfukom, ked nebudeš spokojný lahko predáš ale za tu súsenost to stoji. Tato by mala byt na tvoje auto tak študuj :)
http://www.burgertuning.com/N55_JB4_F_c ... tuner.html
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Príspevky: 12064
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: X3MC / E38 / E70
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: F22 M235i

Štvrtok, 27. Júla 2017, 18:51

pocuvaj ty zazitok :-D F80/2 su zname tym ze su uz v zaklade violentne auta plne rittrhajucich zazitkov, a competition pack tomu este pridava, skusal som, viem jake to je, 550-600 koni v tom aute je akurat na to aby si sa mohol pred kamaratmi pochvalit ze tolko mas :-D 335 so 430 konmi je samozrejme totalne ine auto, a co potom s 900+ konmi? :-P neni problem tam nalozit kone, ale co s nimi potom..
tak ale kup si to a naloz si tam 600 koni aby si bol happy :-D podla mna to je zbytocnost, lebo to auto ta zabije aj v serii.. :-D
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

F97 X3M Competition LCi 2023 375kW
E38 735i 1999 175kW
E70 X5 30d 2010 173kW
ex: G20 M340i 2020 275kW
ex: E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 110kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
speedfred
Autor témy
Príspevky: 1982
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: F22 M235i

Štvrtok, 27. Júla 2017, 20:38

ja neviem jazdiť v zákrutách,tak to potrebujem nahnať aspoň na rovinkách :-))
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: F22 M235i

Nedeľa, 30. Júla 2017, 23:26

Fuxxi tak teraz ja niečo :D To ako ty nechápeš načo mňe alebo ľuďom by bola 600k M4 tak su zase ľudia ktorý nechápu načo si niekto kúpi športové coupe s 20d motorom alebo čínske pneu na 5.0 V8 (príklad, nič v zlom). Ale je to v pohode, taký je svet ľudia majú vlastne názory a potreby a každy normálny človek to rešpektuje tak pohoda :) Tak vidíš, pre teba je Competition maximum možného a ja si viem s kľudom predstaviť 150k viacej a ako snimi naložiť (bezpečne). A len tak na okraj, jazdil som niekoľko krát M3/M4 či už s CP alebo bez, tak viem presne aké to je :) Ale v jednom máš pravdu, vyjebat dobre sa dá aj na Felicii, na to fakt nie je potreba 600k.. to už je ale tým kusom za volantom.. Ale ja sa nikomu nesmejem za to že sa vydrbal, stať sa to môže každému, dôležité je jazdiť bezpečne a mat rozum za volantom 600k auta.
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: F22 M235i

Nedeľa, 30. Júla 2017, 23:26

speedfred napísal:
ja neviem jazdiť v zákrutách,tak to potrebujem nahnať aspoň na rovinkách :-))

:mrgreen: :D
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Príspevky: 12064
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: X3MC / E38 / E70
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: F22 M235i

Pondelok, 31. Júla 2017, 20:26

//MPower napísal:
Fuxxi tak teraz ja niečo :D To ako ty nechápeš načo mňe alebo ľuďom by bola 600k M4 tak su zase ľudia ktorý nechápu načo si niekto kúpi športové coupe s 20d motorom alebo čínske pneu na 5.0 V8 (príklad, nič v zlom). Ale je to v pohode, taký je svet ľudia majú vlastne názory a potreby a každy normálny človek to rešpektuje tak pohoda :) Tak vidíš, pre teba je Competition maximum možného a ja si viem s kľudom predstaviť 150k viacej a ako snimi naložiť (bezpečne). A len tak na okraj, jazdil som niekoľko krát M3/M4 či už s CP alebo bez, tak viem presne aké to je :) Ale v jednom máš pravdu, vyjebat dobre sa dá aj na Felicii, na to fakt nie je potreba 600k.. to už je ale tým kusom za volantom.. Ale ja sa nikomu nesmejem za to že sa vydrbal, stať sa to môže každému, dôležité je jazdiť bezpečne a mat rozum za volantom 600k auta.
dobre pohoda, stretol som takeho cloveka zhodou nahod v piatok, vo vrabloch, ktory tiez povedal ze M3/M4 su strasne popici auta a ze vedia z nich spravit este vacsiu zverinu, ze spravi mi z toho ine auto (ktore som mu ale povedal ze ja by som urcite nepotreboval :-D ), ale od takeho cloveka to berem, lebo jazdi na 1100 konovom GTR ktore ma 1000kg. :-D a mal tam aj jednu E91 335i s 900konmi napriklad :-D a rozrobeny N54 blok, ktory bude namontovany do jeho teraz 330d E91, aj s manualom, takze to berem no.. od TAKEHO cloveka, ktory sadne za volant, a vie co a jak..
a ja som si nekupil sportove kupe, ale GTcko na dlhe cesty, a kedze som socka, tak na 6valec nevydalo. tak isto kedze som socka, tak nevydalo na pirelli na 650ku.. ale aspon som si na to sam zarobil, a to je troska iny pocit :-)
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

F97 X3M Competition LCi 2023 375kW
E38 735i 1999 175kW
E70 X5 30d 2010 173kW
ex: G20 M340i 2020 275kW
ex: E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 110kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných