... všetko o BMW ...
Fuxxo napísal:wtf
a este si rozbil G30, a jazdis na E34? interesting
voMacK napísal:Tak bol by som rad ju vlastnit, avsak tato nieje moja, je kamaratova, a mal som ju v lete pozicanu, s tym ze som mohol jazdit kolko chcem. Ja som ho zobral pre manzelku, ona chcela hrozne v lete kabriolet, tak som jej chcel ulahodit😜Wtf? Ty mas M8 a nemas k nej pribeh?? Shame on you!! 😀
pistacik11 napísal:Inak mam k dispozicii este vo firme X1, a 330d GT, ale jazdil som na E34, hehe, cisty pacient 😂Taký Janko z bobo presedlal z celkom pekne vybavenej f01 do e61, lebo efkove bavoraky sú šrot a už nemal nervy na to , viem není to ako g30 a e34 ale tiež celkom kontrast proti tomu, čo sa tu tlači, že novšie je lepšie.
E34 ak není vyhonena, je stále parádne vozenie, ak ti nejde o to mať tam tie najnovšie hračky.
Fuxxo napísal:dpc pista.. nesnivaj prosim ta
BMW E31 napísal:Neni mozne, vsak to priamo kontrastuje s tym, "co sa tu tlaci". Ale to je tazko s takym pistom, ktory auto zazil vzdy len uz ako vydojenku po 15 ludoch.Ale mal som kedysi uplne novu F10, a predaval som ju so 150tis km, kde som samozrejme robil poctivo olejove servisy(nie tie bmw predpisane) na prevodovku, motor, rozvodovku, diferak...
A bolo to a aj stale je perfektne a kvalitne auto. Terajší majitel je stale spokojný, a auto mu stale krasne slape...
starynovy napísal:A u jazdenie nejde práve o to? Efka sú auto pre prvého majiteľa. Ak chceš jazdenku, tak radšej ecko, kde máš tých kazitok kurva menej a tým pádom aj lacnejší servis. Nebojis sa, že ti pri 200000km zaklepe ojnica na kapotu.Joj ty... E6x etalon kvality. Jedine v com je ta bangleovina "kvalitnejsia" je, ze tam je proti F01 menej veci, ktore sa pokazia.
pistacik11 napísal:lol argument jak noha teda.. co to ma s tym ze mal rozobrate tie auta?Myslím, že Jano mal tých áut rozobratých dosť na to, aby vedel o čom hovorí.
BMW E31 napísal:presne si to vystihol ja som tiez mal F32 od novoty, a po 4.5 roku so 130 000km som ju predaval, auto vyzeralo stale jak nove zvonka aj zvnutra, motor isiel bez problemov, ziadne buchoty od podvozku nic..Inak k tej kvalite co sa tu stale rozobera, mam na to tiez svoj nazor, co sa tyka toho, ze to nieje to co to byvalo, s tym suhlasim.
Ale mal som kedysi uplne novu F10, a predaval som ju so 150tis km, kde som samozrejme robil poctivo olejove servisy(nie tie bmw predpisane) na prevodovku, motor, rozvodovku, diferak...
A bolo to a aj stale je perfektne a kvalitne auto. Terajší majitel je stale spokojný, a auto mu stale krasne slape...
G30, je zase o nieco lepsie auto, megapruser co ale je, tak to je vrzgajuci interiér, vazne, hlavne ked je teplo, to ma total serie, ale co uz.... Asi to budem musiet rozobrať, vytlmit a zlozit, hehehe...
Ale co sa tyka motora, podvozka, brzdy a auta ako celok, je to stale topka.... Problem je to, ako ludia k tym autam pristupuju, co sa servisu tyka, tod moj názor. Ale ked sa niekto spolieha iba na origo servis, tak to je podla mna odpisane auto po 150 tis km....
starynovy napísal:Mozem tiez potvrdit z vlastnej skusenosti. Sice nie som frajer a nebola to 10 rocna, ale 4 rocna F10, no najviac KM som najazdil do/zo servisu. Asi po 20. kave v servise a dost vyhodenych Evitaminov, som povedal dost a auto islo prec (nemal som ju ani rok). Potom som presiel k audi, ale na BMW som nezanevrel :).Neni mozne, vsak to priamo kontrastuje s tym, "co sa tu tlaci". Ale to je tazko s takym pistom, ktory auto zazil vzdy len uz ako vydojenku po 15 ludoch.
Neny dna, neny dna aby pista neukazal, ze jeho argumentacne schpnosti su ako reprezentacia neexistujucej knihy Argumentacia pre blbcov: ako sa to nerobi. Dnes na temu confirmation bias.
Bolo vela frajerov co si nakupili vydychcane 10 rocne top limuziny a pokial mali rozum, zbavili sa toho. To boli auta pre vykonny menezment velkych firiem, kde ti je kazdeho pol roka lajster z autorizaku za 10k uplne jedno pri milionovych obratoch mesacne. Nie pre jankov z popradu. Nakoniec aj tu jeden clen mal W221 500vku, moze sa vyjadrit aky bol pomer na odtahovke vs. na ceste.. aj ked vozenie to vraj bolo uzasne. Joj ty... E6x etalon kvality. Jedine v com je ta bangleovina "kvalitnejsia" je, ze tam je proti F01 menej veci, ktore sa pokazia.
BMW E31 napísal:Ono je velmi dolezite si zvazit kupu jazdeneho auta, od koho to auto pochadza... To je alfa/omega, servis, na tom kapu vsetky auta do 150-200tis km.
Potom samozrejme treba zvazit, co ma dany model/a motor za vrodene problemy, a predpokladat tak potom co asi moze byt problem pri jazdeni.
Brat, moj najdvornejsi, najpoctivejsi mechanik ma toto na dennej baze, jazdene BMW, 150-200tis km, motory zvnutra total zakarbonovane, ludia sa spoliehali na servis ako pise pocitac, jazdene dlhe trasy, nakladacky za studena, vypinanie motora hned na benzinke po dlhej ceste na dialnici, atd atd....
Ano, su aj kurvitka, nastavene casy opotrebenia, to kedysi nebolo....
Ale poctivym servisom sa to da vsetko drzat... Problem je, ze ludia niesu ochotni platit za servis premioviek, vidim to v servise u brata stale....
Na G30 mam 4 turba, a som si vedomy (toto auto si chcem nechat), ze pri 170tis km dam von motor a urobia sa komplet rozvody, a asi aj turba. To tak je... A dalej sa bude jazdit.... Servis /alfa omega
BMW E31 napísal:Toto sa moze dat tam hore do banneru miesto tych romantickych renderov. Najhorsie je, ze nie vzdy to je znefunkcnujuca vada. A potom sa to zbiera, toto neopravim lebo to nepouzivam. Toto vymenim za pouzity, rovnako stary diel ktory este ide, toto dame topran/starline, toto na silikon, toto sa ulomilo ale nove 40€! Takze nic.. atd. atd. A skutocne, dotycnemu moze stacit, ze pred susedmi ma z vonku premiove drahe auto, co na tom, ze nejde PDC, vyhrev sedacky, automat sklbe, do nemecka radsej nejde lebo DPF uz nieje a nebude. Lenze potom to v nejakej naivnej predstave kupi clovek, ktory to chce mat v stave a tie naakumulovane vydavky za roky zanedbavania ta potom odjebu na jupiter. Cim starsie auto a cim viac majitelov, tym horsie.Problem je, ze ludia niesu ochotni platit za servis premioviek
starynovy napísal:Suhlasim s prvou polovicou lebo je to tak,tie vedecke debaty, ked je auto na zdvihaku, a zakaznik s mechanikom pod, a bavia sa... Vidite, toto je uz na vymenu cele rameno, lebo toto a hento.... Dobre a preco mi nacenujete aj druhu stranu?? Ved ta je dobra vravíte, no, ja to robim u mna vzdy tak, ze sa meni vzdy symetricky, lava a aj prava, bez ohladu na to, ak je zla iba jedna, viete symetria, balans, rovnovaha 😂😂Toto sa moze dat tam hore do banneru miesto tych romantickych renderov. Najhorsie je, ze nie vzdy to je znefunkcnujuca vada. A potom sa to zbiera, toto neopravim lebo to nepouzivam. Toto vymenim za pouzity, rovnako stary diel ktory este ide, toto dame topran/starline, toto na silikon, toto sa ulomilo ale nove 40€! Takze nic.. atd. atd. A skutocne, dotycnemu moze stacit, ze pred susedmi ma z vonku premiove drahe auto, co na tom, ze nejde PDC, vyhrev sedacky, automat sklbe, do nemecka radsej nejde lebo DPF uz nieje a nebude. Lenze potom to v nejakej naivnej predstave kupi clovek, ktory to chce mat v stave a tie naakumulovane vydavky za roky zanedbavania ta potom odjebu na jupiter. Cim starsie auto a cim viac majitelov, tym horsie.
Pista nedokazal drzat v stave ani holu bosu 730i, po tom co jebol neznicitelny bavorsky atmosferak N52 posledny poctivy motor, stiahol chvost a predaval to s x-vadami, ktore by si databaza bobor pamatal. Hlavne, ze tu ide davat rozumy o starych herkach ake super vyhodne je to mat a starat sa. Nieje, ked na to mas prosim ale netvrd chujoviny. Uz sa tu o tom pisalo za posledny cas az moc, ale to je tebe vlastne, dostat argumentacne cez pysky a druhy den sa vratit s tym istym. Ked som pri bobrovi, mal by som sa inspirovat, ten si s tebou prestal "spinit ruky" davno. Don´t argue with stoopid.