Ako vieme, tento markantný nárast výkonu treba nie len brzdit ale aj chladit.
Otázka bŕzd je vyriešená o príspevok vyššie, a myslim, ze to bude viac ako dostacujuce
Otazku chladenia som vyriešil chladicom, ktory najdeme pre e30 v etk s popisom "pre krajiny s teplym podnebim"... Hmm takze exoticky chladic. Ale davalo sa to aj do barzjakej 36tky ako som neskor zistil. Hlavne je ze to tam sadne na originalne drziaky, daju sa kupit vsetky plasty naokolo a nebude to ziaden fušung.
Povodny m40 chladic ktory som kupil minuly rok a ma najazdenych asi 2000km, mi je teraz zbytocny a keby ho niekto chcel, je predajny. Zn. Nissens, absolutne bez poskodenia.
Motor som dnes zalozil, este zapojit elektriku a asi to aj bude.
Este si dovolim vyvratit dalsi mytus okolo is swapu. Disa sanie sa pod kapotu zmestilo bez problemov, este je tam asi 1-2cm. I ked na prvy pohlad ma to postrasilo. Ale stale by sa pri najhorsom dalo vyhodit tie m20 silenty motora a dat original.