... všetko o BMW ...

obchodna sekcia
 
bublibubo
Autor témy
Príspevky: 2
Registrovaný: 18.11.2013
Auto: e34
Kraj: Bratislavský

E 34 skladačka

Pondelok, 18. Novembra 2013, 19:01

Zdravim Vás Baworovci :)
Pred nedávnom som kúpil 34ku. Papierovo je to 2,5, reálne 3,0. Všeličo je poupravované. Pred pár dňami som doskackal domov na palivovej rezerve. Následne po dvoch dňoch som doplnil palivo v objeme 10l z ČS Shell, chcel som preštartovať, ale baterka to dako nezvládla, tak som nabil a nainštaloval. Dnes som sadol, naštartoval. Všeliako to plkotalo, buchotalo a kuckalo, ale nakoniec sa ukľudnil a na neutráli držal ok. sem tam dáky zášklb. Po zohriatí na prevádzkovú teplotu som ho chcel prevetrať. 1tka, 2jka s kludnou nohou v pohodičke, ked som mu však na dvojke prišlapol, oprelo ma xichtom o čelné sklo, lebo klesli otáčky a nestihol som vymačknúť spojku. Potom sa opäť zakuckal. následne som ho pridržiaval v otáčkach. pokúšal som sa ho vytiahnuť do otáčok ale max 3700 a dalej ani Ťuk. Ked som potreboval vyliezť do mierneho briežku motor zhasol a ani za pána nakopnúť. Tak som kukol čerpadlo a po otočení kľúčom ticho, zhodil som hadičku z čerpadla a ani kvapka. pootočil som okruž, pohýbal s čerpadlom a po otočení kľúčom a pokuse naštartovať striekal benzín. pozapájal som všetko naspäť, prekontroloval prívodné hadičky pod škrtiacou klapkou a aj tam pri pokuse o naštartovanie tiekol benzín. Skontroloval som cievku a tá hádzala iskru tak nejako sporadicky (na môj vkus veľké intervali), počas chodu motora som vyťahoval sviečkové káble a vždy sa mierne zmenil chod motora. Potom som ho na 150ty krát konečne naštartoval a v na neutráli v celku ok, ked som ho chcel potiahnut do otáčok začal sa šklbať, strielal do výfuku a ani bohovi ho dostať do otáčok. naposledy som prečistil sviečky a škrtiacu klapku. do iného som zatial nevŕtal. vedeli by ste mi dakto poradiť čo s tým? motor vynecháva, má nepravidelný chod a stratil výkon. vďaka
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: E 34 skladačka

Pondelok, 18. Novembra 2013, 19:43

Motor je teda M30B30?

Zacal by som tym cerpadlom. Musi davat tlak snad 4 bary stabilne takze ziadne vytekanie ale riadny "vodotrysk". A ked toto bude v poriadku tak vicko rozdelovaca, kable, sviecky. Potom na 99% bude po problemoch
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
kobrakai

Re: E 34 skladačka

Utorok, 19. Novembra 2013, 00:15

Predpokladám že to tá čierna 525i m20b25 z KN s modrým interiérom, čo občas stojí na Poludníkovej a Uránovej. Možno si si všimol niekoľko e34riek stáť blízko garáží opodiaľ, máme tam V8čky a R6 benzíny, bývame tam pravidelne do večera, máme náradíčko máme knowhow, tak keď budeš chcieť, cez PM nás zastihneš ;)
 
bublibubo
Autor témy
Príspevky: 2
Registrovaný: 18.11.2013
Auto: e34
Kraj: Bratislavský

Re: E 34 skladačka

Štvrtok, 21. Novembra 2013, 15:17

Ahojte chalani. Dal som na Vaše rady a porýpal sa v nádrži. Vyčistil som sacie sitko čističom na brzdy a prefúkal som ho kompresorom, potom som očistil čerpadlo + napichol na priamo na baterku a zdá sa mi že čerpadlo už tlačí lepšie. Aj priehradku uloženia, kde leží sitko čerpadla som prečistil - aj na sitku aj v úložisku boli drobné čiastočky kovu a iné bežné drobné nečistoty.
Preštartoval som - po chvíľke bublotania a nepravidelného chodu sa ustálil, ale stále ho dusí pri prudkom zošliapnutí pedálu a trhane skacká do otáčok. Pri plynulom zošliapnutí ide normálne plynule do otáčok (aj na neutráli aj pod záťažou). Nedalo mi to nerýpať ďalej a zhodil som veko rozdeľovača aj palec oba samozrejme v dezolátnom stave. Môže byť nesprávny chod motora spôsobený aj týmito súčiastkami?
 
kobrakai

Re: E 34 skladačka

Štvrtok, 21. Novembra 2013, 15:26

Hm, ja som daroval všetky rozdelovače čo som mal, ale môžme ti to dnes večer okartáčovať a skúsiť zrepasovať.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní