Pondelok, 18. Novembra 2013, 19:01
Zdravim Vás Baworovci :)
Pred nedávnom som kúpil 34ku. Papierovo je to 2,5, reálne 3,0. Všeličo je poupravované. Pred pár dňami som doskackal domov na palivovej rezerve. Následne po dvoch dňoch som doplnil palivo v objeme 10l z ČS Shell, chcel som preštartovať, ale baterka to dako nezvládla, tak som nabil a nainštaloval. Dnes som sadol, naštartoval. Všeliako to plkotalo, buchotalo a kuckalo, ale nakoniec sa ukľudnil a na neutráli držal ok. sem tam dáky zášklb. Po zohriatí na prevádzkovú teplotu som ho chcel prevetrať. 1tka, 2jka s kludnou nohou v pohodičke, ked som mu však na dvojke prišlapol, oprelo ma xichtom o čelné sklo, lebo klesli otáčky a nestihol som vymačknúť spojku. Potom sa opäť zakuckal. následne som ho pridržiaval v otáčkach. pokúšal som sa ho vytiahnuť do otáčok ale max 3700 a dalej ani Ťuk. Ked som potreboval vyliezť do mierneho briežku motor zhasol a ani za pána nakopnúť. Tak som kukol čerpadlo a po otočení kľúčom ticho, zhodil som hadičku z čerpadla a ani kvapka. pootočil som okruž, pohýbal s čerpadlom a po otočení kľúčom a pokuse naštartovať striekal benzín. pozapájal som všetko naspäť, prekontroloval prívodné hadičky pod škrtiacou klapkou a aj tam pri pokuse o naštartovanie tiekol benzín. Skontroloval som cievku a tá hádzala iskru tak nejako sporadicky (na môj vkus veľké intervali), počas chodu motora som vyťahoval sviečkové káble a vždy sa mierne zmenil chod motora. Potom som ho na 150ty krát konečne naštartoval a v na neutráli v celku ok, ked som ho chcel potiahnut do otáčok začal sa šklbať, strielal do výfuku a ani bohovi ho dostať do otáčok. naposledy som prečistil sviečky a škrtiacu klapku. do iného som zatial nevŕtal. vedeli by ste mi dakto poradiť čo s tým? motor vynecháva, má nepravidelný chod a stratil výkon. vďaka