... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Mishroom
Autor témy
Príspevky: 1293
Registrovaný: 27.9.2010
Auto: e39 ze Stupavy
Kraj: Banskobystrický

ZVÝŠENIE VÝKONU PO ČIPOVANÍ - MOŽNOSTI

Pondelok, 14. Októbra 2013, 11:05

Zdravím, mám 318d e90, sériovo 122k auto absolvovalo chiptuning teraz má 156k a 340 Nm, nakoľko by som sa chcel dostať s výkonom ďalej povedzme aspoň sa priblížiť hranici 200k, rozmýšľam čo ďalej. Ohľadom toho výkonu som rozmýšľal o prestavbe na 320d. Viem, že 320d 163k má inú riadiacu jednotku, väčšie turbo, a ďalej neviem viete mi niekto poradiť? A potom sa chipovaním 320d priblížiť k 200 k. Respektíve aké sú možnosti zvýšenia výkonu bez prestavby motoru na 320d? Ťahal niekto z nafty viac ako chiptuning? Ak áno ako? A posledná otázka je ako je to so spojkou v mojom aute unesie zvyšovanie výkonu? - myslím, že je na to dimenzovaná, že je rovnaká ako v silnejších verziách.

PS:Plánujem autu prideliť samosvor Quaife nech je s tým trochu viac zábavy, preto potreba výkonu.

Ďakujem
Cafte
 
Užívateľov profilový obrázok
Miloš_330i
Príspevky: 1140
Registrovaný: 2.7.2011
Auto: 335xi
Kraj: Trenčiansky

Re: ZVÝŠENIE VÝKONU PO ČIPOVANÍ - MOŽNOSTI

Pondelok, 14. Októbra 2013, 11:22

Môžeš vymenuť turbo, vstreky, intercooler. Ale aj tak s tým nebude zábava ako napríklad s 325i. Nehnevaj sa ale dávať samosvorný difernciál na 318d mi príde minimálne zvláštne. Moj subjektívny názor. Ak nejazdíš extrémne veľa tak radšej došetri a kúp niečo silnejšie. Lebo úpravami a výmenami sa dostaneš pomaly na cenu silnejšieho auta. Bohužial som si to vyskúšal na vlastne koži ](*,) :D
IN - AUDI RS4 B7 4.2 V8 , BMW E92 330xi , VW GOLF V GTI
EX - BMW E90 325xi
EX - BMW E92 335xi - príbeh
Ex - VW GOLF VI GTI
Ex - BMW E92 330i - príbeh
Ex - BMW E90 330i - príbeh
Ex - Audi A3 8l 1.8T
 
Užívateľov profilový obrázok
Mishroom
Autor témy
Príspevky: 1293
Registrovaný: 27.9.2010
Auto: e39 ze Stupavy
Kraj: Banskobystrický

Re: ZVÝŠENIE VÝKONU PO ČIPOVANÍ - MOŽNOSTI

Pondelok, 14. Októbra 2013, 11:32

Nemôžem auto predať a čakať na vhodnú kúpu mám ho skoro dva roky a spravil som temer 70 000km, takže bez auta ostať nemôžem, keď som ho kupoval pozeral som na spotrebu aj tak som chcel 320d ale nič nebolo iba šerble tak som sa rozhodol, že 318d postačí. Tiež by som najradšej išiel do šesťvalcového benzínu 325i alebo 330i pretože už by mi spotreba bola ukradnutá, ale všetci čo ich predávajú chcú za e90 celkom dosť peňazí a z vonku sa kvôli ficodani nič neoplatí.
Cafte
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7746
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: ZVÝŠENIE VÝKONU PO ČIPOVANÍ - MOŽNOSTI

Pondelok, 14. Októbra 2013, 12:26

Mishroom napísal:
Nemôžem auto predať a čakať na vhodnú kúpu mám ho skoro dva roky a spravil som temer 70 000km, takže bez auta ostať nemôžem, keď som ho kupoval pozeral som na spotrebu aj tak som chcel 320d ale nič nebolo iba šerble tak som sa rozhodol, že 318d postačí. Tiež by som najradšej išiel do šesťvalcového benzínu 325i alebo 330i pretože už by mi spotreba bola ukradnutá, ale všetci čo ich predávajú chcú za e90 celkom dosť peňazí a z vonku sa kvôli ficodani nič neoplatí.

vymen to za 325d 145kw

za to, co by si investoval do zvysenia vykonu(peniaze, cas, trapenie) si to druhe auto zozenies...a vydrzi ti dalsich 70k narozdiel od precipovaneho 18d na 200k, taky motor bude mat asi krute nizku zivotnost
 
Užívateľov profilový obrázok
salat
Príspevky: 1081
Registrovaný: 4.11.2010
Auto: BMW 320d E91 LCI
Kraj: Bratislavský

Re: ZVÝŠENIE VÝKONU PO ČIPOVANÍ - MOŽNOSTI

Pondelok, 14. Októbra 2013, 12:29

tiez som nazoru ze naklady na zmenu su blizko nerentabilnej hladiny.

Prerabka: 320d ma oproti 318d nie len iny motor, ale napriklad aj inu prevodovku a zadny diferak, ale mozno aj dalsie komponenty na podvozku/pohone. Upravit len motor a nechat tak ostatne sa ti casom vymsti, hlavne pri 35tis km rocne.

Kompletnou prestavbou sa cenovo dostanes tam, co by ta stala vymena auta...

Nad Quaifom som uvazoval aj ja, ale nakoniec som sa na to vykaslal. Cena je cca 1200 EUR za material + dat to niekde urobit, lebo treba vymenit vnutro diferaku. Spravne nastavenie kuzeloveho sukolesia je ale hotova veda, ja sam to ovladam len teoreticky a nepoznam zatial ziadneho mechanika co by v tom bol ozaj odbornik. Pri zlom nastaveni medzizubovej vole ti ten diferak zacne po par km hucat a za par tisic ho dojebes.

V druhom rade, aj ked Quaife zlepsi vlastnosti auta aj pri beznej razantnejsej jazde, pri tychto vykonoch (318d) je to takmer zbytocne. Ak mas pocit ze mas v tvojej 318d privela vykonu a auto ti coolovo driftuje, kup si tam poriadne gumy a zistis ze to nema asi silu poriadne utrhnut. Ked som s 320d (135kW) jazdil na 225kach tak to obcas ako tak pekne dalo posmyknut... ale vymenil som to za 255ky dozadu a pomali si neskrtnem. Takze zabudni na quaife, daj tam poriadne gumy a uzivaj si prilnavost v zakrutach ;)
BMW 320d E91
Seat Ibiza ST, 1,2TSI DSG
EX - Seat Leon II

"Si to, čo tvoje auto. Neveríš? Bež do garáže, otvor bránu... pozeráš sa na seba!"
 
Užívateľov profilový obrázok
Mishroom
Autor témy
Príspevky: 1293
Registrovaný: 27.9.2010
Auto: e39 ze Stupavy
Kraj: Banskobystrický

Re: ZVÝŠENIE VÝKONU PO ČIPOVANÍ - MOŽNOSTI

Pondelok, 14. Októbra 2013, 12:43

Gumy mám obuté celkom poriadne 225/45 r17 Yokohama. Čo sa týka toho diffu ja poznám človeka čo s výmenou a nastavením nemá problém, ale asi naozaj sa vyseriem na celé trápenie malého diesela. Na druhej strane bola táto téma pozitívom istý klubák mi ponúkol vymeniť za jeho 330i Touring e90, takže ak sa dohodneme vyriešil som svoj problém s výkonom a diferák pôjde tam.
Cafte
 
Užívateľov profilový obrázok
salat
Príspevky: 1081
Registrovaný: 4.11.2010
Auto: BMW 320d E91 LCI
Kraj: Bratislavský

Re: ZVÝŠENIE VÝKONU PO ČIPOVANÍ - MOŽNOSTI

Pondelok, 14. Októbra 2013, 13:07

:thumbup: vidis, presne to je spravna cesta ;)
BMW 320d E91
Seat Ibiza ST, 1,2TSI DSG
EX - Seat Leon II

"Si to, čo tvoje auto. Neveríš? Bež do garáže, otvor bránu... pozeráš sa na seba!"
 
Užívateľov profilový obrázok
Mishroom
Autor témy
Príspevky: 1293
Registrovaný: 27.9.2010
Auto: e39 ze Stupavy
Kraj: Banskobystrický

Re: ZVÝŠENIE VÝKONU PO ČIPOVANÍ - MOŽNOSTI

Pondelok, 14. Októbra 2013, 13:10

No dúfam aj keď to auto má o 100 tisíc viac než moje
Cafte
 
donuzo
Príspevky: 180
Registrovaný: 18.2.2008
Auto: BMW 330d 400ps/900Nm
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piestany

Re: ZVÝŠENIE VÝKONU PO ČIPOVANÍ - MOŽNOSTI

Pondelok, 14. Októbra 2013, 17:34

Sto ludi sto chuti,,ja by som diesel napr. nikdy nemenil,,a uz zrovna nie za 330i (olejnicka),,zivotnosti bmw motorov su diskutabilne,,hlavne porovnavat diesel a benzin...robil som viac extremnych uprav na diesloch a nikdy nebol problem so zivotnostou motora,skor komponentov okolo,kedze sa nemenili za silnejsie a dimenzovane (tak to pozadovali zakaznici),cize jedna sa vzdy o turbo a spojku,,,tieto dve veci ked sa vymenia na 318d (pokial sa bavime o commonrail motore)+ otvorit vyfuk,,sa da dostat ku 200ps ale rozdiel je v tom ze priebeh v strednych otackach je tak silny,,ze 330i urcite nebude stihat (kopec,slalom)... :D
BMW 330D <400ps/900NM> d-racing.sk diesel chiptuning (chiptuning,upravy sw,odstranenie dpf,egr,odstranenie chybovych kodov atd.)
 
Užívateľov profilový obrázok
Mishroom
Autor témy
Príspevky: 1293
Registrovaný: 27.9.2010
Auto: e39 ze Stupavy
Kraj: Banskobystrický

Re: ZVÝŠENIE VÝKONU PO ČIPOVANÍ - MOŽNOSTI

Pondelok, 14. Októbra 2013, 18:41

No vidím, že niekto našiel možnosti.
Cafte
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: ZVÝŠENIE VÝKONU PO ČIPOVANÍ - MOŽNOSTI

Utorok, 15. Októbra 2013, 12:06

Možnosti su vždy.....len ich spravne využit.....))))mne tiež tych 280PS je už malo, takže určite pôjdem do úpravy turba a ine vstreky...))))
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Gti.s
Príspevky: 161
Registrovaný: 19.5.2012
Auto: Bmw 330D
Kraj: Zahraničie

Re: ZVÝŠENIE VÝKONU PO ČIPOVANÍ - MOŽNOSTI

Piatok, 18. Októbra 2013, 15:35

330d je lepsi stim je vetší sranda ale pokud nebudes řešit spotřebu tak bych doporučil 330i
 
marena
Príspevky: 24
Registrovaný: 17.11.2013
Auto: Bmw e 91
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Frydek-Mistek

Re: ZVÝŠENIE VÝKONU PO ČIPOVANÍ - MOŽNOSTI

Nedeľa, 17. Novembra 2013, 16:22

nejaka zástavba většího turba ? ma někdo upravenou e90 320d vice nez jenom chip ?
BMW e 91 320d 162 ps chip 205 ps TDIFUN, EGR a DPF of , vyfukovy Downpipe 63.3mm
Porsche 550 spyder replica Banham
ex Skoda Octavia combi tdi rotačka 66 kw . stavba na 261 ps 530nm
www.autosmetana.cz e-mail marena.tdi@seznam.cz
 
riki18
Príspevky: 90
Registrovaný: 6.10.2009
Auto: Audi RS6 C7
Kraj: Trenčiansky

Re: ZVÝŠENIE VÝKONU PO ČIPOVANÍ - MOŽNOSTI

Nedeľa, 17. Novembra 2013, 19:33

Spojku mozes dat sachs performance, min pritlacak lozisko a lamelu konstruovanu na cca 540nm + 20%.
Mam vyskusane vsetky ich typy.
Vzdy zalezi na co chces vyuzivat a ako vyuzivat auto. CI len pre potesenie alebo aj nieco ine. Bud vymenit za silnejsie auto alebo prerabku u cloveka ktory sa tomu rozumie.
Audi RS6 C7
Audi A8 4H 4.2 Tdi 460k 1200Nm
BMW E92 335i DKG 477 k 684Nm -EX
Toyota Auris Hybrid '13
Audi A4 B8 3.0 TDi 337Hp 747Nm - R.I.P. :(
Audi A4 B7 3.0 Tdi 340HP 750-800Nm - EX

http://www.d-racing.sk
 
marena
Príspevky: 24
Registrovaný: 17.11.2013
Auto: Bmw e 91
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Frydek-Mistek

Re: ZVÝŠENIE VÝKONU PO ČIPOVANÍ - MOŽNOSTI

Nedeľa, 17. Novembra 2013, 21:05

spojka zatím netřeba . zvlada to uplne v pohode. jde mi spise o hybridni nebo jinou zástavbu turba na tento motor. resil to uz někdo ? vi někdo kolik snese samotny motor když ho osadíme vetsim turbem a poradne ho nakrmíme ? co snese to plastove sani ? o IC se bavit nebudem to se vymeni za vetsi a odolnejsi vuci většímu tlaku .
zatím trochu sonduju . ve voze mam zatím chip ale nechci u toho zustat.
BMW e 91 320d 162 ps chip 205 ps TDIFUN, EGR a DPF of , vyfukovy Downpipe 63.3mm
Porsche 550 spyder replica Banham
ex Skoda Octavia combi tdi rotačka 66 kw . stavba na 261 ps 530nm
www.autosmetana.cz e-mail marena.tdi@seznam.cz

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných