Zdravím Vás. Tak som sa po dlhom čase spravit príbeh o mojom prvom BMW. Auto som kúpil od známeho. Je to ročník 97, dovoz z talianska, modrá metalíza s hnedou kožkou.
Nalietané cez 200 000, či real to neviem, podľa servisky to sedí no dnes sa tam dá kadečo popísať. No stav volatu a madla vodičovho tapacíru je diskutabilný

Momentálne sme na 217 aj nejaké drobné. Výbava skor social, okrem kože a klímy v podstate nič viac. Ale jak sa vraví, čo nieje dorobí sa
Práce na aute je hojne, kým ho dostanem do takého stavu, aký by som chcel
Odkedy mám auto vymenil som ježka kúrenia, nakoľko vypovedal službu ( vďaka patrí užívateľovy jollyjoker ), nové predné pneu, tie staré boli na jednej strane brutal zjazdené ale na vonkajšej strane gumy a strašne hučali pri nízkej rýchlosti, takže tiež spravená geometria, chrómové krúžky budíkov, krásne ožila palubka. Ďalej som absolvoval parkovanie v podzemnej garáži v eurovei, neuveriteľné aké úzke a malé miesta tam robia. Alebo som si ešte z punta nezvykol. Výlet do eurovei ma vyšiel drahšie ako som si myslel, chcel som ísť kúpiť priateľke kabelku, samozrejme som nevychytal parkovanie a nárazníkom som to črajchol rovno do rohu steny, čo je viditeľné aj na fotkách. Skoro som na mieste porodil, auto ani nie mesiac a hned takáto vec. ale hlavne že som zohnal kabelku
Plány s autom do budúcna sú jednoduché:
- udržiavať ho v pôvodnom stave. Na nejaké m-pakety nejak niesom, resp som ale neviem či by sa mi opaltilo to nahadzovať na toto auto, keď tak v budúcnosti kúpim rovno aj s m-paketom auto. Skôr by som poriešil Alpina podnárazník
- výmena starých 16ročných spotrebných vecí
- dať opieskovať a nastriekať disky, dosť sa lúpu a neskôr poriešiť druhé, min 18"
- zohnať origo rádio aj s telesom a lištou nussbaum
- nový volant s multifunkciou, lebo bez tempomatu je to zlé
- predný nárazník, celý je v zlom stave, jak ten môj črajch z parkoviska v Eurovei, tak spodok,
- vyleštit predné svetlá
- predné aj zadné držiaky nápojov lebo sú zlomené ----->pulírovanie, staranie sa, pravidelný servis, proste všetko čo si autíčko zaslúži. A samozrejme ten origo stav. Nur original ist Legal
Malá rekapitulácia, výpis výbavy ( resp nevýbavy

) + nejaké skromné fotečky :
Modellbezeichnung: 525tds
Ausführung: Europa
Typschlüssel: DF71
E-Code: E39
Karosserie: Limousine
Lenkung: links
Türen: 4
Motor: M51 - 2,50l (105kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: manuell
Außenfarbe: Biarritzblau Metallic (363)
Innenraum: Standardleder/beige E36 Sandbeige E (N6SN)
Produktionsdatum: 09.06.1997
Werk: Dingolfing
Výbava:
S240A Lenkrad Leder Airbag Leather steering wheel
S305A Fernbedienung für Zentralverriegelung Remote control for central locking
S411A Fensterheber elektrisch vorne/hinten Window lifts,electric,front/rear
S438A Edelholzausführung Fine wood trim
S441A Raucherpaket Smoker package
S473A Armlehne vorne Armrest front
S510A Leuchtweitenregulierung Headlight aim control
S520A Nebelscheinwerfer Fog lights
S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning
S550A Bordcomputer On-board computer
L814A Länderausführung Italien NATIONAL VERSION ITALY
S855A Sprachversion italienisch Language version Italian
S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S884A Bordliteratur italienisch On-board literature, Italian
S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat
S928A Reifensteuerung Tire control