... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
bober
Autor témy
Príspevky: 57
Registrovaný: 23.3.2007

Čidlo vačky alebo kľuky?

Piatok, 23. Novembra 2007, 20:03

Nazdar priatelia.
Som tu hladal v starších príspevkoch , ale nenašiel tak sa popýtam.
Mám problém pri štartovaní- niekedy štartovanie trvá podstatne dlhšie . Potom motor nechcel ísť do výkonu správal sa ako z blbým predzápalom. Diagnostika zistila zlé čidlo na vačke. Vymenil som ho a nepomohlo. Tak som vymenil aj druhé a nepomohlo. Občas to stále robí. Je tam ešte nejaké čidlo do frasa? Ak áno kde asi je lebo zbežným pohľadom v motorovom priestore som ho nenašiel a tretí krát na diagnostiku v priebehu mesiaca sa mi už nechce ísť.
Alebo to môže byť ešte niečo iné?
To moje báwo je asi zakliate. ](*,)
Ďakujem.
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Sobota, 24. Novembra 2007, 01:58

mne robilo podobne a bol to snimac kluky co je vpredu pri visko spojke nad zubatym kolesom..
aj diagnostika to vypisala..

a na druhom bave co robilo podobne veci diagnostika nevypisala nic
a tiez to bol snimac kluky..
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
bober
Autor témy
Príspevky: 57
Registrovaný: 23.3.2007

hgh

Sobota, 24. Novembra 2007, 10:38

Kedže podľa tvojho popisu som trochu zmetený tak prikladám fotky čidiel ktoré som menil . Sú to čidlá vačkovej hriadele .
Neviem však kde sa nachádza čidlo kľukovej hriadele.
Prílohy
čidlo vačky L.JPG
čidlo vačky L.JPG (319.93 KiB) 10491 zobrazení
čidlo vačky L detail.JPG
čidlo vačky L detail.JPG (233.09 KiB) 10491 zobrazení
čidlo vačky P.JPG
čidlo vačky P.JPG (380.71 KiB) 10491 zobrazení
čidlo vačky P detail.JPG
čidlo vačky P detail.JPG (280.06 KiB) 10491 zobrazení
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Sobota, 24. Novembra 2007, 13:35

dalsie priznaky su ze ides a sklbne ti autom a odvtedy je vykon o 30% nizsi..
ked potom vypnes motor a znova nastartujes tak dlhsie toci, zle chyta..
mne to za studena islo vzdy ok, ked sa motor zohrial tak sklblo alebo
na neutrali skapalo na krizovatke a potom uz to islo lenivo (nudzovy rezim)..
po restarte to obcas nabehlo normalne ale po chvili to spravilo znova..

snimac kluky je vlavo hore, prisrobovany 1nym imbusovym srobom, ide
donho kabel..

Obrázok
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
BAVORAK009
Príspevky: 893
Registrovaný: 11.2.2007
Auto: BMW E36 328i cupe
Kraj: Bratislavský

Sobota, 24. Novembra 2007, 14:55

Ahoj mam 523i a mal som to iste co ty a bol to snimac kluky ten co je prichyteny imbusakom ako je remenica.Presne tie iste priznaky som mal ako opisujes.Vymenil si ho???nie cidlo vacky ale kluky vymen.napis potom :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
ras11
Príspevky: 178
Registrovaný: 8.3.2007
Auto: BMW 650i
Kraj: Prešovský
Bydlisko: St. Lubovna, SK

Nedeľa, 25. Novembra 2007, 12:17

kdesi na fore som uz detailne popisoval zavadu suvisiacu s cidlom kluky, v principe ide o to ze diagnostika vyhodi ako prve cidlo vacky, ktore je spravidla ok...
takze to nebudem znova rozoberat - treba vymenit cidlo kluky, vymazat pamet zavad, pojazdit a skontrolovat...
ak by si mal zle obe cidla, motor by ani nenaskocil. bez cidla kluky vie chodit podla cidla vacky, vtedy dlhsie startuje (potrebuje 2 otacky aby zistil kde je), vykon je mierne nizsi...
BMW 650i, Audi Q7 ex: Jaguar XKR, BMW 330xd, BMW 520d e61, BMW 528i + 23 next...
http://www.comair.sk V zdravom dome zdravý vzduch...
http://www.gardensystem.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
bober
Autor témy
Príspevky: 57
Registrovaný: 23.3.2007

cv

Pondelok, 26. Novembra 2007, 14:17

VĎaka za radu vyskúšam. Akurát, že ja mám výkon teda podstatne nižší. Na jednotke plný plyn a rozbeh asi ako bicykel. Myslím, že s tých skoro dvesto koní sa išla vačšá polovička kdesi pásť. :D
 
Užívateľov profilový obrázok
respect541
Príspevky: 67
Registrovaný: 25.8.2007
Auto: BMW e39 530d 1999
Kraj: Trnavský

Streda, 28. Novembra 2007, 11:52

mam podobny problem az nato ze mi auto nesklbe ale nahovno chyta a ide tiez len asi v nudzovom rezime lebo je strasne lenive ked nanom nejdem dlhsie nikam tak katastrofa ho nastartovat ... ked to spravis daj vediet co stym bolo ok? :?
BMW 530d e39 1999 \\ SPONZOR DOPRAVNEJ POLÍCIE
 
Užívateľov profilový obrázok
bober
Autor témy
Príspevky: 57
Registrovaný: 23.3.2007

Streda, 28. Novembra 2007, 11:57

No na tuti to bude to čidlo kľuky. Len po výmene riadiacej jednotky ABS ktorá ma stála 32tisíc som tak vyštavený, že musím poškať po vianociach. :D
 
Tiborelpeno
Príspevky: 22
Registrovaný: 15.5.2012
Auto: BMW 728i long
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Bardejov

Re: Čidlo vačky alebo kľuky?

Štvrtok, 6. Septembra 2012, 22:07

udravim tak ja mam 728i a robi mi to iste otackkach mi sem tam zakolisu otacky alebo aj na volnebohu ked ho necham ist z kopca dole ...bol som na diahbostike a vyhodilo mi snimac vackoveho hriadela sania tak sojm vymenil uz obe no po vymene to rohi stale ....aj teraz mi uz sem tam blbne pri startew akoze nastartujem stale len troska dlhsie to toci.... takže odporucate este snimac kulky ?? a vykon mam podstatne nizsi nikedy ide auto tak kao ma no nikedy ide uplne akokeby som mal 5Okoni.... dik za rady
 
Tiborelpeno
Príspevky: 22
Registrovaný: 15.5.2012
Auto: BMW 728i long
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Bardejov

Re: Čidlo vačky alebo kľuky?

Sobota, 8. Septembra 2012, 09:22

no tak na budikoch mi ostal svietit ten trojuholnik oranzovy ?? ... neviete mi povedat co ted a auto vobec nema tach nic len trpotavy zvuk....coted ?? dik snimac kulky ??? ....z autom mi triaslo zaclao mat blbe starty,otacky mi kolisali sem tam a auto stracalo tah ....
 
kubajzo
Príspevky: 7
Registrovaný: 6.8.2013
Auto: Пятьсот двадцать вос
Kraj: Prešovský

Re: Čidlo vačky alebo kľuky?

Utorok, 6. Augusta 2013, 19:24

vedel by my niekto poslať foto kde sa nachádza to čidlo kľuky? mám tie isté problémy a čas do mechanika nie veľmi kedže cez týžden som v práci od 6 do 6 :( pošlite my foto toho čidla prosím vás
 
Užívateľov profilový obrázok
pelo
Príspevky: 1713
Registrovaný: 2.9.2010
Auto: e39 520i saloon
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Čidlo vačky alebo kľuky?

Utorok, 6. Augusta 2013, 21:00

Cidlo kluky je na vodicovej strane v zadnej casti motora pod sanim. Najjednoduchsie je vybrat komplet airbox takym sposobom, ze odpojis hadicu v spojke co je este pred klapkou a vyberies to komplet cele aj s airboxom, nemusis to rozoberat po kusoch. Cidlo uvidis dole pod sanim, smeruje k zotrvacniku, ide donho konektor...ine cidlo tam nie je, potom uz len vyssie su knock senzory ale tie maju kabel napevno.
BMW -Bayerische Motoren Wergel

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i sedan '03 -ex
e39 520i sedan '01 -ex pribeh
e36 316i Compact '97 -ex pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
Miro528
Príspevky: 778
Registrovaný: 21.3.2007
Auto: E38 740i ´00
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: GA-SA

Re: Čidlo vačky alebo kľuky?

Utorok, 6. Augusta 2013, 21:33

pelo napísal:
Cidlo kluky je na vodicovej strane v zadnej casti motora pod sanim. Najjednoduchsie je vybrat komplet airbox takym sposobom, ze odpojis hadicu v spojke co je este pred klapkou a vyberies to komplet cele aj s airboxom, nemusis to rozoberat po kusoch. Cidlo uvidis dole pod sanim, smeruje k zotrvacniku, ide donho konektor...ine cidlo tam nie je, potom uz len vyssie su knock senzory ale tie maju kabel napevno.


To si kde vycital ze je cidlo pod sanim ?????????
Pod sanim je konektor toho cidla a netreba nic rozoberat da sa to odpojit aj tak (sice je tam strašne malo miesta ale da sa)
Cidlo samotne je nasrobovane vpredu na motore .Musis zhodit visko a potom uz bude pristup priamo k cidlu
Ex BMW 740i ´00
Ex BMW 528i Touring ´97
Ex BMW 525i 24V ´91
 
Užívateľov profilový obrázok
pelo
Príspevky: 1713
Registrovaný: 2.9.2010
Auto: e39 520i saloon
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Čidlo vačky alebo kľuky?

Streda, 7. Augusta 2013, 07:07

Miro528 napísal:
To si kde vycital ze je cidlo pod sanim ?????????
Pod sanim je konektor toho cidla a netreba nic rozoberat da sa to odpojit aj tak (sice je tam strašne malo miesta ale da sa)
Cidlo samotne je nasrobovane vpredu na motore .Musis zhodit visko a potom uz bude pristup priamo k cidlu

Viem presne kde je. Zalezi na tom, o akom motore sa bavime. Autor prispevku nenapisal o aky motor sa jedna, z foto som identifikoval M54 alebo M52TU a na nom je to cidlo presne tam, kde som napisal. Pokial sa potom bavime o citej M52, tak na tej je zas vpredu...treba si to najst podla VIN cez ETK...

Pre predstavu,
M52, diel #9
M52.png
M52.png (44.57 KiB) 8441 zobrazení


M52TU a M54, diel #8
M54.png
M54.png (79.58 KiB) 8441 zobrazení
BMW -Bayerische Motoren Wergel

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i sedan '03 -ex
e39 520i sedan '01 -ex pribeh
e36 316i Compact '97 -ex pribeh

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných