čaute,
už som sem ohladom tohto problému pisal no nenašiel som svoju temu
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
.. tak sa na vás obraciam znova s mojím nekonečným problémom. Auto išlo pred výmenou spojky dobre ale bolo citiť ako niekedy hlavne pri vyšších otáčkach preklzuje a samozrejme zaberala už trošku vyššie. Nič nevybrovalo ani nekopalo. Tak som objednal novú spojkovú sadu SACHS. Ked som to rozobral lamela bola pekne zaleštená a prítlačak značke opotrebovaný. Ložisko snad už ani nebolo ložiskom .. Čo sa zotrvačníka týka, modlil som sa aby nebol rozsypaný a na moje prekvapenie bol v celku dobrom stave. Vymenil som teda spojku a poskladal. Ešte upozorním že bolo rozdrbané stredné uloženie kardanu a hardyna mala čo to za sebou, išlo nové teda aj to. Po poskladaní som sa už nevedel dočkať skušobnej jazdy. Na moje sklamanie ked som cuval z garaže spojkový pedal kopal a auto akoby skackalo. Dal som teda par km skušobnej jazdy no neprestalo to. Nasledovalo ovzdušnenie celeho systemu a tu nastal zadrhel, spojkový valec na prevodovke sa zavzdušnil a nebolo možné to ovzdušniť, pedal spojky ostával na podlahe a ja som bol bezradný. Nakoniec sa mi to však podarilo a pekne sa dalo našlapať. Čím viac sa spojky ovzdušnovala, tým viac vybracie a skackanie pri pohýnaní prestávali. No na jednej hranici to ostalo stáť a nasledné XY krát ovzdušnovanie stým už nerobili nič. Stále to jemne vybruje a má tendenciu skackať pri rozbehu. Už neviem čo by to mohlo byť.
zotrvák OK
spojka nová
systém ovzdušnený
Ak by niekto vedel čo stým, bol by som velmi vdačný. Počul som že to môže robiť zotrvák alebo krivá lamela ale pred výmenou to predsa nerobilo a lamela je nová. Už som v koncoch. Ďakujem za každý postreh.