Pondelok, 13. Augusta 2012, 06:25
Potreboval by som poradiť. Známy kupuje auto, ktoré sa predáva tu na fóre ( predaj-auta-bmw/predam-e39-528i-1998-cosmosswarz-metallic-t65694.html ) a potreboval by som okolo neho niečo prezistiť. Zistili sme, že keď máme kúrenie na chladno 16 až 20 stupňov a kolečko je prepnuté na studený vzduch je všetko ako má. Akonáhle však prepneme na horúci vzduch, kolečko na červenú a dám teplotu na 32 stupňov, tak auto vôbec nekúri, ale vôbec, ide vzduch ako predtým a popri tom sa teplota motora šplhá do červeného a dosť rýchlo. Akonáhle však teplotu dáme spätne na modrú-chladný vzduch a pod 20 Stupňov približne tak fúka síce stále rovnako ale teplota motora sa začne ustaľovať na stálych 90 stupňov. Vŕtame si v hlave čím to môže byť.
Veď ak by to bola hlava robilo by to vkuse alebo nie? a tak isto aj keby to bol termostat, malo by na to vplyv výber teploty z interiéru?? Ešte ma napadlo či to náhodou nie je ventil kúrenia ako som sa dočítal tu na fóre ale každý kto o tom písal, tým išlo kúrenie aspoň cez niektorý prieduch a teplotu motora nespomínali.
Ďakujem za radu do čoho by sme sa mali pozrieť.
4ever BMW
EX E36 316i, r.v.97...
EX E90 325i, r.v.05... http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-aut/krasavec-e90-325i-t64804.html?hilit=E90" onclick="window.open(this.href);return false; 325i
F11 530D, r.v.12... https://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-aut/bmw-f11-530d-novy-pribeh-zacina-t110086.html
Chrysler 300C 5,7 Hemi, r.v. 09...