... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
pelo
Príspevky: 1713
Registrovaný: 2.9.2010
Auto: e39 520i saloon
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: vyfukove zvody

Utorok, 28. Mája 2013, 09:08

Podfuknute ventily zistis pri merani tlakov ked namerias nizky tlak, ktory sa nezvysi ani po pridani oleja do valca. A ked je fakt podfuknuty ventil tak je to na motore poznat aj na zvuku aj na vibraciach...
BMW -Bayerische Motoren Wergel

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i sedan '03 -ex
e39 520i sedan '01 -ex pribeh
e36 316i Compact '97 -ex pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
Kely987
Autor témy
Príspevky: 193
Registrovaný: 26.12.2012
Auto: E39 530DA
Kraj: Žilinský

Re: vyfukove zvody

Utorok, 28. Mája 2013, 09:20

No olej sme neskusali davat pri merani .. ale kedze tlaky mal celkom dobre tak by mali byt v poriadku hadam ... lebo troska vybruke motor aj pocut take jemne klepotanie .. vybracie som pripisoval zlemu silenbloku a to klepotanie prave ventilom ..
 
Užívateľov profilový obrázok
pelo
Príspevky: 1713
Registrovaný: 2.9.2010
Auto: e39 520i saloon
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: vyfukove zvody

Utorok, 28. Mája 2013, 09:44

Klepotanie moze mat vela pricin, od ventilov cez hydrostely, VANOS az po vackove alebo ojnicne loziska. Castokrat si ludia aj zamenia zdroj klepotania, moze klepotat aj DISA klapka alebo ventil odvetrania nadrze a ludia davaju vinu hydrostelom...
BMW -Bayerische Motoren Wergel

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i sedan '03 -ex
e39 520i sedan '01 -ex pribeh
e36 316i Compact '97 -ex pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
Kely987
Autor témy
Príspevky: 193
Registrovaný: 26.12.2012
Auto: E39 530DA
Kraj: Žilinský

Re: vyfukove zvody

Utorok, 28. Mája 2013, 10:04

Nestras ma .. ze ojnicne loziska .. skoro mi srdco postalo .. a jako zistim co to vlastne klepe ?
 
Užívateľov profilový obrázok
pelo
Príspevky: 1713
Registrovaný: 2.9.2010
Auto: e39 520i saloon
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: vyfukove zvody

Utorok, 28. Mája 2013, 10:11

Jedine posluchom. Niektori pouzivaju aj stetoskop alebo podobne vychytavky, musis najprv urcti odkial presne tie pazvuky idu. Lebo v motore sa to volnym uchom dost zlieva dokopy, niekedy klikaju trebars aj vstrekovace...
BMW -Bayerische Motoren Wergel

Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i sedan '03 -ex
e39 520i sedan '01 -ex pribeh
e36 316i Compact '97 -ex pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
Kely987
Autor témy
Príspevky: 193
Registrovaný: 26.12.2012
Auto: E39 530DA
Kraj: Žilinský

Re: vyfukove zvody

Utorok, 28. Mája 2013, 18:54

Tak sa teda budem musiet do toho sunta zapocuvat :) .... a este jedna otazka ... ked budem menit tie gufera , co by som mal este vymenit . ked uz to bude dole ... ako gumycky vanosu alebo taketo veci myslim ..
 
csuka530d
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: vyfukove zvody

Utorok, 28. Mája 2013, 18:58

Pretesnit vanos nezaskodi ked je to uz rozobrate.
 
Užívateľov profilový obrázok
Kely987
Autor témy
Príspevky: 193
Registrovaný: 26.12.2012
Auto: E39 530DA
Kraj: Žilinský

Re: vyfukove zvody

Streda, 29. Mája 2013, 08:05

Sak to ze ked to uz je rohodene tak preventivne pomenit nejake veci .. takze co podla vas by som este mal objednat .. ?
 
Užívateľov profilový obrázok
lubomt
Príspevky: 1042
Registrovaný: 14.6.2010
Kraj: Žilinský

Re: vyfukove zvody

Streda, 29. Mája 2013, 23:27

pelo napísal:
Vymenit gufera na 1 valci? To myslis vazne?
Gufero elring stoji 60 centov, origo set gufier v BMW okolo 30EUR. Hlava nemusi ist dole, pokial sa netrati voda alebo nemas podfuknuty ventil, tak by som ju dole asi nedaval, usetris 100EUR za tesnenie, dalej za nove sroby + zrovnanie hlavy a useris si zbytocne problemy, ak by si to nachuja osadil. Ale zas ked ju das dole, robi sa to pohodlnejsie a mozes si rovno zalapovat ventily.

Kup v BMW ten set gufier, tesnenie na veko ventilov a v nejakej mototechne motorarsky silikon, ja pouzivam cierny. Dalej budes potrebovat stahovak pruzin ventilu, momentovy kluc, dlhe klieste, dlhy orech na zatlacenie simeringu, trochu lepiacej pasky a nieco na zaistenie ventilu, bud sa to da robit s kompresorom alebo do valca natlacis cez svieckovy otvor dlhy spagat. A teraz ta najdolezitejsia vec, aretacny kufrik. Da sa pozicat za 20EUR/den v driveservis.sk, ked si ho pozicias v piatok poobede a v pondelok rano ho vratis, zauctuju Ti len 1 den...len sa s nimi dopredu dohodni, aby Ti ho na ten den zabezpecili, lebo im lieta po Slovensku a mne ho zhanali tyzden, lebo nevedeli, kde je...naradie som kupoval v uni-max.sk, maju toho mrte za dobre ceny.

Ked tak pozri moj pribeh http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-aut/re-back-on-the-road-t58567-30.html pre predstavu nech vies, co to obnasa...


CHVÁLIM ZA NÁVOD =D>

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní