... všetko o BMW ...
TT-SIMIK napísal:To čo som ti písal v 10 PM je to či tu napíšu všetci,táto chyba čo je, je preto že máš odpojeny ten podtlak na reguláciu na turbe(prečo je odpojeny,ak si ho mal, je preto,že zo zapojenym to auto nešlo vôbec dobre,takže ten kto ti to predal, asi vede prečo ho nezapojil,teda ak si ho neodpojil ty)
tá chyba znamená,že turbo dobre netlačí v nízky otáčkach, pri každej chybe máš otačky okolo 2200, to znamená, že tu nemám motor výkon do tých otáčok, potom sa tá chyba už nevyskytuje....
takže si skontroluj, či máš dobre zapojeny ten pressure convertor(ten maly čierny ventil pri turbe) či máš spravne hadičk na nom, VAC to ide od motora a OUT ide na turbo, potom skontroluj tesnosť ten nadržky či tesni podtlak, potom či ide podtlak do tej hadičky k tomu ventilu VAC......vymaž chybu,zapoj hadičky a povoz sa či sa nejaka chyba objavý......
môj nazor je aj tak,že to turbo bude rozladené......