... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Peters2
Autor témy
Príspevky: 415
Registrovaný: 12.9.2009
Auto: BMW e46 tour 999PS
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Strata vykonu-bez dymenia

Pondelok, 1. Apríla 2013, 19:22

Sorry viem ze tu uz je miliondvesto podobnych tem, ale nikde som sa nedocital co s tou mojou sunkou moze byt.Najprv problem: auto slabsie taha bez vacsieho dymenia, ci uz cierneho bieleho, modreho cize dymenie neriesime, auto vytiahne normalne 200km/h aj mimo dialnice o rovinke... Ale nedalo mi to tak som to napichol na diag. tam mi naslo chybu z nizkym tlakom vzduchu (obrazok pridam dole) tak som sa pozrel do mot. priestoru a bola vypadnuta hadicka k regulatoru turba. Pripojil som ju, ale co sa nestalo, auto zacalo "piskat", teda skor turbo, tak som zacal hladat co by mohlo byt vadne, najprv hadice tie su ok, pasky podotahovane, intercooler ok, plastove sanie ok,cidlo na sani (tlak v sani) vymenene, podtlakove hadicky ok, elektromagneticky ventil na regulaciu turba ok, regulator turba "chodi" lahucko, EGR zaslepeny, hadicka co ide do silentu motora zaslepena,vaha vzduchu ok... Ale auto taha este slabsie ako ked tam ta hadicka nebola, plus ten hnusny pisklavy zvuk turba, nie trosku ale poriadne... Este jeden postreh, ked je hadicka z podtlaku na turbo dole, tak po pridati na neutrali netlakuje hadice do sania, ked sa hadicka pripoji, hadice natlakuje ze nejdu pomaly stlacit, cize turbo vyzera byt tiez ok... vola na vrtulke je minimalna (malo by byt po repase ked som auto kupil, ale za to ruku do ohna nedam) olej z neho tiez netecie, jedine trosku smerom k saniu a trosku v intercooleri. Stretol sa uz niekto s podobnou chybou? Pripadne by si na mna nenasiel niekto cas a nepomohol by mi s tym (okres MT, pripadne aj nieco dalej). Diky
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12582
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: Strata vykonu-bez dymenia

Pondelok, 1. Apríla 2013, 19:32

To čo som ti písal v 10 PM je to či tu napíšu všetci,táto chyba čo je, je preto že máš odpojeny ten podtlak na reguláciu na turbe(prečo je odpojeny,ak si ho mal, je preto,že zo zapojenym to auto nešlo vôbec dobre,takže ten kto ti to predal, asi vede prečo ho nezapojil,teda ak si ho neodpojil ty)


tá chyba znamená,že turbo dobre netlačí v nízky otáčkach, pri každej chybe máš otačky okolo 2200, to znamená, že tu nemám motor výkon do tých otáčok, potom sa tá chyba už nevyskytuje....

takže si skontroluj, či máš dobre zapojeny ten pressure convertor(ten maly čierny ventil pri turbe) či máš spravne hadičk na nom, VAC to ide od motora a OUT ide na turbo, potom skontroluj tesnosť ten nadržky či tesni podtlak, potom či ide podtlak do tej hadičky k tomu ventilu VAC......vymaž chybu,zapoj hadičky a povoz sa či sa nejaka chyba objavý......



môj nazor je aj tak,že to turbo bude rozladené......
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
rancsodavid
Príspevky: 579
Registrovaný: 28.3.2012
Auto: lancia kappa 2,4jtd
Kraj: Nitriansky

Re: Strata vykonu-bez dymenia

Pondelok, 1. Apríla 2013, 19:53

Ja tak viem ze turbo ma piskat tak jemne.ak piska ako diva svina tak s turbom volaco urcite bude.neviem ako si natom odbornik ale asi musis volakoho na to najst,myslim sikovneho servisaka. :-k
 
Užívateľov profilový obrázok
Peters2
Autor témy
Príspevky: 415
Registrovaný: 12.9.2009
Auto: BMW e46 tour 999PS
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Re: Strata vykonu-bez dymenia

Pondelok, 1. Apríla 2013, 20:34

TT-SIMIK napísal:
To čo som ti písal v 10 PM je to či tu napíšu všetci,táto chyba čo je, je preto že máš odpojeny ten podtlak na reguláciu na turbe(prečo je odpojeny,ak si ho mal, je preto,že zo zapojenym to auto nešlo vôbec dobre,takže ten kto ti to predal, asi vede prečo ho nezapojil,teda ak si ho neodpojil ty)


tá chyba znamená,že turbo dobre netlačí v nízky otáčkach, pri každej chybe máš otačky okolo 2200, to znamená, že tu nemám motor výkon do tých otáčok, potom sa tá chyba už nevyskytuje....

takže si skontroluj, či máš dobre zapojeny ten pressure convertor(ten maly čierny ventil pri turbe) či máš spravne hadičk na nom, VAC to ide od motora a OUT ide na turbo, potom skontroluj tesnosť ten nadržky či tesni podtlak, potom či ide podtlak do tej hadičky k tomu ventilu VAC......vymaž chybu,zapoj hadičky a povoz sa či sa nejaka chyba objavý......



môj nazor je aj tak,že to turbo bude rozladené......

nikdy nevies kto sa chyti, mozno tu uz niekto nieco podobne riesil, kazda rada pomoze... Ta hadicka zapojena mala, ja som menil ten elektromagneticky ventil, lebo auto slo nafigu, ale bol este vadny aj snimac na sani, ked sa vymenil aj ten prejavilo sa piskanie turba...
ako spomenul rancsodavid, turbo by malo piskat jemne, toto moje isto jemne nepiska, ale bolo tu riesenych aj kopec inych tem kde turbo piskalo ako svina, ale auto tahalo, moje netaha ani prd...
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12582
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: Strata vykonu-bez dymenia

Pondelok, 1. Apríla 2013, 20:42

Ja viem kto sa chytí..... :mrgreen: :mrgreen: len ti vravím, že viem čo tomu je,ale neviem ako si zdatny, či si to budeš vediet vyriešit,ja som taketo veci riešil xy krát,ale vždy to bolo niečo ine,ale všetky možnosti som ti napísal,čo to môžu byť,bez toho aby si poskušal, vymenil, otestoval sa dalej nepohneš, tak už dalej musíš vyskušat moje rady,alebo najsť niekoho kto ti s tým pomože v okolo ZA,alebo MT ako si písal.....držím palec....ak ti auto predtym šlapalo ako má,tak bude niekde chyba,ale ak nešlo aj predtym,tak je chyba v turbe,ak zapojíš hadičku a taha ešte horšie ako bez hadičky,tak je zle nadstavne turbo,lebo tlačí vela v nizkych otačkach a RJ motora ho obmedzuje, čo ty pocituješ ako nevykon......ak necháš odpojenu, turbo ide ako manualne, t.j. pomaly sa roztáča zvysujucími tlakmi vyfukovych plynov na turbínu a tým padom sa rozrtáča bez variability a od 2500 ot už ide nahnané plynmy,bez variability lopatiek,tie su už po cca 2500 nadstavene na default.....toto isté som mal ja 3 roky davno na E46, zle nadstavene turbo a robilo to to isté, nove turbo a auto ide ako lusk....)))))
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
rancsodavid
Príspevky: 579
Registrovaný: 28.3.2012
Auto: lancia kappa 2,4jtd
Kraj: Nitriansky

Re: Strata vykonu-bez dymenia

Pondelok, 1. Apríla 2013, 20:44

sorry,nie som odbornik v teme,co som vedel napisal.mozna ze ten repas turba nebol 100% :-k :-k :-k :-k :-k
 
csuka530d
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Strata vykonu-bez dymenia

Utorok, 2. Apríla 2013, 18:37

no v PM máš napísané to čo písal SIMIK =D> =D>
asi sa učím :thumbup:

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných