Sobota, 2. Marca 2013, 19:11
Takze dnes bola slecna u doktora, na programe bola vymena zhavicov (Beru), demontaz swirl flaps, vymena vzduchoveho filtra (Mann), auto samozrejme dostalo aj nove tesnenia na sani (Victor Reinz).
Vymena zhavicov bola trochu hra nervov, menil som ich skor preventivne, lebo problem nebol, resp. len s jednym. Prvych 5 slo vonku uplne paradne, na siestom valci mrcha nesla. Dovod? Dojebany zavit, vid foto. Nastastie po pouziti neznameho spreja to trosku pustilo a zhavic nepraskol. Mechanik sa unadaval, spravil sa aj novy zavit. Pravdepodobne ho tam niekto krivo namontoval, alebo pri demontazi nesiel von tak ho tam nechali. Bol to Beru, co sa dava origo, tych 5 peknych je Bosch. Kazdopadne mi unika zmysel menit 5 zhavicov a jeden nie.
Tie Bosche vyzeraju v podstate ako nove, odpory su fajn, zavity neposkodene, bez karbonu, ak by niekto potreboval, kludne sa ozvite. Na foto su tak ako boli vytiahnute z auta, necistil som ich.
Demontaz swirl flaps uz bola pohoda, aj ked velmi piplava robota. Na aute uz boli vraj tie zosilnene, mechanik vravel, ze zbytocna robota, ale aj tak som ich chcel mat von. Boli tam uz tie s torxovymi skrutkami, ziadne nitovane. Co som skusal tak drzali fakt dost pevne, dalo by to asi dost namahy to prstom ulomit. Zaslepky som nedaval, klapky sa z osiek odkrutili a dalo sa to aj s tymi "servami" nazad, takze sa tam mozu tycky natacat do nemoty.
Diagnostika vyhadzovala aj chybu EGR, podlakova hadicka bola odpojena, takze sa dala nazad, neviem ako odbornici povedia, ale ked to budem chciet vyradit, tak to asi rovno zaslepim, neviem ci odpojit iba podtlakovu hadicku je dobre riesenie. Auto bolo aj na zdvihaku, kryt motora je uplne na hovno, ostatok je vo velmi dobrom stave, z nicoho netecie, vole na napravach nie su, malinko vlavo vpredu na tycke riadenia, ale ze vraj fakt iba minimum.
Na zaver som este zainvestoval do interierovej kozmetiky Autoglym, exterierova pride dalsi mesiac.
V utorok ma caka STK a EK, tak dufam, ze to tam nebudu trapit.
-
Prílohy
-

-

-

-

-
