... všetko o BMW ...
 
											 
											 
											 kupim druhu hlavu ale vsade su len na M54 ale podla ETK by mala byt hlava rovnaka ako na M52. Ide mi o to ci tam budu pasovat aj vacky z M52 konkretne z M52B25 alebo su tam ine vnutornosti ...
  kupim druhu hlavu ale vsade su len na M54 ale podla ETK by mala byt hlava rovnaka ako na M52. Ide mi o to ci tam budu pasovat aj vacky z M52 konkretne z M52B25 alebo su tam ine vnutornosti ... 
											 
											 takto to dotiahneme daleko
 takto to dotiahneme daleko  ](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif) namiesto namahy sa hned vzdat
 namiesto namahy sa hned vzdat  
 
											Kwaky napísal:Odvzdušňoval si to správne ? Mne taktiež nekúrilo, a teplota išla hore dole. Našťastie som na tom nejazdil a neprehrialo sa ani raz.
Správny postup :
1. studený motor -> kluč do druhej polohy, fukare 32st. najslabšie fukanie
2. Otvoriť expanzku, otvoriť odvzdušňovák pri expanzke a odvzdušnovák na termostate
3. !! bez naštartovaného motora !! dolievať do expanzky chladiacu, až kým nevytečú všetky bublinky
4. zavreť termostatový odvzdušňovák -> a ešte dolievať expanzku, aby vytieklo všetko z odvz. pri exp.
5. doliať exp. skoro až po vrch a zavreť -> skušobná jazda
6. nehať vychladnuť auto úplne, a skontrolovať hladinu v exp.
Opakujem : celý proces robiť bez naštartovaného motora !! lebo vo veľa návodoch sa píše pri naštartovanom. Sám som sa pokúšal asi 3 krát pri nakopnutom, a nešlo to odvzdušniť, pri postupe ktorý som uviedol auto odvzdušnené na 300%.
