... všetko o BMW ...
semtex napísal:nechcem ti kazit idealy, ale si si isty do coho a preco vlastne sa do toho pustas?? ak ma mat prestavba zmysel, musi ist o vyrazne zvysenie vykonu, pripadne a spriaznenie beznej spotreby. ak implantujes motor nad 200K, caka ta podvozok a brzdy. vsak naco mat rychlu rakvu.
ak ide o spotrebu, skus spocitat, kolko koruniek do toho das a kolko km budes musit usetrit, aby sa ti to rentovalo.asik naj riesenie cele afto, buracka, koli kabelazi, kardanu, diff,...
prirataj cas, za ktory to cele urobis +50% ako beznu odchylku pri planovani takychto akcii. vyseldkom je cas, ktory budes riesit rozne nastrahy neznameho typu a hlavne budes bez afta.
skus radsej uvazit, za kolko dokazes predat svoje afto, prirataj cenu buracky, pripadne vsetkych dielov. dostanes sa skoro na cenu, za ktoru donesies hotove afto z vonku, ktore uz dokazes mat na rozdiel od prestavby legalne (oplati sa koli buducemu predaju) a hlavne nemusis nic robit a usetris nekonecne casu a nervov.
verim, ze citovy vztah k nasim milacikom niekdy zastiera racionalne zmyslanie, avsak mierny nadhlad na situaciu nemusi byt na skodu.
brio1 napísal:svatá pravda..
a nefíčí 4.0d a3.0d cez canbus?
to musí byť iná trtkača zpojazdniť to