... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1
pelo napísal:Fakt ides sama menit tesnenie pod hlavou?![]()
Musis dat dole sanie a vyfukove zvody. Ked chces menit tesnenie pod hlavou, treba kupit aj nove sroby, tesnenie sania a tesnenie na vyfukove zvody.
K tomu volnobehu, na klapke sa bezne nastavuje vola plynoveho lanka, nie volnobeh. Samozrejme, ked ho viac dotiahnes, tak sa volnobeh zvysi pretoze je pootvorena klapka, ale nema to tak byt. Na volnobehu je klapka plne zatvorena a otvori sa volnobezny ventil, ktory tvori obtok klapky, aby sa motor nezadusil. Treba vycistit klapku a takisto vycistit ten volnobezny ventil, moze byt zadrbany a zatuhnuty. Pricinou nizkeho volnobehu byva ten volnobezny ventil a takisto netesnosti v sani, kedy prisava tzv. falosny vzduch, potom este odvetranie klukovej skrine a tak. Plus sa este objavuju problemy elektronickeho charakteru, k tomu treba diagnostiku.
Co sa tyka oleja vo svieckach, bud sa tam dostava cez tesnenie veka ventilov, alebo moze byt jemna prasklina v hlave, cez ktoru to presakuje (to je ale malo pravdepodobne). Takze veko ventilov dole a nasadit nove tesnenie, podotahovat momentovym klucom. A hlavne tam daj poriadne tesnenie, bud origo, viktor reinz alebo goetze...
Dragon2311 napísal:to viem, jedna sa o motor 323i na E36-ke