kopec napísal:Nedá mi to, aby som nereagoval.
Samozrejme 3M fólie nie sú v žiadnom prípade originál. Ale teraz k aplikácií. 3M fólie sa musia pred aplikáciou prispôsobiť dvoj alebo troj rozmernému povrchu pomocou teplého vzduchu. Podotýkam, že toto sa robí ešte pred nalepením, to znamená, že sa nesmie strhnúť podkladová vrstva. Pre lepšiu aplikáciu je dobré rozprašovačom na vodu nastriekať roztok z vody a jaru (čistiaci prostriedok na riad). Pomer je 1,5 litra vody a 4 až 5 kvapiek jaru. Množstvo si každý určí podľa polepovanej plochy. Daný vystrihnutý a upravený diel sa v uvedenom prípade lepšie umiestni na daný povrch. Treba však vytlačiť možné bublinky z pod fólie. Najlepšie tzv. zlatou škrabkou. Je to plastová škrabka bez ostrých hrán, určená práve na vyhladzovanie daných povrchov.
Toto mi je jasne, a bolo mi to jasne aj pred pracou.
Ako som pisal... vysledok vyzeral na 1. naozaj to bolo bez bubliniek, vsetko pekne drzalo... Problem som mal iba na kryte okolo radiacej paky. Tam paradoxne nebola original gumena vrstva, ale hladka farba (ten diel som daval v minulosti striekat).
Vsetko bolo na 100 percent odmastnene.
Problem nastal v lete, ked boli 38 stupnove horucavy. Na diel okolo radicky svieti slnko prakticky cely den cez predne sklo. Zacalo sa mi to suverit. Sthol som to, znovu odmastnil a za pomoci teplovzdusnej pistole nalepil novu vrstvu... po case opat to iste... jednoducho ako pisal niekto vyssie, nepouzil som to finisovacie lepidlo na komplikovane tvary. Uvedomujem si ze to mohla byt prave ta chyba.
Ako pises , nieje to original. Keby to drzalo tak ako som si predstavoval, tak to isto necham tak (100 percentne to je odolnejsie voci oderu ako povodne pogumovanie). No na nestastie som nieco zbabral a uz ma nebavilo to stale opravovat a velmi to kazilo dojem z auta, ked som donho nastupil. Vyzeralo to ako odflaknute a nalepene len tak,aby to vyzeralo fesi... To ma vytacalo najviac. Vedel som kolko casu som to robil, ako som si dal zalezat na zlozitych tvaroch a nakoniec to vyzeralo ako keby som to tam natrieskal za pol hodinu... Uz som spominal, ze mi zalezi na tom aby auto bolo co najviac v povodnom stave bez nejakych extremnych vystrelkov. Chcem tam pomenit par veci ale v ramci dostupnych moznosti, ktore sa v damom modeli pouzivali.
Preto to idem dat prestriekat nanovo, nech to vyzera ako origo...
Elegantne a zaroven dravo
