... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

mmracing.sk

Užívateľov profilový obrázok
boybladeboy
Autor témy
Auto: BMW 320 CD
Kraj: Košický

Pomoc , ZAMENA OLEJA BMW X5 DIESEL

Utorok, 7. Augusta 2012, 19:08

zdravim vas , mam bmw x5 e53 diesel. Kupil som original motorovy olej bmw 5w30. 8 litrov a dal som ho mechanikovi.
Medzi tym som objednal z bmw olej do prevodovky M-1375 ked kupujete iba 1 liter odleju vam ho do flase.Potreboval som ho do diferaku.Zaplatil som ho a poslal mechanikovi po frajerke.Ta mu zabudla povedat resp. nevedela ze co to je.NAHODA BOLA TO ZE ten olej bol preste vo flaske od 5w30 a mechanik to dal ku olejom a myslel si ze to je klasicky mot olej.Takze nalial do motora 1 liter prevodoveho oleja a ostatne cca 6 litrov original 5w30.

Chcem sa opytat ci to musim urcite rychlo vymenit alebo to mozem nechat tak. Co sa moze stat ?

Diky za odpovede...

ps: auto som este nestartoval ...

Mi_t_is
Auto: BMW E36 325iA
Kraj: Žilinský

Re: Pomoc , ZAMENA OLEJA BMW X5 DIESEL

Utorok, 7. Augusta 2012, 19:59

vymeň frajerku.. spoľahlivosť žien...

Fakt neviem čo by som spravil.. Ono sa stať nestane nič.. Pretože lepšie mazať týmto ako ničím, aj ked v takomto novšom aute.. by som si to asi nenechal. Turbo atď.
Na predaj:

Obrázok
Znaky BMW,Kľúčenka 1er,3er,5er,7er,X rada ,čiapočky ventilov BMW,///M
Reseter intervalov OBDI, OBDII, tlačidlo kľúča centrálu

Predám manžetu radiacej paky E34(pravá koža,nová),Lanko ručnej brzdy E36 -bubon

Kontakt

starML
Kraj: Zahraničie

Utorok, 7. Augusta 2012, 22:30