Piatok, 1. Júna 2012, 11:09
No na spotrebu si auto mal, pravda že ten 1.6HDI nežere a nejde, ale ak už nepotrebuješ auto na dobrú spotrebu, tak je to jasné.
Rozdiel oproti tej 12v verzii je viacmenej v konštrukcii motora, nie je to len iná hlava, iný je aj blok z časti, možno aj čerpadlo olejové, proste konštrukčne podobný, no iný motor.
Hlavný rozdiel okrem 12v hlavy je to, že starý motor, M20 označenie motora s 12v hlavou, má rozvody hnané remeňom. Investícia navyše, treba to meniť dosť často oproti nejakému TDI, raz čítam že každých 60tis, raz že každých 50 tis, no na 90tis a viac intervaly treba zabudnúť. A samozrejme vyššia spotreba, v priemere tak o 1 až 1,5l bezproblémov.
Treba sa však rozhodnúť, ja by som už do tej verzie určite nešiel, každopádne radšej 12v verzia a zachovalý stav, ako 24v verzia a stav pre umretím.
Nur Original ist Legal.