... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

Myslíte si, že je coupé nepraktické? (pre mladý pár)

Hlasovanie ukončené Nedeľa, 29. Apríla 2012, 17:24

áno
3 (25%)
nie
9 (75%)

Celkom hlasov: 12
bmwtt.sk

igor256
Autor témy
Kraj: Žilinský

Prosím o radu a názor BMW E30 320i

Štvrtok, 19. Apríla 2012, 17:20

Zdravím Vás, už dlho pozerám inzeráty na BMW. Veľmi sa mi páčia klasiky. Som študent, mám zopár brigád a nejaký ten príjem popri výške, takže čosi by som vedel dať dokopy, no nič extra. Možno mi rodičia trošku pomôžu (a nesmejte sa! :D)
- nemyslím ale, že do tých 800€ ale potom aby som mal na prevádzkové náklady a tak.. (mimochodom ako to vidíte s ND? ceny a dostupnosť?)
Našiel som tento inzerát:
http://autobazar.autovia.sk/bmw-rad-3-c ... a5-1125489
Chcem sa Vás spýtať na názor, čo si myslíte o tom aute. Prípadne, či nepoznáte majiteľa (znel celkom mlado)..
Auto je 320i coupé, 6valec, 95kW (klasika, neviem ale presne či nie 92), 5st manuál,r.v 85-87; 93 - zapísané (ten inzerát mu nešiel dobre pridať či čo)...
Podľa mňa je 3er coupé naj!
Vzadu sú širšie gumy 215 (či koľko) nevadí to policajtom? Ja by som sa asi obával...
Ako je to so zapísaním do TP?
Vraj je motoricky aj všetko OK, len tlmiče treba meniť.

Moje predstavy:
chcem sa autom normálne voziť. Nechcem ho drať a jazdiť na ňom ako dement, no na druhú stranu by som si skúsil aspoň trošku zadriftovať (no asi len keď bude mokro - podľa mňa sa vtedy auto menej ničí, keď sa šmýka) - neviete, za koľko by sa dal zohnať nejaký používaný samosvor a či to má vôbec význam? Mimochodom keď sme pri tom, napadlo mi, či samosvor pomôže v zime? (akože uzávierka)

Možno toto celé znie trošku hlúpo (nie som hlúpy :D) ale fakt by som bol rád, keby ste mi nejako dobre poradili.
Mimochodom niekde som zachytil, že nejaký používateľ "Skypcoo" alebo tak nejak by vedel urobiť dobrú cenu na poistku.. je to 2,0 benzín.. tak že koľko asi tak..
Čo spotreba? 7-10?