Streda, 21. Marca 2012, 20:56
bolo tu už o tom veľa tém, hádok, atď.
ale, všeobecne platí, že s ktorým budeš mať menej nákladov záleží od toho aký šrot kúpiš, lebo tie autá/motory majú pomaly všetky cez 20rokov a veľa vodičov má miesto mozgu vákum, môžeš si kúpiť TDS ktoré bude chodiť ako hodinky a budeš sa starať tak vydrží ešte ďalších 200tis., ale tak isto si môžeš kúpiť 525i kde budú problémy s lambdou, váhou, voľnobehom, sviečkami, atď atď. a hneď si tam nasypal 300€ ani nevieš jak
v tankovaní vyhráva TDS, spotreba cca 7l nafty oproti cca 9-10l benzínu je celkom rozdiel
v servisných nákladoch je to ťažké vyrátať, na tds máš viac vecí čo sa môže posrať ale zas neposerie sa všetko naraz
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."