Diagnostika ti nič nezistí
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
. Ako som už písal povedali mi, že mám na nič DPF tak som ho vykuchal a nepomohlo
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
. Jediné čo pomohlo bola odpojená hadička ovládania AGR ventilu

. Keď je motor studený tak to nerobí, ale vtedy ani pravdepodobne nefunguje AGR ventil. Kde si bol na diagnostike? Viete aj s tou diagnostikou čo sa týka DPF tak je to také otázne. Ty ako vodič nevieš, že auto si robí regeneráciu. Prídeš do cieľa tvojej jazdy a vypneš motor. Čo ak bežala regenerácia a ty si ju vlastne odstavil. Sadneš znovu do auta naštartuješ a ideš ďalej, ale v počítači ti ostane zápis o zvýšenom tlaku vo výfukovom potrubí. Takto sa to opakuje niekoľko krát a prídeš do servisu a tam ti vyčítajú s počítača, že si mal zvýšený tlak v potrubí a treba meniť DPF. Cena cca 1500,-€ a pritom DPF môže byť v poriadku. Takže blbosť je v tom, že ťa auto neinformuje o prebiehajúcej regenerácii a keď jazdíš krátke vzdialenosti tak sa ti DPF ani nemá kedy vypáliť. Skús odpojiť tú hadičku od AGR ventilu a uvidíš či ti bude šklbať. Po niekoľkých kilometroch ti začne svietiť kontrolka motora, ale potom po znovu pripojení Ti zhasne. Myslím si, že v servisoch absolútne nevedia, že čo to môže robiť a hneď by menili vstreky, žhaviče, čerpadlo a keď z toho nič nebude tak aj celý motor. Ak budete mať niečo nové tak píšte, ale len k veci.