... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666

 
											
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif) . Ako som už písal povedali mi, že mám na nič DPF tak som ho vykuchal a nepomohlo
 . Ako som už písal povedali mi, že mám na nič DPF tak som ho vykuchal a nepomohlo  ](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif) . Jediné čo pomohlo bola odpojená hadička ovládania AGR ventilu
 . Jediné čo pomohlo bola odpojená hadička ovládania AGR ventilu   . Keď je motor studený tak to nerobí, ale vtedy ani pravdepodobne nefunguje AGR ventil. Kde si bol na diagnostike? Viete aj s tou diagnostikou čo sa týka DPF tak je to také otázne. Ty ako vodič nevieš, že auto si robí regeneráciu. Prídeš do cieľa tvojej jazdy a vypneš motor. Čo ak bežala regenerácia a ty si ju vlastne odstavil. Sadneš znovu do auta naštartuješ  a ideš ďalej, ale v počítači ti ostane zápis o zvýšenom tlaku vo výfukovom potrubí. Takto sa to opakuje niekoľko krát a prídeš do servisu a tam ti vyčítajú s počítača, že si mal zvýšený tlak v potrubí a treba meniť DPF. Cena cca 1500,-€ a pritom DPF môže byť v poriadku. Takže blbosť je v tom, že ťa auto neinformuje o prebiehajúcej regenerácii a keď jazdíš krátke vzdialenosti tak sa ti DPF ani nemá kedy vypáliť. Skús odpojiť tú hadičku od AGR ventilu a uvidíš či ti bude šklbať. Po niekoľkých kilometroch ti začne svietiť kontrolka motora, ale potom po znovu pripojení Ti zhasne. Myslím si, že v servisoch absolútne nevedia, že čo to môže robiť a hneď by menili vstreky, žhaviče, čerpadlo a keď z toho nič nebude tak aj celý motor. Ak budete mať niečo nové tak píšte, ale len k veci.
 . Keď je motor studený tak to nerobí, ale vtedy ani pravdepodobne nefunguje AGR ventil. Kde si bol na diagnostike? Viete aj s tou diagnostikou čo sa týka DPF tak je to také otázne. Ty ako vodič nevieš, že auto si robí regeneráciu. Prídeš do cieľa tvojej jazdy a vypneš motor. Čo ak bežala regenerácia a ty si ju vlastne odstavil. Sadneš znovu do auta naštartuješ  a ideš ďalej, ale v počítači ti ostane zápis o zvýšenom tlaku vo výfukovom potrubí. Takto sa to opakuje niekoľko krát a prídeš do servisu a tam ti vyčítajú s počítača, že si mal zvýšený tlak v potrubí a treba meniť DPF. Cena cca 1500,-€ a pritom DPF môže byť v poriadku. Takže blbosť je v tom, že ťa auto neinformuje o prebiehajúcej regenerácii a keď jazdíš krátke vzdialenosti tak sa ti DPF ani nemá kedy vypáliť. Skús odpojiť tú hadičku od AGR ventilu a uvidíš či ti bude šklbať. Po niekoľkých kilometroch ti začne svietiť kontrolka motora, ale potom po znovu pripojení Ti zhasne. Myslím si, že v servisoch absolútne nevedia, že čo to môže robiť a hneď by menili vstreky, žhaviče, čerpadlo a keď z toho nič nebude tak aj celý motor. Ak budete mať niečo nové tak píšte, ale len k veci. 
											 ..... radost z motora vystriedala starost z rozbiteho predneho skla od skalky
  ..... radost z motora vystriedala starost z rozbiteho predneho skla od skalky   
   ](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
 
											Pr.danco napísal:čauko, dal si tam ten čistič čo si mi odporučil v téme?(liqui molly alebo pro-tec diesel super cleaner)
 ((
((
sir.andreas napísal:tak dnes trhalo zas, len co sa motor trochu zohrial...sediveju mi z toho vlasy , ako zistit co to je? egr je vycistene,dpf tiez..
 hmmm ja mam egr odpojeny elekronicky takze neviem...mam tusaka na turbo ale vtrek,keby ste to vyrieili tak dajte vediet...DIIK
   hmmm ja mam egr odpojeny elekronicky takze neviem...mam tusaka na turbo ale vtrek,keby ste to vyrieili tak dajte vediet...DIIK  