Na starom BMW som si dal menit loziska jedenmu mechanikovi, a ten mal auto tyzden, ze sa to neda atd. Tak ze ja si ponho dojdem a dam to inemu spravit, potom to uz zevraj islo.
Na mojom terajsom som si loziska menil sam. Teda aj s pomocov kamosa a frajerky. Je to dost prace, ale da sa to zvladnut aj v garazi, ak mas potrebne naradie, alebo "pripravky". Najvacsi problem bolo dostat cast stareho loziska ztoho naboja,ci ako sa to vola, pomohla flexka, poloosy povolili po nastriekani takeho sajrajtu na uvolnovanie skrutiek, a po par ranach kladivom ( bacha na zavity

). Samozrejme najprv tu poloos musis povolit pri dife , povolit ten srobik na ramene co drzi stabilizator a cele rameno sa ti da spustit kusok nizsie, potom to pojde. Vycistis tu dieru po lozisku, das tam nejaku medenu pastu, aby to islo nabuduce lepsie vytiahnut a nalisujes nove. Len treba davat pozor aby si nedodrbal to lozisko ked to budes lisovat dovnutra. Na nete a tusim aj tu je dost navodov ako to spravit aj bez pouzitia speci stahovakov, ale samozrejme ak si to este nerobil,alebo si neveris, daj to spravit profikovi.
mne jedna strana trvala skoro 6 hodin, lebo som to robil prvy krat, ale ta druha uz bola brnkacka. A si myslim ze je dobre vymenit obidve strany naraz.