... všetko o BMW ...
Pokino napísal:Ahojte!
Po dlhom premyslani a radeni ma ludia nasmerovali na znacku BMW, moja hlavna poziadavka bola spolahlivost a benzin resp LPG.
Chcel by som sa Vas popytat na spolahlivost starsich motorov.
Konkretne sa rozhodujem medzi E39 2,5 liter na LPG a 540i ale taktiez na LPG.
Bolo mi povedane ze tieto auta vydrzia takmer vsetko a nemaju problem prekonat hranicu 400tis km. Je to pravda? je nieco specificke co odchadza?
540i je automat...je spolahlivy ak ma povedzme 250tis za sebou?
Ako je to u nas s prestavbou na LPG? Da sa dodatocne dorobit alebo to u nas nieje schvalene? BMW planujem doviezt z nemecka, predsalen maju lepsie cesty ako my.
2,5 liter je uz prerobeny na LPG, takze zapis by mal byt bezproblemovy no 540i nema LPG....
cenovo je to tak ze 2,5 by stala 4600 + dovoz a prepisy a kontroly (prejde?) rv2000, no a 540i stoji cca 4400 taktiez s LPG rv1999. kilometrovo su natom skoro tak isto.
Kolko platite poistku? Nieje 540i lakavejsia pre zlodejov?
Na co si mam davat pozor pri kupe? Je 8 valec lepsi ako 6? Spolahlivostou. (na spotrebu nepozeram lebo bude plyn a verim ze kludnou jazdou sa da ist aj na nizku spotrebu a hlavne v pohodli).
Ospravedlnujem sa za TONU otazok a vopred dakujem za Vase rady.
jararak napísal:na v8 vanos lacno neopravis, je to nieco uplne ine ako na r6
Pokino napísal:vstreky treba vymenit ci staci vycistit? kolko cca stoja po znamosti?