nemal som to dočienenie s tým jazdiť, sám som zástanca benzínu a V8smičiek :)
No ale k téme keď už diesel tak podla mňa ten 4.0d nieje až také peklo, keď sa niečo začne kaziť tak to stojí všade peniaze, ale treba si uvedomiť jendo je tam Všetko skoro dvakrát :) podobné ako v M70-73 jke v 5.0 V12, ale napríklad plno vecí je použitých s 3.0d napr zdá sa mi že turbo je zhodné a pod... a pokiaľ kúpiš dobrý kúsok tak ta povozí až až :) a neposerie sa ti všetko a hneď...
A k tým dielom, hlavne čo sa týka motora a prevodovky tak.... druhovýroba možno nieje tak rozšírená, no irónia je , že plno dielov motora je lacnejšia v Bavarii ako napr v elite a pod, a veci ako turbo, altík a pod sa repasujú tam ani netreba riešiť či to je či nieje...
a nápravy a všetko je takmer autentické, akurát veľa z tých 4.0d je predávaných za malú cenu lebo sú v horšom stave, ale pokiaľ by bolo ok a zvyčajne zvyknú byť aj vcelku solídne vybavené... takže prečo nie?? skúsil by som to, ten krúťak a tak...
ALE jendo veľké ale, určite to nebude jazdiť v priemere za 7,5 litra, a s V8 inak tak 11 (ROVNAKÉ PODMIENKY ) :) v benzíne dáš LPG a jazdíš za menej ako s dieslom, a ušetríš na pohonných hmotách ročne na jednu novú V8 ak sa ti niečo posere

aj viac...
ALE JE TO JAZDENKA a pri tej sa radí tažko, viac menej len štatisticky, lebo taktiež môžeš na štatisticky lepšej benzínovej V8 vraziť do motora xyz penazí a jazdiť na diesly spokojne a naopak...
Ber to čo ti je bližšie skús obe, a pokiaľ nemáš lacnejšiu naftu, tak vyberaj podla stavu vozidla ked natrafíš na cukrík 4.0i ber ten ked na 4.0d ber ten :)
a LEN taký detajl, asi si myslel eE38sem :) ale v 39vine tiež by to mohlo byť zaujímavé
