... všetko o BMW ...

Moderátori: 100RM, BinKooL

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
MatesZA
Autor témy
Príspevky: 57
Registrovaný: 2.12.2011
Auto: e39 530dA
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

e38 740D, na čo si treba davat pozor pri kupe...

Piatok, 3. Februára 2012, 19:33

Ahoj, na co su nachylne 740D e39? Kamarát by chcel jednu kupit.
 
Užívateľov profilový obrázok
chefino
Príspevky: 1438
Registrovaný: 22.1.2009
Auto: E60 530xd LCI
Kraj: Bratislavský

Re: e38 740D, na čo si treba davat pozor pri kupe...

Piatok, 3. Februára 2012, 20:13

Ten motor nie je moc šťastná voľba... je ich málo (málo náhradných dielov z druhej ruky, málo mechanikov ho dobre pozná) a sú aj dosť kazové. Radšej by som zobral 730d alebo 740i s LPG, čo je asi najlepšia voľba do sedmičky.
 
Lopo
Príspevky: 833
Registrovaný: 8.7.2008
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PD+TN

Re: e38 740D, na čo si treba davat pozor pri kupe...

Sobota, 4. Februára 2012, 12:38

ako motorizacia je to super, kazovost sa mi tazko porovnava, kedze na mojej mi odisla zatial iba remenica, inak motor vobec nic, a podla toho co mam cez klub (7er.cz) zopar znamych so 740d, tak tiez na tom nie su zle... ale jedna vec plati a to na 100%, ked sa nieco zacne srat, tak to stoji zato a vie to byt riadna palka, kedze je tam pol motora dva krat (dieslovy V8)... a ako povedal chefino, 80% nahradnych dielov dostat jedine v BMW, kedze ich je malo, tzn druhovyroba nic nerobi (co sa motoru a prevodovky samozrejme tyka... ostatne je zhodne)

ak chce kamarat jednu kupit, tak nech si to poriadne rozmysli... ako motor je to super, ale tiez je pri nom vyssie rizika oproti ostatnym spominanym a s tym treba pocitat
ex e36 '92 320i
ex e38 '00 740d
F02 750Li Xdrive
 
Užívateľov profilový obrázok
dodiiik
Príspevky: 154
Registrovaný: 28.6.2011
Auto: E91 320d, e39 525i
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: e38 740D, na čo si treba davat pozor pri kupe...

Štvrtok, 16. Februára 2012, 16:30

nemal som to dočienenie s tým jazdiť, sám som zástanca benzínu a V8smičiek :)

No ale k téme keď už diesel tak podla mňa ten 4.0d nieje až také peklo, keď sa niečo začne kaziť tak to stojí všade peniaze, ale treba si uvedomiť jendo je tam Všetko skoro dvakrát :) podobné ako v M70-73 jke v 5.0 V12, ale napríklad plno vecí je použitých s 3.0d napr zdá sa mi že turbo je zhodné a pod... a pokiaľ kúpiš dobrý kúsok tak ta povozí až až :) a neposerie sa ti všetko a hneď...

A k tým dielom, hlavne čo sa týka motora a prevodovky tak.... druhovýroba možno nieje tak rozšírená, no irónia je , že plno dielov motora je lacnejšia v Bavarii ako napr v elite a pod, a veci ako turbo, altík a pod sa repasujú tam ani netreba riešiť či to je či nieje...

a nápravy a všetko je takmer autentické, akurát veľa z tých 4.0d je predávaných za malú cenu lebo sú v horšom stave, ale pokiaľ by bolo ok a zvyčajne zvyknú byť aj vcelku solídne vybavené... takže prečo nie?? skúsil by som to, ten krúťak a tak...

ALE jendo veľké ale, určite to nebude jazdiť v priemere za 7,5 litra, a s V8 inak tak 11 (ROVNAKÉ PODMIENKY ) :) v benzíne dáš LPG a jazdíš za menej ako s dieslom, a ušetríš na pohonných hmotách ročne na jednu novú V8 ak sa ti niečo posere :D aj viac...

ALE JE TO JAZDENKA a pri tej sa radí tažko, viac menej len štatisticky, lebo taktiež môžeš na štatisticky lepšej benzínovej V8 vraziť do motora xyz penazí a jazdiť na diesly spokojne a naopak...

Ber to čo ti je bližšie skús obe, a pokiaľ nemáš lacnejšiu naftu, tak vyberaj podla stavu vozidla ked natrafíš na cukrík 4.0i ber ten ked na 4.0d ber ten :)

a LEN taký detajl, asi si myslel eE38sem :) ale v 39vine tiež by to mohlo byť zaujímavé :P :-({|=
Aktual: BMW e91 320d, BMW e39 525i
EX: BMW e46 330dT
EX: BMW e39 530dAT
EX: BMW e32 730i V8

https://www.facebook.com/spravy.rtvs/vi ... nref=story



.
 
Lopo
Príspevky: 833
Registrovaný: 8.7.2008
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PD+TN

Re: e38 740D, na čo si treba davat pozor pri kupe...

Sobota, 18. Februára 2012, 23:32

no vidim ze ta musim poopravit

dodiiik napísal:
ale napríklad plno vecí je použitých s 3.0d napr zdá sa mi že turbo je zhodné a pod

nie, nie je... ani plno veci, ani turbo... jedina zhodna vec co viem je vaha vzduchu, ktora je z 316i/318i (samozrejme 2x), inak nic

dodiiik napísal:
A k tým dielom, hlavne čo sa týka motora a prevodovky tak.... druhovýroba možno nieje tak rozšírená, no irónia je , že plno dielov motora je lacnejšia v Bavarii ako napr v elite a pod

v elite mozno, aj ked aj to pochybujem... ale druhovyroba vzdy je a aj musi byt lacnejsia, inak by ju nikto nekupoval

dodiiik napísal:
a a veci ako turbo, altík a pod sa repasujú tam ani netreba riešiť či to je či nieje...

je tam vodou chladeny altik, takze ten repas nie je ziadna sranda a uz vobec to neurobia v kazdej firme na repasy

dodiiik napísal:
ALE jendo veľké ale, určite to nebude jazdiť v priemere za 7,5 litra, a s V8 inak tak 11 (ROVNAKÉ PODMIENKY ) :)

kamarat jazdi so 740i za 12,8 normalne, ja za 8,7 normalne... plyn je dobra vec, ale ma svoje uskalia, no na to su tu ine temy..
ex e36 '92 320i
ex e38 '00 740d
F02 750Li Xdrive
 
Užívateľov profilový obrázok
porter
Príspevky: 131
Registrovaný: 27.5.2007
Auto: e30 325i, e38 740i
Kraj: Trenčiansky

Re: e38 740D, na čo si treba davat pozor pri kupe...

Pondelok, 20. Februára 2012, 22:33

jo musim potvrdit co hovori Lopo, spotreba je na nej uzasna, tah velmi podobny benzinovemu, v istych momentoch mozno aj lepsi ked fuknu turba, hlavne to citit pri beznych obiehaniach. vo vyssich rychlostiach sa uz sice nechyta, ale to je aj tak v 99% jazd jedno. Ja nie som vobec zastanca dieslov, ale zvuk a komfort tejto V8 nafty je uzasny, v otackach reve jak spravny bawor. jedine co je trosku citit proti benzinu je tazsi predok a mozno aj chybajuci zadny stabilizator, tak mi to sem tam pripadalo trosku viac rozkyvane, pritom tiez s EDC. Ale zasa lepsie brzdy ako 4,4i
servis je narocny pri vylietanych haraburdach,ale zasa to vynahradi spotrebou :-) inak klasika diesel, bacha na klepot, vylietane turba, plynuly volnobeh, znamy mal v servise aj jednu s vylietanymi vackami a vahadlami, fakt zalezi od kusu, ale naozaj bacha, lebo skoro vsetko je 2x oproti napr. 3.0d, turba, vahy, intercoolery, hadice, lambdy, olej, ... toto vsetko naraz menit by bol asi riadny zahul
e38 740i '98 286PS - jazdi dopredu a dozadu
e30 325i @ M50B25 192PS - stoji a hnije
 
Užívateľov profilový obrázok
adko
Príspevky: 257
Registrovaný: 22.12.2008
Auto: BMW
Kraj: Bratislavský

Re: e38 740D, na čo si treba davat pozor pri kupe...

Streda, 7. Marca 2012, 01:00

740d je e38 nie e39 .. to je 5kovy rad :)
a ten motor je super ... pokym sa nezacne kazit :) inak motor super ale nevyhoda ze ten motor sa daval jedine do sedmy cize nahradne diely jedine origo a je to celkom zabava s cenami na tak staru karu .. samozrejme zalezi od kusu ale dobry kus bude stat aj ine peniaze ako vylietane kyble .. a taky diesil s takym vekom bude mat habadej km urcite :) tazko zohnat top stav so 100tisic km po deduskovi z nemecka co chodil len do obchodu :)

MatesZA napísal:
Ahoj, na co su nachylne 740D e39? Kamarát by chcel jednu kupit.
 
Užívateľov profilový obrázok
100RM
Príspevky: 1513
Registrovaný: 2.8.2006
Auto: e61 550i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bublina

Re: e38 740D, na čo si treba davat pozor pri kupe...

Piatok, 9. Marca 2012, 21:54

motor nic moc oproti 740i, ziadny lepsi pocit ...
 
Andrej544
Príspevky: 3
Registrovaný: 10.3.2012
Auto: E65
Kraj: Nitriansky

Re: e38 740D, na čo si treba davat pozor pri kupe...

Sobota, 10. Marca 2012, 18:53

Mal som to auto rok, bola to moja prvá sedmička. Odvtedy som vymenil už ďaľšie dve. Ak môžem poradiť, určite to kúp. Ale predtým mi to dones ukázať a vyjadrím sa ti k tomu, lebo ak kúpiš zničenú, juuuuuuuuuuuuuuuuuj, peňaženka nepochopí........... :) Ale ako tá motorizácia nemá konkurenciu. Treba si len dať pozor, či nemá dajaké vady, ktoré ti predavajúci zamlčí... Skúsené oko a ucho sa ale oklamať nedá! :)
 
Užívateľov profilový obrázok
100RM
Príspevky: 1513
Registrovaný: 2.8.2006
Auto: e61 550i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bublina

Re: e38 740D, na čo si treba davat pozor pri kupe...

Sobota, 31. Marca 2012, 21:56

akoze nema konkurenciu ? Ma jasnu konkurenciu 740i ... A to dokonca ani neni konkurencia, benzinak ide lepsie a ovela menej sa sere ...
 
Lopo
Príspevky: 833
Registrovaný: 8.7.2008
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PD+TN

Re: e38 740D, na čo si treba davat pozor pri kupe...

Pondelok, 2. Apríla 2012, 12:01

kua Stormi odkial mas info o kazovosti? :D lebo ako ja som cital vselikde vselico, ako hentomu tamto a hentomu hento, ale realne niekoho z prvej ruky som sa stazovat nepocul nikdy (pokial nepocitam tipka co kupil pokladnicku pred smrtou :))... a ked si zoberiem ze ich je naozaj relativne dost malo a vacsina mimo for, tak mi pride tazko robit z tychto XY pripadov statistiku :)

aby si ma chapal mne je jedno ci je to kazovy motor, alebo nie... pre mna je podstatne ze ja som kupil kusok aky som kupil a ten slape super :) akurat ma naozaj zaujima ci su to nejake realne referencie, alebo len reci z polovice predsudkove, lebo diesel sa kazi viac ako benzin :)
ex e36 '92 320i
ex e38 '00 740d
F02 750Li Xdrive
 
Užívateľov profilový obrázok
100RM
Príspevky: 1513
Registrovaný: 2.8.2006
Auto: e61 550i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bublina

Re: e38 740D, na čo si treba davat pozor pri kupe...

Pondelok, 2. Apríla 2012, 19:16

ano, poznam typka ktory ju ma a vysralo sa mu turbo a polovica vstrikov ... vysolil za to take prachy, ze na benzine by za to mohol jazdit 5 rokov kym sa to nerozsype. To je samozrejme len jeden pripad, ale neni to ziadne "jedna pani povedala", poznam ho osobne. A vseobecne, na tom diesli je proste o dost viac veci ktore sa mozu posrat, este k tomu biturbo ... a ceny su silne palky ...
 
Užívateľov profilový obrázok
100RM
Príspevky: 1513
Registrovaný: 2.8.2006
Auto: e61 550i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bublina

Re: e38 740D, na čo si treba davat pozor pri kupe...

Pondelok, 2. Apríla 2012, 19:19

btw, ked tak teraz pozeram na RealOEM, tak turba ani vstriky sa uz nevyrabaju a radsej tam neni ani cena v cenniku :-D

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní