... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

obchodna sekcia
 
shotgun
Autor témy
Príspevky: 6
Registrovaný: 18.10.2011
Auto: bmw 320d
Kraj: Nitriansky

rychle zohriatie....pomoc

Streda, 11. Januára 2012, 10:43

Zdravim na mojej E46 110KW prejdem cca 6-7km a mam ho zohriate na 90.je to normalne ?aj ked 90 nikdy neprekroci zdasa mi to moc rychlo. ak to nieje v norme tak prosim o radu...cim to moze byt?
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12580
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: rychle zohriatie....pomoc

Streda, 11. Januára 2012, 10:59

kámo je to v norme......vedšinou sa všetci stažuju že sa zohrieva dlho,ty si jediny expemplár,ktorý sa pýta opačne.....)))))je to ok, mne sa tiež tak zohrieva.....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
dufusko
Príspevky: 154
Registrovaný: 7.1.2011
Auto: E39 Touring
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Žiar nad Hronom

Re: rychle zohriatie....pomoc

Streda, 11. Januára 2012, 14:22

No mne na to stačí momentalne cca 5km. A tešim sa :D
 
Užívateľov profilový obrázok
tanner540i
Príspevky: 43
Registrovaný: 17.12.2011
Auto: E39 540iA
Kraj: Zahraničie

Re: rychle zohriatie....pomoc

Streda, 11. Januára 2012, 18:29

To ze teplomer ukazuje stred neznamena, ze ma voda 90°. Kdyz auto napichnes na diag., zjistis ze ma treba 60° a na 90 se vubec nedostanes. Takhle se chovaj nejen bmw, ale i treba vsecky koncernovy auta. Proste budik ukazuje stred treba v rozpeti 60-100°, asi aby te to moc neznervoznovalo O:) . Naopak treba u nekterich citroenu se raficka neustale pohybuje, protoze ukazuje realnou teplotu.
E39 540iA AC Schnitzer
E46 330d
 
Užívateľov profilový obrázok
ice.blade
Príspevky: 6521
Registrovaný: 14.7.2008
Kraj: Bratislavský

Re: rychle zohriatie....pomoc

Streda, 11. Januára 2012, 18:41

tanner540i napísal:
To ze teplomer ukazuje stred neznamena, ze ma voda 90°. Kdyz auto napichnes na diag., zjistis ze ma treba 60° a na 90 se vubec nedostanes. Takhle se chovaj nejen bmw, ale i treba vsecky koncernovy auta. Proste budik ukazuje stred treba v rozpeti 60-100°, asi aby te to moc neznervoznovalo O:) . Naopak treba u nekterich citroenu se raficka neustale pohybuje, protoze ukazuje realnou teplotu.

??? toto pocujem prvy krat... cize ak mi ukazuje auto rucickou v cervenom ze sa mi prehrieva v skutocnosti sa este neprehrieva lebo voda ma teplotu len 90 stupnov? :D :twisted: ](*,) ](*,) ](*,) vyhod si z auta termostat, jemne pridri lozisko vodnej pumpy a uvidis ako ti bude raficka neustale lietat ;)

do 10km musi byt voda zohriata na prevadzkovu teplotu, kurit musi zacat skor... to ze sa blok s hlavou a ostatnymi kovovymi castami motora zahrievaju pomalsie je normalne...
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: rychle zohriatie....pomoc

Streda, 11. Januára 2012, 19:18

Este raz pre ice blade. Rucicka v strede na budikoch je u aut, kde neni v strede palicka, cize e36 s novsimi budikmi, e39, e38 s novsimi budikmi, e46 a novsie zobrazuju v strede palicku pri teplote od cca 75 do 110° C. Jedno ktorukolvek teplotu z tohto intervalu auto ma, ukazuje budik stale presny stred.
Ked bude teplota v cervenom, auto je samozrejme prehriate, od tych cca 110°C vyssie ta rucicka ide relativne rychlo hore, tam uz to ukazuje zas teplotu ako skutocnu, cize cervene pole moze byt tipnem 120°C + - autobus.
Vyhoda: v lete sa nestresujes ze v kolone lezie teplota ku 105°C
Nevyhoda: Ak sa to zacne prehrievat, je kratsia doba aby sa s tym nieco spravilo, odstavenie vozidla, cize vyssie riziko v pripade uvarenia motora.
Nur Original ist Legal.
 
Užívateľov profilový obrázok
tanner540i
Príspevky: 43
Registrovaný: 17.12.2011
Auto: E39 540iA
Kraj: Zahraničie

Re: rychle zohriatie....pomoc

Streda, 11. Januára 2012, 19:29

Tak sem to urcite nemyslel. Skus si vzit do auta diagnostiku, ktera ti bude ukazovat realnou teplotu kterou snima cidlo na hlave. Uvidis ze kdyz bude real. teplota treba teprve 70°, ty uz budes mit na palubaku raficku presne uprostred. Samozrejme se bude dal ohrivat az do teploty, kdy otevre termostat, potom treba zase o par stupnu spadne, termostat se privze a voda se zase vic ohreje a tak porad dokola.. Presto vsechno budes mit stale raficku uprostred.
To proto ze pracovni teplotra motoru neni proste 90°, ale treba rozsah teplot 80° az 100°. Pokud jedes 90km/h v -10°, urcite nebudes mit stejnou teplotu vody jako pri plus 30° na krizovatce.
Samozrejme kazdy motor nema stejnou idealni teplotu. Treba motory M62 a M73 maji pracovni teplotu mezi 103° az 113°C
E39 540iA AC Schnitzer
E46 330d
 
Užívateľov profilový obrázok
tanner540i
Príspevky: 43
Registrovaný: 17.12.2011
Auto: E39 540iA
Kraj: Zahraničie

Re: rychle zohriatie....pomoc

Streda, 11. Januára 2012, 19:32

Milosss byl rychlejsi a napsal presne to, co sem mel na mysli
E39 540iA AC Schnitzer
E46 330d
 
Užívateľov profilový obrázok
ice.blade
Príspevky: 6521
Registrovaný: 14.7.2008
Kraj: Bratislavský

Re: rychle zohriatie....pomoc

Streda, 11. Januára 2012, 19:52

jop, takto uz je to pochopitelnejsie napisane :) viem ze je rucicka "upravovana" aby nekmytala hore dole podla aktualnej teploty tak isto ako aj rucicka mnozstva paliva ale nevedel som ze stred ukazuje uz od tak nizkej teploty... sranda je ze ked som jazdil s vykuchanym termostatom som mal rucicku posunutu kusok nizsie od ideal stavu cize sa mi kvapalina chladila na menej nez cca 70 stupnov? nuz asi je to mozne
 
shotgun
Autor témy
Príspevky: 6
Registrovaný: 18.10.2011
Auto: bmw 320d
Kraj: Nitriansky

Re: rychle zohriatie....pomoc

Pondelok, 6. Februára 2012, 20:13

dakujem pekne pani....

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných