Štvrtok, 2. Februára 2012, 17:28
výber servisu je na tebe
ak zvolíš neautorizovaný servis záruka padá na daný diel a jeho povrchovú upravu, ale zase ti vzniká záruka u daného servisu
pri neautorizovanom servise allianz ztrháva 10% náhradných dielov ak nedoložíš doklady o kúpe od autorizovaného dílera
kazdá značka má svoje opravarenské postupy podla ktorých sa riadia aj poisťovne, takže gitovanie a zváranie plastov tam určite nie je (nehovorím že sa to nedá) výstuha sa z 99% mení
poistovna vypláca primeraný náklad na opravu, to znamená, že klient má právo na to aby sa jeho auto uviedlo do pôvodného stavu, takže to čo sa dá opraviť sa opraví a to čo sa má vymeniť sa vymení a nie tak ako si povieš ty
čo sa týka obhliadky tak je to takto: ak máš dáke škrabance alebo niečo pri čom je auto pojazdné, poisťovňa sa ta snaží nasmerovať na ich obhliadkove miesto, ušetríš tak čas im aj sebe. ak je nepojazdné technik príde kam len chceš, teda v SR