... všetko o BMW ...
Pity777 napísal:jararak: no neviem ci original od vyroby tam nie su ATE kedze strmene su ATE tak predpokladam ze aj kotuce tam take davali.
marek: no nefotil som ich radsej s kolesom kedze boli strasne zadrbanea dodnes sa mi auto este nepodarilo umyt.
jararak napísal:mne tie pd mierne selestia ked auto dvihnem a tocim kolesom, takze ich muselo vyhnut o 0,0icny chlp ale za jazdy to necitit zatial
potom uz len origo lebo nic kvalitnejsie nieje (zimermany urcite nie)
ps - brembo nech si obuvaju na alfu, to je znacka na ktoru sa to hodi akurat
hyde21 napísal:
nie je brembo ako brembo - najlacnejsia rada brembo kotucov je vlastne prezlecene ATE
brembo MAX alebo SPORT su na tom uz podstatne lepsie
alfa ma zo serie ATE, silnejsie verzie (busso 3.0 a 3.2 V6) mali 4piest brembo brzdice a brembo (ate) kotuce a to mi ver ze brzdi velmi dobre
ja mam na 540i komplet ATE kotuce a platnicky a inak ako ODPAD to neviem nazvat.
aj napriek opatrnemu zabehnutiu sa mierne zvlnili uz po par prudsich zabrzdeniach z 200+km/h a vzdy ked sa zahreju tak trasu jak take stare svine
moze to byt dobra znacka prvovyrobcu ale na sviznejsie jazdenie to urcite nie je, rovnako ako zimermann
cenovo/vykonovo dobra volba je kombinacia kotucov a platniciek EBC (turbo groove + red stuff), pripadne potom kotuce Tarox G88 resp. Sport Japan a spominane platnicky EBC Red Stuff
Maco napísal:Tak ked si chcel jazdit svizne preco si nekupoval ATE ceramic a ATE power disc ? Lebo ked kupis original to ako keby si kupilz bmw len o 100e lacnejsie a ked vies ze sa na tom budes nahlit jak blazon tak nekukam lacnu radu ale uz tu lepsiu az sportovejsiu takze ate neurobilo chybu by som povedal.