Treba dávať olej odporúčaný výrobcom, jednoznačne.
Za ďalšie, nieje GO ako GO, ja beriem ako GO motora rozobratie motora vpodstate do šrubky a výmena všetkých dielov, ktoré podilehajú opotrebovaniu prípadne len diely, ktoré sú opotrebované. Ale niekto berie ako GO motora výmenu tesnenia pod hlavou

Motor po GO aj tak už nikdy nevydrží toľko ako motor z továrne (až na veeeeľmi málo výnimiek).
Bol jeden prípad keď sa robila GO hlavy na oktávke lebo žrala olej, poskladal sa motor a žrala ďalej, tak ju nanovo prekrúžkovali, a žrala ďalej, už chceli robiť aj výbrus, a nakoniec sa zistilo že pri generálke hlavy tam dali nejaké lacné semeringy na ventily, vymenili sa semeringy a prestala žrať olej.
Čiže kľudne mohli aj soudruzi v nemecku niekde urobiť chybu, prípadne časom sa mohlo niečo rýchlejšie zodrať. Ak auto žerie olej a ten olej niekde nevyteká alebo nekvapká, tak sú to vo väčšine prípadov semeringy na ventiloch.
PS: Ak sa rozhodneš dať znova syntetiku miesto polosyntetiky tak to urob čím skôr, nieje veľmi dobré ak motor jazdí dlho na polosyntetiku a potom sa presedlá na syntetiku.