... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Marty-N
Autor témy
Príspevky: 532
Registrovaný: 14.2.2010
Auto: 523iE39 ex, 530xdE61
Kraj: Bratislavský

/E39-523i r.v.97/-ach bože,asi je K.O. tesnenie pod hlavou

Pondelok, 27. Júna 2011, 18:10

...sorry chlapi,ale mam za potrebu sa vam posťažovať :cry:
Minulý tyždeň sme išli na navštevu k rodičom mojej priatelky.Bolo horuco a dosť.Je to vzdialenosť asi 15km,dorazíme na miesto,no ešte sa zastavujeme v bankomate,auto nechavam klepať,nasadnem,prejdem asi 500m k domu,a už ako zastavujem,pozeram na ručičku teploty a bola za polovicou...zastanem,vypnem motor,vystupim..a :shock: ...voda pod autom valila jak divá.Ked som otvoril kapotu,tak ani poriadne neviem s kade ta voda valila...tak som jebol kapotou a že necham to vychladnuť a potom pozrem...po vychladnutí sa doliala voda,a po naštartovaní najprv voda len kapkala,a postupne ako sa zohreval motor tak voda tiekla viac a viac až to doslovne "čuralo"...neostavalo nič ine len tych 15km to odtiahnuť...na volnobeh,a každych par km ako sa začalo hriať sme zastavili,potom doliali vodu.Zatiahol som to do servisu a tam sa vymenil termostat,ale auto stale tlačí vodu,aj za studena.Vodna pumpa bola rozobrana,a je O.K.,auto kúri,ale ani za boha ovzdušnit.Typek (inak ochotný chalanisko) mi dneska povedal,že s velkou pravdepodobnosťou je K.O. tesnenie pod hlavou a asi aj zvlnena hlava,ked sa prehriala viac krát.každopádne chladič je tiež K.O.,asi nevydržal ten tlak a hore povolil...mam hlavu v smutku,kedže oprava bude stáť okolo 550€ komplet [-o< ..a to neviem ešte čo všetko bude K.O.....ach jaj :cry: ,dufam že nebude prasknutá hlava.
BMW E39
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Marty-N
Autor témy
Príspevky: 532
Registrovaný: 14.2.2010
Auto: 523iE39 ex, 530xdE61
Kraj: Bratislavský

Re: /E39-523i r.v.97/-ach bože,asi je K.O. tesnenie pod hlav

Pondelok, 27. Júna 2011, 21:15

..nutne kupim chladič na tento model,kompletný...viac v sekcii Kupa ND.Dakujem.
BMW E39
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Bmw666
Príspevky: 332
Registrovaný: 12.10.2008
Auto: Tatra
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Re: /E39-523i r.v.97/-ach bože,asi je K.O. tesnenie pod hlav

Pondelok, 27. Júna 2011, 21:59

bratm zas neco pocuj vytiahni termostat von vodnu pumpu tiez ak ma lopatky tak skus vo zveraku ci sa nepretaca oska najednoduchsie to odvzdusnis ked nalejes vodu a vytiahnes odvzdusnovak tak fukni do expanzky az dokym ti z odvzdusnovaku nepojde voda rychlo zasrobuj dolej po max vodu nechaj zohriat a pozri visco ked bude auto zohriate ci je zopnuta ak to bude hlavou mas to za 400 komplet
Blbost je velký dar prírody. Robí človeka šťastným
 
Užívateľov profilový obrázok
TheProzac
Príspevky: 162
Registrovaný: 27.3.2009
Auto: BMW E39 528i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: /E39-523i r.v.97/-ach bože,asi je K.O. tesnenie pod hlav

Utorok, 28. Júna 2011, 06:28

No tlaky za studena chlape mal som ten istý problém :-k u mňa to bola hlava motora #-o
Ak budeš meniť chladič vymeň rovno aj to tesnenie pod hlavou inak ti tie tlaky poničia aj ten nový chladič a nedoplatíš sa.
Potom po oprave choď na dajakú takú 30 kilometrovú cestu a nechaj auto vychladnúť úplne najlepšie cez noc a ráno skús či nemáš tlak v chladení - otvor veko expanznej nádobky. Ak hej tak... hlava v keli.
No a ak sa už pekne sťažujeme všetci tak tú hlavu nerieš rovno vyšmar celý motor het. Mne ju 2x zvárali a raz vybrusovali nechal som 3000 euri a nič sa nevyriešilo ](*,) Kúp rovno motor z búračky a vymeň kus za kus ja odvtedy nemám problém musím si zaklopať.

Prípadne ak si chceš prilepšiť môžeš starý motor opieskovať a očistiť od bordelu, privariť valce a kúpiť na vrch sklo a predať to za 500 euri ako podpivník pre motoristických nadšencov, ja som chcel robiť tiež to isté ale môj motor už po tých 3 generálkach nepúšťal len tlaky do chladenia ale aj olej a ešte neviem aký bordel proste celé zle až ma chytil záchvat zlosti a skončil v zberných surovinách.
 
Užívateľov profilový obrázok
Bmw666
Príspevky: 332
Registrovaný: 12.10.2008
Auto: Tatra
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Re: /E39-523i r.v.97/-ach bože,asi je K.O. tesnenie pod hlav

Utorok, 28. Júna 2011, 07:26

Mne ju 2x zvárali a raz vybrusovali nechal som 3000 euri a nič sa nevyriešilo ](*,) Kúp rovno motor z búračky a vymeň kus za kus ja odvtedy nemám problém musím si zaklopať.

treba dat auto murarom na stavbe robit
Blbost je velký dar prírody. Robí človeka šťastným
 
Užívateľov profilový obrázok
Marty-N
Autor témy
Príspevky: 532
Registrovaný: 14.2.2010
Auto: 523iE39 ex, 530xdE61
Kraj: Bratislavský

Re: /E39-523i r.v.97/-ach bože,asi je K.O. tesnenie pod hlav

Utorok, 28. Júna 2011, 14:54

Bmw666 napísal:
bratm zas neco pocuj vytiahni termostat von vodnu pumpu tiez ak ma lopatky tak skus vo zveraku ci sa nepretaca oska najednoduchsie to odvzdusnis ked nalejes vodu a vytiahnes odvzdusnovak tak fukni do expanzky az dokym ti z odvzdusnovaku nepojde voda rychlo zasrobuj dolej po max vodu nechaj zohriat a pozri visco ked bude auto zohriate ci je zopnuta ak to bude hlavou mas to za 400 komplet


..nazdar kamarade,noo stále niečo :? ,už som z toho auta na nervy,nenormalne peniaze čo už som doň nastlal...no tak ako spomínaš,tak termostat bol vonku,vymena za nový:stále tlačilo vodu,potom vymontoval vodnu pumpu,povedal mi že ta je OK,no a ten typek čo mi to robí to nemohol ani za toho boha ovzdušnit,proste stale vodu tlačí,vraj aj pekne kúrí,ale vodu tlači...povedal že asi je KO tesnenie pod hlavou...chladič po tych tlakoch tiež povolil a čurá,tak musí isť druhý.To tesnenie davam isto vymenit,vraj aj hlavu mi dá vyrovnať no len nwm či dať nový chladič alebo nejaky použitý...keby som daval nový tak komplet diely,robota a vyrovnanie hlavy:okolo 550€
BMW E39
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Marty-N
Autor témy
Príspevky: 532
Registrovaný: 14.2.2010
Auto: 523iE39 ex, 530xdE61
Kraj: Bratislavský

Re: /E39-523i r.v.97/-ach bože,asi je K.O. tesnenie pod hlav

Utorok, 28. Júna 2011, 14:57

TheProzac napísal:
No tlaky za studena chlape mal som ten istý problém :-k u mňa to bola hlava motora #-o
Ak budeš meniť chladič vymeň rovno aj to tesnenie pod hlavou inak ti tie tlaky poničia aj ten nový chladič a nedoplatíš sa.
Potom po oprave choď na dajakú takú 30 kilometrovú cestu a nechaj auto vychladnúť úplne najlepšie cez noc a ráno skús či nemáš tlak v chladení - otvor veko expanznej nádobky. Ak hej tak... hlava v keli.
No a ak sa už pekne sťažujeme všetci tak tú hlavu nerieš rovno vyšmar celý motor het. Mne ju 2x zvárali a raz vybrusovali nechal som 3000 euri a nič sa nevyriešilo ](*,) Kúp rovno motor z búračky a vymeň kus za kus ja odvtedy nemám problém musím si zaklopať.

Prípadne ak si chceš prilepšiť môžeš starý motor opieskovať a očistiť od bordelu, privariť valce a kúpiť na vrch sklo a predať to za 500 euri ako podpivník pre motoristických nadšencov, ja som chcel robiť tiež to isté ale môj motor už po tých 3 generálkach nepúšťal len tlaky do chladenia ale aj olej a ešte neviem aký bordel proste celé zle až ma chytil záchvat zlosti a skončil v zberných surovinách.


..fuuu tak to si ma moc nepotešil..pokial je prasknutá aj hlava tak asi to potom predám na sučiasty boha...ved to je 97 stará,ani to neni nijaký cukrík,motor ma už svoje za sebou,podobne modeli idu okolo 3000€ a aj lacnejšie a ja mam do toho tlačit také peniaze ](*,) ](*,)
BMW E39
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Bmw666
Príspevky: 332
Registrovaný: 12.10.2008
Auto: Tatra
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Re: /E39-523i r.v.97/-ach bože,asi je K.O. tesnenie pod hlav

Utorok, 28. Júna 2011, 15:07

tak chladic novy je zbytocnost nemam ziadny no urcite nekde zozenies to co ti povedal tvoj mechanik je ... tesnenie je plechove este som ho nevidel podfuknute vzdy je hlava prasknuta min na jednom mieste aj to je problem to tak prehriat ze praskne ak ano za to co das za zvaranie kupis druhu ak to vobec u vas niekto zavari stym ze ti da zaruku skus este to co som ti napisal daj tam stary termostat bez vlozky pozri este raz tu pumpu odvzdusni to ako som ti napisal pri studenom motore a pozri tu visco
Blbost je velký dar prírody. Robí človeka šťastným
 
Užívateľov profilový obrázok
Bmw666
Príspevky: 332
Registrovaný: 12.10.2008
Auto: Tatra
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Re: /E39-523i r.v.97/-ach bože,asi je K.O. tesnenie pod hlav

Utorok, 28. Júna 2011, 15:09

a neber to tragicky ak je hlava ko druha 200e tesnenie 100 sroby 40 olej 50
Blbost je velký dar prírody. Robí človeka šťastným
 
Užívateľov profilový obrázok
Marty-N
Autor témy
Príspevky: 532
Registrovaný: 14.2.2010
Auto: 523iE39 ex, 530xdE61
Kraj: Bratislavský

Re: /E39-523i r.v.97/-ach bože,asi je K.O. tesnenie pod hlav

Utorok, 28. Júna 2011, 15:35

Bmw666 napísal:
a neber to tragicky ak je hlava ko druha 200e tesnenie 100 sroby 40 olej 50


...to hej,neni to tak strašne,ale len zi zober po čom tie auta idú..bol klud tak som si doprial M naraznik predny (repliku) 350€ komplet aj lakovačka,a 18" Style 37 Parallel origo BMW+ gumy spolu cca 900€,to teraz pred letom,a zrazu toto...a ešte nepočítam čo už som do toho dal (tesnenie pod veko,nejaké tie snimače,štarter komplet repas,nejaké tie diagnostiky,nejaké geometrie,jasne že pravidelne olej,teraz ešte nove sviečky NGK,teraz vymena oleja ma čaka,nova STK,EK...je toho kopu..ani si teraz nepamätam,je toho vela za to kratke obdobie čo to auto mam).A to jazdím akurát weekendovo,a žiadne nakladačky...kilečko pekne plinula jazda,proste pianko...ved to auto nesluži mne,ale ja nemu ](*,)
...auto je u mechanika,doma ho nemam,ved dneska to mal rozoberat,pokial by bola prasknuta hlava určite mi volá...motor bol už viac krát prehriaty,a není to ziaden "mladík",tak možno sa hlava zvlnila,a preto tie tlaky...ja neviem,ja zasa tomu až tak nerozumiem...vymení sa to tesnenie,popripade vyrovná ta hlava...a potom sa uvidí...
BMW E39
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Bmw666
Príspevky: 332
Registrovaný: 12.10.2008
Auto: Tatra
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Re: /E39-523i r.v.97/-ach bože,asi je K.O. tesnenie pod hlav

Utorok, 28. Júna 2011, 16:04

len aby si zas nesluzil mechanikovy nech ju teda odtlakuje zrovna mladik nemladik nic sa nezvlnilo ak bude hlava spravena kup hlavne nove sroby GL
Blbost je velký dar prírody. Robí človeka šťastným
 
Užívateľov profilový obrázok
TheProzac
Príspevky: 162
Registrovaný: 27.3.2009
Auto: BMW E39 528i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: /E39-523i r.v.97/-ach bože,asi je K.O. tesnenie pod hlav

Utorok, 28. Júna 2011, 19:33

Bmw666 napísal:
len aby si zas nesluzil mechanikovy nech ju teda odtlakuje zrovna mladik nemladik nic sa nezvlnilo ak bude hlava spravena kup hlavne nove sroby GL



Tak tak neslúž mechanikovi mňa tiež nepotešilo keď som zistil že moje auto zhltlo viac ako polovicu peňazí čo som za rok zarobil a ešte z toho bolo aj pol roka v servise. Držím palce s tým tesnením viem aký je to pocit. Inak mne ani to tesnenie nepomohlo hlava bola 3x prasknutá ale za to mohla údajne zfušovaná generálka.
Mimochodom tá výmena motora nestála 3000 euro toľko stála oprava tej hlavy, výmena motora stála nasledovne:
Motor 600 euri a servis 1300 ale tam bol ešte aj chladič, spojka, olej, servo hadice, oleje, kvapaliny, výmena oleja v prevodovke a iné blbosti takže v tvojom prípade by som povedal že 1200 se vším všudy O:)
A to som dával robiť u Vlka to je pán mechanik ale si aj necháva zaplatiť takže neviem ako v tvojom prípade ale držím palce.

A ak by si náhodou chcel nový motor v Bavárií tak musíš povedať že si klubák inak ti to nedajú a ak si klubák tak nový motor stojí 4000 euri.
A mimochodom ani moje auto nieje cuker je to tiež riadny kýblik ale mám ho rád :bmwball:
 
Užívateľov profilový obrázok
Marty-N
Autor témy
Príspevky: 532
Registrovaný: 14.2.2010
Auto: 523iE39 ex, 530xdE61
Kraj: Bratislavský

Re: /E39-523i r.v.97/-ach bože,asi je K.O. tesnenie pod hlav

Utorok, 28. Júna 2011, 21:07

TheProzac napísal:


Tak tak neslúž mechanikovi mňa tiež nepotešilo keď som zistil že moje auto zhltlo viac ako polovicu peňazí čo som za rok zarobil a ešte z toho bolo aj pol roka v servise. Držím palce s tým tesnením viem aký je to pocit. Inak mne ani to tesnenie nepomohlo hlava bola 3x prasknutá ale za to mohla údajne zfušovaná generálka.
Mimochodom tá výmena motora nestála 3000 euro toľko stála oprava tej hlavy, výmena motora stála nasledovne:
Motor 600 euri a servis 1300 ale tam bol ešte aj chladič, spojka, olej, servo hadice, oleje, kvapaliny, výmena oleja v prevodovke a iné blbosti takže v tvojom prípade by som povedal že 1200 se vším všudy O:)
A to som dával robiť u Vlka to je pán mechanik ale si aj necháva zaplatiť takže neviem ako v tvojom prípade ale držím palce.

A ak by si náhodou chcel nový motor v Bavárií tak musíš povedať že si klubák inak ti to nedajú a ak si klubák tak nový motor stojí 4000 euri.
A mimochodom ani moje auto nieje cuker je to tiež riadny kýblik ale mám ho rád :bmwball:


...fuuu tak to iná pálka za tu vymenu a servis,to je skoro polovica hodnoty takéhoto auta :shock:
Inak keď spomínaš toho Vlka,neviem či mylime toho isteho,lebo ja viem o jednom Vlkovy,je z Gbelov na Záhorí,a tiež je vraj pán cez BMW.Ale bol som u neho raz,a otočka ma päte...uplna neochota...chcel som diagnostiku a vymenu tesnenia pod veko ventilov,a povedal mi,že si to mam vymenit sam a potom možeme tu diagnostiku...takže velká to ochota...sadol som do auta,buchol dverami.
BMW E39
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
TheProzac
Príspevky: 162
Registrovaný: 27.3.2009
Auto: BMW E39 528i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: /E39-523i r.v.97/-ach bože,asi je K.O. tesnenie pod hlav

Streda, 29. Júna 2011, 06:31

Ee iný Vlko, on je profík drifter na e46 M3 tu má web:
http://www.vavauto.sk/

Noo hej keď si zrátam peniaze čo som do toho auta už nalial tak som mohol mať 540i alebo e39 M5 alebo M3 drift káru ale ani jedno auto by nebolo to auto ktoré u mňa spôsobilo vášeň k tejto značke...

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných