Tomáš napísal:A ako sa to má potom robiť poriadne? Lebo ja som si kúpil tú z forstingeru. Raz som to skúsil, ale moc mi to nešlo, tak to radšej robievam ručne. Ale možno to bolo tým, že som to nevedel. Aký postup na to máte vy? A aké prostriedky používate? Ja som si kúpil originál BMW aj vosk, aj renováciu laku.
treba len skusat, skusat a skusat.. na prvy krat to neislo snad nikomu, neviem ako sa spravaju ine lesticky, kazdy sposob ci uz vibracnou, alebo rotacnou lestickou je iny a treba mat hlavne cit a kusok rozmyslat co mozes na auto pouzit, v akom mnozstve, kde viac zatlacit a kde z lahka prebehnut. Neviem ako sa spravaju vosky a kadejake ine prostriedky od BMW, ale ja pouzivam, resp pouzival som lestiace hubky kupovane v SIKENS na stare zdechle vraky, ktorych farba bola no hruza a des, tak klasika tempo pasta (niekde sa setrit na prostriedkoch moze

) inac korytnacka je vdacna ak chces iba prelestit, ale niektor pripravky od korytnacky ako je teflonovy vosk, ktory sa nanasa povacsinou na lak karoserie v dobrom stave aspon ja som to pouzival len na skutocne pekny a dobry lak, pripadne na nove vozidla, je to skor ochranny film, ktory po naneseni samozrejme s rozumom a nie hrubo po vyschnuti jemne prlestit teflonovou handrickou, alebo neakou jemnou latkou, pripadne starou slanelovou koselou na vyhodenie. ak sa robi rucne tak po zaschnuti prelestit male miesto, ja to vacsinou uz citim ked vystriem handricku s ktorou lestim, pretrepem ju aby som precistil kusok handru a nelestil a nerobil zbytocne smuhy so starym voskom ktory zachytila handricka. s rotacnou lestickou sem tam zastavis a precistis hubku. ja som to robil tak, ze som si zobral spachtlu, zapol lesticku, prilozil k hubke a jemne zbrusil stary vosk a pokracoval som dalej. je rozdiel aj v tvrdosti hubky. o lesteni by sa dalo pisat aj hodiny a hodiny, ale moj nazor je, ze clovek to musi len skusat a skusat, pripadne zajst do neakej umyvarky a stravit tam aspon pol dna aby clovek videl ako na to :) tak vela stastia s lestenim
