... všetko o BMW ...
gusto napísal:
"to mi tam nepasuje" a "odhrnace na E30 sa mi nepacia". Tie veci vymysleli pre konkretny ucel ludia, ktorym mi dvaja odbornostou nesiahame ani po chodidla a bud si isty, ze funguju skvele, takze radsej nekomentuj - to je jedine o co ta chcem poziadat.
S nicim som sa nekopol - pozri si prispevok vyssie.
Zjavne netusis, na akej urovni bol vyvoj v tovarenskych motorsportovych oddeleniach v 80. a 90. rokoch.
S tymi dnesnymi "upravami DTM" - ako si ich nazval - si nas tu akurat dobre pobavil. Vies co ma dnesne DTM spolocne s autom, za ktore sa vydava? NIC. Ak by si ho videl niekedy rozobrate, pochopil by si. V odbornych kruhoch su sucasne DTM povazovane za kapotovane F1, na takej urovni su. Ze spojlere, uhladene, lizatka... mne sa asi nieco stane.. videl si niekedy aktualne DTM? Co je na nom prosim ta uhladene?
gusto napísal:Nejak ma napružil ten jeho prvy komentar, a rovno na najfajnovejsie veci![]()
V skratke: v 80. rokoch bolo DTM prestavanym seriovym autom, preto potrebovalo upravy napr. na blatnikoch - aby sa dali namontovat kolesa s potrebnou sirkou. Dnesne DTM je cisty special, ktory je viac formula ako auto, takze je od zakladu inak navrhnuty.
Konec
gerwolf napísal:gusto napísal:Nejak ma napružil ten jeho prvy komentar, a rovno na najfajnovejsie veci![]()
V skratke: v 80. rokoch bolo DTM prestavanym seriovym autom, preto potrebovalo upravy napr. na blatnikoch - aby sa dali namontovat kolesa s potrebnou sirkou. Dnesne DTM je cisty special, ktory je viac formula ako auto, takze je od zakladu inak navrhnuty.
Konec
No tak teraz si ma potesil. Vidis, ze to ide aj pekne a milo. Tu sa to tak robi.
gusto napísal:gerwolf napísal:gusto napísal:Nejak ma napružil ten jeho prvy komentar, a rovno na najfajnovejsie veci![]()
V skratke: v 80. rokoch bolo DTM prestavanym seriovym autom, preto potrebovalo upravy napr. na blatnikoch - aby sa dali namontovat kolesa s potrebnou sirkou. Dnesne DTM je cisty special, ktory je viac formula ako auto, takze je od zakladu inak navrhnuty.
Konec
No tak teraz si ma potesil. Vidis, ze to ide aj pekne a milo. Tu sa to tak robi.
Dakujem za poucenie, ako sa to tu robi.. nic v zlom, ale si tu o pol roka kratsie![]()
gusto napísal:Max-Max napísal:gusto, len ta opravim, ze zrkadla vseobecne nazyvane M3 su ako prve pouzite u 850CSi e31 , e30 M3 mala klasiku hranatu aku sme mali vsetci, DTM upravy nepocitam
Neopravujes ma - este som sa nestretol s tym, aby niekto oznacil tieto spataky tym, ze su 850 CSi, bez ohladu na to, kde boli pouzite skor, pojem M3 spatak priam zludovel. Chlapcovi sa ale nepozdavali spataky na e30M3, oznacil ich za zrkadla E36, ale tam sa nikdy nevyskytovali. Su to DTM spataky, tvarovane v aerodynamickom tuneli a keby neboli drahe jak svina, uz by som ich davno mala ze ty mi ides vysvetlovat, ake spataky ma E30, tomu celkom nerozumiem, mas pocit ze ich nevidim dost casto?
![]()
gerwolf napísal:gusto napísal:gerwolf napísal:gusto napísal:Nejak ma napružil ten jeho prvy komentar, a rovno na najfajnovejsie veci![]()
V skratke: v 80. rokoch bolo DTM prestavanym seriovym autom, preto potrebovalo upravy napr. na blatnikoch - aby sa dali namontovat kolesa s potrebnou sirkou. Dnesne DTM je cisty special, ktory je viac formula ako auto, takze je od zakladu inak navrhnuty.
Konec
No tak teraz si ma potesil. Vidis, ze to ide aj pekne a milo. Tu sa to tak robi.
Dakujem za poucenie, ako sa to tu robi.. nic v zlom, ale si tu o pol roka kratsie![]()
Som tu minimalne o pol roka dlhsie ako Ty
snoo napísal:mam rad ked tu poniektory skacu do ludi co maju blizsie k bmw ako povacsina z vas dokopy. Nechcem aby to vyznelo, ze sa niekomu pcham do zadku, ale neda mi nekomentovat toto cele.. howk.
PS: myslim, ze to co pise gusto je prinosom a obohatenim o vedomosti tak sa k tomu tak aj postavte..