V prvom rade vas zdravim. Svoj prispevok smerujem sem, aby som zbytocne nezakladal novu temu.
Mam zaujem o kupu e46 320d po facelifte. S cenou by som sa chcel zmestit pod 7000€. Ako som si vsimol vacsi vyber je medzi touring, ako sedanmi. Padol mi do oka tento inzerat, vyzera byt dost seriozny.
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/320d-e46-id1913005.htmlAvsak ked som si zadal vin do
http://www.ko.sk/Kontrola.aspx?Menu=id:Kontrola&lng=SKdockal som sa sklamania. Hodnoty hrubky laku ma trocha zarazili. Na fore som sa docital, ze by sa nemali pohybovat velmi daleko od 100 um, avsak tu to vyzera, ze na tom aute nie je diel, ktory by bol nestriekany. Osobne mi nevadi nejaky ten diel striekany, ved predsa pozeram 10 rocne auta, ale tieto hodnoty sa mi zdaju velmi vysoke a hlavne na kazdej casti auta.
Predná kapota:
Ľavý predný blatník:
Ľavé predné dvere:
Ľavé zadné dvere:
Ľavý zadný blatník:
Zadná kapota:
Pravý zadný blatník:
Pravé zadné dvere:
Pravé predné dvere:
Pravý predný blatník:
Strecha vozidla:
VIN kód, iden. kód: 5/5
4/4
4/4
4/4
5/5
5/5
5/5
4/4
4/4
4/4
5/5
5/5 175 - 336 µm
171 - 199 µm
123 - 184 µm
175 - 214 µm
140 - 176 µm
131 - 150 µm
152 - 207 µm
179 - 212 µm
130 - 174 µm
181 - 224 µm
154 - 165 µm
18 - 59 µm
Moja dalsia otazka znie ako co najlepsie odhalit pripadnu poruchu nakladovejsieho charakteru. Kedy zvyknu odchadzat dvojhmotne zotrvacniky na tychto bmw?(zmena zvuku pri praci so spojkou, trasenie auta pri pohynani a preradeni na nizsich stupnoch?) Ako najlepsie odhalit nacate vstrekovace?(nerovnomerny chod motora? nepravidelny zatah?) Ako skontrolovat stav turba a sania bez diagnostiky? (neskory zaber turba? citelne diery vo vykone?) Ako by som jednoducho skontroloval regulaciu turba?
A este by ma zaujimalo ako je na tom spotreba pri dialnicnych MPR na 5st. a 6st. prevodovke. Je tam citelny rozdiel?
Dakujem za odpovede.