... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Lintux
Príspevky: 78
Registrovaný: 19.8.2009
Auto: 2003 - E65 - 745i
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Bruck an der Leitha

Re: Nespaleny benzin z vyfuku!

Piatok, 3. Septembra 2010, 17:05

No tak tie pneu musia davat uz nejaky ten valizvy odpor...
Inak pocit ze auto netaha poriadne mam vzdy aj ja... Ci uz na 745ke [333ps] alebo alebo A5 3.0 TDI Quattro... Aj ked da 100vku pod 6 sekund. Po case sa to zda byt onicom.

Neriesil by som to.
 
CRX160
Príspevky: 122
Registrovaný: 16.4.2008
Auto: E61 535d touring
Kraj: Prešovský

Re: Nespaleny benzin z vyfuku!

Piatok, 3. Septembra 2010, 17:35

no ale nie vzdy je to o pocitoch ze auto netaha niekedy ozaj netaha ....... ja mam e36 325i a isiel som si to na rovinke rozdat s kamaratovou hondou civic 1,8 i-vtec 103Kw a sfukol som ho ako nic .... hned nato som isiel s jeho bratom co ma toyotu corollu a ma tam 1,6ku 20 ventil s vykonom 97Kw a normalne isiel uplne rovnako ako ja ...... o par dni sme si dali repete a uz som mu to ukazal ..... takze to asi nebude vzdy len pocitova zalezitost :D inac som tiez skusal z 0-100 ked ide slabsie tak mam 11,6 sekundy tak ako ta corolla :D ked ide v poho tak 8,6s co je aj tak vela si myslim nie na 2,5ku e36ku bezvanos ? Na diagnostike som bol a vypisalo mi tam lambda sonda skrat na kostru a lambda sonda mimo maximalny rozsah ..... a obydve ze su sporadicke zavady ..... a este pozoruhodne bolo aj to ze teplota nasavaneho vzduchu bola 51 stupnov ked vonku bolo asi 23
 
Užívateľov profilový obrázok
Marian12387
Príspevky: 241
Registrovaný: 15.11.2009
Auto: 318ti e36
Kraj: Košický
Bydlisko: Rozhanovce

Re: Nespaleny benzin z vyfuku!

Sobota, 11. Septembra 2010, 19:18

R0nnIe napísal:
Som uz s toho chuj, lambda sondu som vymenil, otacky prestali kolisat, priebeh vykonu je iny (nie lepsi ani horsi, iba mierne iny). Dnes som zmeral kompresiu, pohybovala sa od 13 do 15bar. Mormalne hodnoty pre BMW E36 320i M50 su Normal: 10.0(bar) Minimal: 8.8(bar), myslim ze 325ka nebude na tom vyrazne inak. O co ale ide je ze auto ide stale slabo zrychlenie z 0 na 100 12sekund, spotreba vysoka a co je zaujmave auto s odpojenou vahou nenastartuje, preto myslim ze bude zly niejaky iny senzor. Napriklad senzor kluky, ake su tam este v motore senzory. Hadice som pozeral. Diagnostika sa neda pripojit na nic, ani na motor ani na inu RJ. Este ma napadlo ak by nebola v poriadku RJ motora, pripojil by som sa na ostatne RJ?



Kompresní tlak   Normální11.0(bar) Minimum8.8(bar) Je to pre 2,5i M50
 
Užívateľov profilový obrázok
R0nnIe
Príspevky: 1136
Registrovaný: 11.9.2008
Auto: 325i e36 coupe
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin - Necpaly

Re: Nespaleny benzin z vyfuku!

Štvrtok, 16. Septembra 2010, 14:23

Lintux napísal:
No tak tie pneu musia davat uz nejaky ten valizvy odpor...
Inak pocit ze auto netaha poriadne mam vzdy aj ja... Ci uz na 745ke [333ps] alebo alebo A5 3.0 TDI Quattro... Aj ked da 100vku pod 6 sekund. Po case sa to zda byt onicom.

Neriesil by som to.

Ale tak mrzi ta to, ked mas 325i a ide ti to horsie ako 318is :D
 
Užívateľov profilový obrázok
R0nnIe
Príspevky: 1136
Registrovaný: 11.9.2008
Auto: 325i e36 coupe
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin - Necpaly

Re: Nespaleny benzin z vyfuku!

Sobota, 25. Septembra 2010, 19:10

Takze dne sa diagnostika podarila a verdikt je chyba cislo 70 , knock sensor na valcoch 1-2. Kde tento senzor najdem v aute?
 
Užívateľov profilový obrázok
1vaso1
Príspevky: 107
Registrovaný: 28.5.2008
Auto: E36 320i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Re: Nespaleny benzin z vyfuku!

Nedeľa, 26. Septembra 2010, 08:47

R0nnIe napísal:
Takze dne sa diagnostika podarila a verdikt je chyba cislo 70 , knock sensor na valcoch 1-2. Kde tento senzor najdem v aute?



pod saním niekde na úrovni druhého valca je to taký kvázi kruh 2,5 cm v priemere, chytený v strede jedným šróbom tuším že M8X30 do bloku a čierny kábel odtial ide... dosť hrubý ak si to chceš overiť tak odpoj konektor od DME predpokladam že máš Bosch DME M3.3.1(ak máš M50 s vanosom ...) tak prvý pre 1 - 3 valec bude pin 70 signál z knock senzoru druhý pre 4 - 6 valec bude pin 69 signal z knock senzoru a pin 71 bude spoločná kostra... možeš overiť ... veľa zdaru pri výmene :roll:
 
Užívateľov profilový obrázok
R0nnIe
Príspevky: 1136
Registrovaný: 11.9.2008
Auto: 325i e36 coupe
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin - Necpaly

Re: Nespaleny benzin z vyfuku!

Nedeľa, 26. Septembra 2010, 09:36

1vaso1 napísal:


pod saním niekde na úrovni druhého valca je to taký kvázi kruh 2,5 cm v priemere, chytený v strede jedným šróbom tuším že M8X30 do bloku a čierny kábel odtial ide... dosť hrubý ak si to chceš overiť tak odpoj konektor od DME predpokladam že máš Bosch DME M3.3.1(ak máš M50 s vanosom ...) tak prvý pre 1 - 3 valec bude pin 70 signál z knock senzoru druhý pre 4 - 6 valec bude pin 69 signal z knock senzoru a pin 71 bude spoločná kostra... možeš overiť ... veľa zdaru pri výmene :roll:

Dik za radu, musim najskor zohnat ten senzor a potom to vymenit. Lenze ten chlapik co mi to v rk pozeral na diagnostike pozeral mi tu chybu zmazal a zdalo sa mi ze auto ide lepsie, dokonca som sa dostal domov z dedinky za RK do MT a to som po MT behal este chvilku a spotreba 8litrov. Chcel by som najskor skontrolovat ci tam je ta chyba znovu, ci to nebol nahodou len poblem s kontaktom alebo podobne. Chcelo by to zaobstarat si niejaku diagnostiku na BMW (lebo bez toho sa clovek poriadne nepohne), notebook na to mam sa mi vidis s RS232, a ak nie pouzil by som certifikovanu redukciu, ku ktorym mam pristup. Skusim to ale pozriet tak ako si mi poradil ale na to budem asi potrebovat niejaky osciloskop si myslim.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných