... všetko o BMW ...
kipixxx napísal:Na záver ďakujem všetkým ktorý chceli pomôcť, každý mal trocha pravdy k danej problematike, kľúč je lepený nerozoberateľný, preto bolo nutné ho rozrezať vybrať starú batériu ktorá bola na plusovej ako aj mínusovej strane pri bodovaná, takže strebalo to nasilu odtrhnúť od kontaktov, kde hrozilo poškodenie ale podarilo sa mi to, po tom jednoducho som kúpil batériu a vložil na miesto starej, kľúč som zlepil, po zaschnutí vznikla nepekná medzera ktorú som vyplnil hmotou schnúc ou na vzduchu - niečo také ako niekedy modulit, to vyschlo do 24 hod. a po tom som tú hmotu nakoľko bola biela pretrel centrofixou - čiernou a nakoniec pre striekol lakom v sprey /výsledok priložené foto/. No a po tom som to šiel vyskúšať pričom však kľúčom sa dalo štartovať ale centrál - diaľkové ovládanie nefungovalo, preto je potrebné takýto kľúč nakódovať čo som aj urobil priloženým postupom :
1. odomkni auto
2. sadni dnu a zavri dvere
3. daj kluc do zapalovania a otoc ho do polohy I. maximalne na 5 sekund
4. vyber kluc zo zapalovania
5. stlac tlacidlo odomykania a drz ho stlacene
6. stale drzis stlacene tlacidlo odomykania a zaroven druhou rukou stlac trikrat kratko zamykanie
7. pusti tlacidlo odomykania
8. auto by malo odmknut a zamknut dvere ako potvrdenie sparovania
ak chces sparovat viacej klucov.. zopakuj postup od bodu 5 do 30 s od posledneho kluca.
Takže týmto postupom som to spravil, kľúče som na kódoval a všetko funguje na 100 % bez najmenších problémov.
jararak napísal:pre upresnenie, ten kluc tym postupom parujete nie kodujete, kodovanie je uplne ina zalezitost a tu bez diag neurobite (ulozenie pamete auta do kluca - tj, sadnete do auta s klucom a nastavia sa vam spetaky/sedacky, budu vam svietit DLR, okna sa budu otvarat na jedno stisknutie nie drzanie a podobne ftakoviny)