Najzakladnejšia vec na TD/TDS aby dobre štartovalo za tepla a aj za studena je správny predvstrek a poloha vačky voči kluke !!! . Ak si dáte spraviť čerpadlo a nastavia ho na stolici tak nie vždy musí auto štartovať na 100% !!! Oni totižto nastavia štartovaciu a aj hlavnú dávku podla normy na to určenô a podla stolice. Po založení čerpadla do auta treba dávku doladiť na aute a skúšať ako auto štartuje a aký ma tah ! Jednoducho povedané každé auto potrebuje to svoje aby šlapalo ako má.

O tej dávke som tu už volade písal a stačí 1mg/z hore alebo dolu a už to nieje to čo ma byť . Na stolici vam to nastavia ako keby to čerpadlo bolo nové a malo by byť založené do 100% motora čo nieje ani jeden.
PS: všedci tí ktorý ste si menili tesnenie pod hlavou čerpadla to mate na 99% zlé nastavené lebo sa to jednoducho trafiť nedá !!!! A všedci tý ktorý ste nabehali 30 000km a viac a nedali ste si pozrieť nastavenie rozvodu tak to mate na 100% posunuté. Je to odskušané a posuva sa aj nová reťaz !!!
