som student SS a kupil som si v oktobri E34 535i...
kedze od marca minuleho roku som si s kamaradom privirabal tym, sme na mamkinej zahrade rozoberali feldy bez dokladou na ND som zistil co je to za auto...kezde som rozoberal aj facka som okrem MPicka v motore ziaden rozdiel mezdi fackom nenasiel. felda ktora zvonka bola bez hrdze na lemoch a piatych dverach a hovoril som si ze toto auto skoda rozobrat, este mohlo behat ma velmi prekvapilo. pod blatnikmi diery, zhnite, rovnako ulozenie naprav KO.
zarabalo sa na predaji ND velmi dobre, feldy su auta na pokraji zivotnosti, startery, prevodovky, castokrat motory a ostatne casti natom teraz odchadzaju...zvisne diely brali servisi na opravu buraciek...takymto sposobom som si za 5 mesacou zarobil skoro na celu moju E34
(predaval by som to aj teraz, ale je zima a danovemu uradu a financnej policii sa jaksi nepacilo ze predavame bez blockou a autam jaksi chybaju cisla karoserie, tak sme to museli zabalit...)
takze este predtym ako som zacal rozoberat feldy som si myslel ze moje prve auto bude felda...
potom ako som zistil co su zac som zacal pokukovat po golfoch W122 a 124 a baworakoch...najprv E36 a potom E34
uz uz to vyzeralo ze kupim E36 325Ci so samosvorom za 2500€, ale potom prisla ponuka na moje auto a prisiel som kuk, majitel ma povozila ukazal co je to mat 3.5 pod kapotou a bolo mi jasne...
spotreba--ano zere to a hodne...ale ja to auto vyuzivam len na zabavu, cize cez den do preplneneho mesta to tahat je zbytocne, je to trapenie auta aj vodica a penazenky, to fakt radsej MHD!!! toto nieje auto na niake bezne spotrebne jazdenie...toto je na zabavu, pripadne ak mas naku kamaradku/priatelku a ona byva u rodicov ktory su furt doma a ty byvas rovnako u rodicov ktory su stale doma urcite potom ocenis ty a tvoja priatelka pohodlie a priestrannost zadnych sedadiel...to by som si vo felicii nevedel predstavit